DU
Problemen oplossen – 57
Problemen oplossen
Probleem of foutmelding Oplossing
Het uitleesvenster op het
bedieningspaneel blijft leeg.
Controleer of de aan/uit-schakelaar van de printer op aan staat.
De printer staat misschien in de PowerSave-modus. Controleer
dit door op S
TART
te drukken.
Zorg dat alle netsnoeren goed bevestigd en in een geaard
stopcontact gestoken zijn. Controleer of de korte kabel aan de
achterkant van de duplexer op de printer aangesloten is en het
netsnoer correct is aangesloten op de duplexer en het
stopcontact.
In het uitleesvenster staat
OFFLINE
.DrukopS
TART
.
De printer drukt niet af van de computer
via een parallelle kabel.
De kabel is misschien beschadigd of niet goed aangesloten, of
kan te lang zijn. Verwijder de kabel en sluit hem opnieuw aan
en controleer of hij goed vast zit. Probeer het eens met een
andere bidirectionele parallelle kabel (IEEE-norm 1284) met ‘C’
connector en een lengte van niet meer dan 10 meter. Vervang
de kabel door een HP C2946A-kabel of gelijkwaardig type.
De poort op de printer of computer is mogelijk defect. Probeer
een andere poort of eventueel een andere computer en kijk of
het probleem zich daar ook voordoet.
De printer drukt niet af via een switchbox. Verwijder de switchbox om te zien of deze de oorzaak van het
probleem is. Test de printer met gebruik van een directe
kabelverbinding tussen computer en printer. Vraag de dealer
van de switch om hulp bij het oplossen van het probleem.
De printer drukt volkomen willekeurige
tekens af.
De kabel is misschien beschadigd of niet goed aangesloten, of
kan te lang zijn. Verwijder de kabel en sluit hem opnieuw aan
en controleer of hij goed vast zit. Probeer het eens met een
andere bidirectionele parallelle kabel (IEEE-norm 1284) met ‘C’
connector en een lengte van niet meer dan 10 meter. Vervang
de kabel door een HP C2946A-kabel of gelijkwaardig type.
De poort op de printer of computer is mogelijk defect. Probeer
een andere poort of eventueel een andere computer en kijk of
het probleem zich daar ook voordoet.
Het bedieningspaneel meldt
13.X PAPIERSTORING
.
Het papier is mogelijk op een of meer plaatsen vastgelopen.
Verwijder het vastgelopen papier uit de printer volgens de
instructies in de online gebruikershandleiding of
zie een virtuele demonstratie op
http://www.hp.com/lj4550_solve_a_problem. Zorg dat het
opvulmateriaal uit alle laden verwijderd is.