P
ROBLEMEN
OPLOSSEN
5.4
Gebruikershandleiding Genius™ beeldbeheerserver
Het probleem kan zich voordoen aan de kant van de beeldbeheerserver of aan de kant van het
archiefopslagsysteem. De afdeling Technische ondersteuning van Hologic kan helpen bij het
oplossen van problemen, en IT-netwerkondersteuning op uw locatie kan nodig zijn, bijvoorbeeld
als de verbinding van het laboratorium met het archiefsysteem van het laboratorium wegvalt.
De afdeling Technische ondersteuning van Hologic kan u vragen om de archiefwachtrij te
controleren, de archiveerder te testen of de archiefgeschiedenis te raadplegen om te helpen bij
het oplossen van problemen. Zie 'Geschiedenis archiveren' op pagina 3.7.
Als de hoofdmap objectglazen bijna de volledige capaciteit heeft bereikt en de
Test Archiveerder
slaagt, dan is de communicatie tussen de beeldbeheerserver en het archiefopslagsysteem intact.
De communicatie kan tijdelijk onderbroken zijn, op het moment dat de dagelijkse archivering
moest beginnen. Controleer na een geslaagde test van het archief of de storing tijdelijk was en
geen terugkerend probleem door de volgende dag, na de geplande dagelijkse archivering,
de archiefwachtrij en de Geschiedenis archiveren te controleren.
Archiveerdertest mislukt
Om archiefinstellingen te wijzigen en archiveringsproblemen op een efficiënte manier op
te lossen, moet een gebruiker de juiste referenties hebben om toegang te krijgen tot zowel
het archiefopslagsysteem als de beeldbeheerserver. Als een gebruiker in Windows
systeembeheerdersrechten heeft voor de beeldbeheerserver en niet de juiste toegang heeft tot
het archiefopslagsysteem, mislukt de Test Archiveerder. Volg het beleid van uw instelling voor
wachtwoorden en netwerkbeveiliging.
Als een gebruiker probeert de archiveerder te testen met een verkeerde of verlopen gebruikersnaam
en/of wachtwoord voor de server of het archiefopslagsysteem, mislukt de test zonder dat er een
andere oorzaak voor het mislukken van het archiveren van de beelden aan het licht komt.
Als de test niet slaagt, is er een probleem met de communicatie van de beeldbeheerserver met het
archiefopslagsysteem. Als de
Test Archiveerder
mislukt, is de beeldbeheerserver niet in staat om
de dagelijkse overdracht van objectglasbeeldbestanden van de server naar het archiefopslagsysteem
uit te voeren. Zonder de mogelijkheid om te archiveren, raakt de opslagruimte op de server vol.
Het volume van de gescande objectglazen, de instellingen voor de archiefcriteria en de
opslagcapaciteit van de server zijn van invloed op de snelheid waarmee de opslagruimte op
de server wordt gevuld.
Neem contact op met de afdeling Technische ondersteuning van Hologic als de
Test Archiveerder
mislukt.