 6. Maakdeactiviteitenboogaandespanboog(X2,Fig.E-2)vastenhaalhetlint(X3,Fig.E-2)doorde
opening.Bevestighetmetdetrekstrookaandeboogzelf.
 7. Alshetgymtoestelgoedisgemonteerd,zietheteruitzoalsinguurE-3.
2. ALS NESTJE MONTEREN
 3.1 Roldenetstofindehoeshelemaaluit(Fig.F-1)enschuifzeoverdeboog.Bevestigzeaandetrek-
strookopdeboogzelf,zoalsinguurF-2wordtgetoond.
 3.2 Alshetnestjegoedisgemonteerd,zietheteruitzoalsinguurF-3.
3. ALS ACTIVITEITENTAPIJTJE MONTEREN
 3.1 Verwijderdenetstofvandestructuurbestaandeuitdeactiviteitenboogendespanboog.Vouwzein
dehoes,zoalsinguurG-1wordtgetoond.
 3.2 Maakhetlintlosdatdespanboogaandeactiviteitenboogvastzet(Fig.G-2)enbegeleiddezelaatste
metdehandopdehorizontalestand,zoalsinguurG-3wordtgetoond.
 3.3 Legdespanboogonderdeexternehoes,zoalsinguurG-3wordtgetoond.
4. HET SPEELGOED SLUITEN
 4.1 Til een gedeelte van het speelgoed op en zet het bijna rechtop. Druk tegelijkertijd één
voor één op de knopen aan de zijkant van het frame van de boog en let erop dat ze in-
gedrukt blijven (Fig. H-1). Voltooi het sluiten door beide delen, zoals getoond in guur
H-2,telatensamenvallen.
 4.2Bevestighetlipjevanderitssluitingensluitdetashelemaalmetderits(Fig.H-3).
5. DE HANGENDE SPEELTJES VAN DE ACTIVITEITENBOOG VERWIJDEREN EN AANBRENGEN
 5.1 Verwijderen:opendetrekstrook(Fig.I–1),neemhetlintwegdoorhetdoordeopeningindeac-
tiviteitenboogtehalenenverwijderhethangendespeeltje.Herhaaldezehandelingbijhettweede
hangendespeeltje.Dehangendespeeltjeskunnenzoookalsrammelaarsgebruiktworden.
 5.2Aanbrengen:haalhetlintdoorhetoogvanhethangendespeeltje(Fig.I–2).Haalhetlintdoorde
openingvandeactiviteitenboog(vanbenedennaarboven)(Fig.I–3.1)enzethetmetdetrekstrook
vast(Fig.I–3.2).Stelhethangendespeeltjeopdejuistehoogtetenopzichtevanhetkindaf.
WERKING VAN HET SPEELGOED
In- en uitschakelen
Schakelhet elektronischepaneelin(Fig. L) enverplaatsdecursor (L.1),afhankelijkvandegewenste•
speelwijze,vanstand0opstandI(Relax)ofII(Fun).
Omhetgewenstevolumetekiezen,verplaatstudecursor(L.2)opstand<))(laag)ofopstand<)))•
(hoog)
Omonnodigbatterijverbruiktevoorkomen,wordtaangeradenhetspeelgoednahetgebruikaltijduitte•
zettendoordecursoropstand0tezetten.
2 SPEELWIJZEN:
1. RELAX-verplaatsdecursorvanstand0opstandI.Nuwordenautomatischzachtemelodieënenlicht-
spelletjesgeactiveerd,diehetkindwiegen.Opdezespeelstandschakelendehangendespeeltjesgeen
geluidseffectenenmelodieënin.Naongeveer10minutengaathetspeelgoedautomatischuit.Omhet
weeraantezetten,verplaatstudecursoropdegewenstespeelwijze.Hetisraadzaamdezespeelstand
bijdeuitvoeringnestjetegebruiken.
2. FUN-verplaatsdecursorvanstand0opstandII.Nuwordtautomatischeenmelodiegeactiveerd.
Iederekeerdathetkindmethethandjeaandehangende speeltjesofdeboogkomt,hoorthetge-
luidseffectendieaandemelodietoegevoegdworden.Alsdemelodieafgelopenis,kanhetkindzeweer
inschakelendoormethethandjeaandehangendespeeltjesofdeactiviteitenboogtekomen.Alshet
speelgoed60sec.nietisgebruikt,komthetopdestand-bystand.Komweeraandehangendespeeltjes