6. Maakdeactiviteitenboogaandespanboog(X2,Fig.E-2)vastenhaalhetlint(X3,Fig.E-2)doorde
opening.Bevestighetmetdetrekstrookaandeboogzelf.
7. Alshetgymtoestelgoedisgemonteerd,zietheteruitzoalsinguurE-3.
2. ALS NESTJE MONTEREN
3.1 Roldenetstofindehoeshelemaaluit(Fig.F-1)enschuifzeoverdeboog.Bevestigzeaandetrek-
strookopdeboogzelf,zoalsinguurF-2wordtgetoond.
3.2 Alshetnestjegoedisgemonteerd,zietheteruitzoalsinguurF-3.
3. ALS ACTIVITEITENTAPIJTJE MONTEREN
3.1 Verwijderdenetstofvandestructuurbestaandeuitdeactiviteitenboogendespanboog.Vouwzein
dehoes,zoalsinguurG-1wordtgetoond.
3.2 Maakhetlintlosdatdespanboogaandeactiviteitenboogvastzet(Fig.G-2)enbegeleiddezelaatste
metdehandopdehorizontalestand,zoalsinguurG-3wordtgetoond.
3.3 Legdespanboogonderdeexternehoes,zoalsinguurG-3wordtgetoond.
4. HET SPEELGOED SLUITEN
4.1 Til een gedeelte van het speelgoed op en zet het bijna rechtop. Druk tegelijkertijd één
voor één op de knopen aan de zijkant van het frame van de boog en let erop dat ze in-
gedrukt blijven (Fig. H-1). Voltooi het sluiten door beide delen, zoals getoond in guur
H-2,telatensamenvallen.
4.2Bevestighetlipjevanderitssluitingensluitdetashelemaalmetderits(Fig.H-3).
5. DE HANGENDE SPEELTJES VAN DE ACTIVITEITENBOOG VERWIJDEREN EN AANBRENGEN
5.1 Verwijderen:opendetrekstrook(Fig.I–1),neemhetlintwegdoorhetdoordeopeningindeac-
tiviteitenboogtehalenenverwijderhethangendespeeltje.Herhaaldezehandelingbijhettweede
hangendespeeltje.Dehangendespeeltjeskunnenzoookalsrammelaarsgebruiktworden.
5.2Aanbrengen:haalhetlintdoorhetoogvanhethangendespeeltje(Fig.I–2).Haalhetlintdoorde
openingvandeactiviteitenboog(vanbenedennaarboven)(Fig.I–3.1)enzethetmetdetrekstrook
vast(Fig.I–3.2).Stelhethangendespeeltjeopdejuistehoogtetenopzichtevanhetkindaf.
WERKING VAN HET SPEELGOED
In- en uitschakelen
Schakelhet elektronischepaneelin(Fig. L) enverplaatsdecursor (L.1),afhankelijkvandegewenste•
speelwijze,vanstand0opstandI(Relax)ofII(Fun).
Omhetgewenstevolumetekiezen,verplaatstudecursor(L.2)opstand<))(laag)ofopstand<)))•
(hoog)
Omonnodigbatterijverbruiktevoorkomen,wordtaangeradenhetspeelgoednahetgebruikaltijduitte•
zettendoordecursoropstand0tezetten.
2 SPEELWIJZEN:
1. RELAX-verplaatsdecursorvanstand0opstandI.Nuwordenautomatischzachtemelodieënenlicht-
spelletjesgeactiveerd,diehetkindwiegen.Opdezespeelstandschakelendehangendespeeltjesgeen
geluidseffectenenmelodieënin.Naongeveer10minutengaathetspeelgoedautomatischuit.Omhet
weeraantezetten,verplaatstudecursoropdegewenstespeelwijze.Hetisraadzaamdezespeelstand
bijdeuitvoeringnestjetegebruiken.
2. FUN-verplaatsdecursorvanstand0opstandII.Nuwordtautomatischeenmelodiegeactiveerd.
Iederekeerdathetkindmethethandjeaandehangende speeltjesofdeboogkomt,hoorthetge-
luidseffectendieaandemelodietoegevoegdworden.Alsdemelodieafgelopenis,kanhetkindzeweer
inschakelendoormethethandjeaandehangendespeeltjesofdeactiviteitenboogtekomen.Alshet
speelgoed60sec.nietisgebruikt,komthetopdestand-bystand.Komweeraandehangendespeeltjes