Cannondale SuperSix de handleiding

Type
de handleiding
2016 SUPERSIX EVO
OWNER’S MANUAL SUPPLEMENT
133349
2016 SUPERSIX EVO OWNER’S MANUAL SUPPLEMENT
CANNONDALE EUROPE
Cycling Sports Group Europe, B.V.
Han zepoort 27, 7570 GC, Oldenzaal,
Netherlands
(Voice): +41 61 4879380
(Fax): +31 5415 14240
CANNONDALE UK
Cycling Sports Group
Vantage Way, The Fulcrum,
Poole, Dorset, BH12 4NU
(Voice): +44 (0)1202 732288
(Fax): +44 (0)1202 723366
Warning! Read this supplement and your cannondale bicycle owner’s manual.
Both contain important safety information. Keep both for future reference.
www.CANNONDALE.COm
© 2016 Cycling Sports Group
133349 (01/16)
1
133349PDF
INHOUD
VEILIGHEIDS INFORMATIE .....................................2
TEcHNIScHE INFORMATIE ............................... 5-11
VERVANGINGSONDERDELEN .............................. 12
UW CANNONDALE-DEALER
Om er zeker van te zijn dat uw fiets op de
juiste wijze wordt onderhouden en dat
garantievoorwaarden van toepassing blijven, raden
wij u aan alle onderhouds-werkzaamheden te laten
uitvoeren door uw geauto-riseerde Cannondale-
dealer.
OPMERKING
Ongeautoriseerde service, onderhoud of
vervangingsonderdelen kunnen leiden tot
aanzienlijke schade en het vervallen van de
garantievoorwaarden.
GEBRUIKSDOEL
ASTM F2043
Suitable for
road riding
(only)
Het gebruiksdoel van uw fiets
of frame is TERREIN 1 / HOGE
PRESTATIES OP DE WEG.
OVER DIT SUPPLEMENT
De supplementen bij deze handleiding bieden
belangrijke modelspecifieke informatie met
betrekking tot veiligheid, onderhoud en techniek.
Ze kunnen niet dienen ter vervanging van uw
Cannondale Handleiding voor de Eigenaar.
Dit supplement kan slechts een van meerdere
supplementen voor uw fiets zijn. Zorg dat u alle
supplementen verkrijgt en leest.
Als u een handleiding of een supplement nodig
hebt, of als u vragen hebt over uw fiets, neem dan
direct contact op met uw Cannondale dealer, of bel
ons via een van de telefoonnummers die u op de
achterflap van deze handleiding vindt.
U kunt Adobe Acrobat PDF-versies van alle
Cannondale handleidingen en supplementen
downloaden van onze website:
www.cannondale.com
Phoud er rekening mee dat de specificaties en
informatie in deze handleiding zijn onderhevig
aan verandering voor verbetering van het product.
Voor de meest recente product informatie,
ga naar www.cannondale.com
BELANGRIJKE AANWIJZING
In deze bijlage wordt uitzonderlijk belangrijke
Informatie op de volgende manier aangeduid:
WAARSCHUWING
Geeft een gevaarlijke situatie aan die, indien
niet voorkomen, kan leiden tot zware verwon-
dingen of zelfs overlijden.
OPMERKING
Geeft aanwijzingen die moeten worden opgevolgd
om schade te voorkomen.
2
VEILIGHEIDS INFORMATIE
BELANGRIJKE
MEDEDELINGEN OVER
COMPOSIETEN
WAARSCHUWING
Uw fiets (frame en componenten) is gemaakt van
composietmaterialen, ook wel genoemd ‘carbon
fiber.
Alle rijders moeten op de hoogte zijn van
een aantal fundamentele zaken betreende
composieten. Compostietmaterialen die zijn
samengesteld uit carbonvezels zijn sterk en
licht maar bij een crash of bij overbelasting zullen
carbonvezels niet buigen maar breken.
Voor uw eigen veiligheid en omdat u een
dergelijke fiets gebruikt, moet u zeer strikt de
procedures voor service, onderhoud en inspectie
van alle composietonderdelen (frame, stuurpen,
vork, stuur, zadelpen, enz.) volgen. Vraag uw
Cannondale-dealer om hulp.
Het is zeer belangrijk dat u deel II, sectie D,
“Veiligheids-inspecties” in uw Cannondale
gebruikershandboek leest voordat u gaat rijden.
NIET OPVOLGEN VAN DEZE VEILIGHEID-
SINSTRUCTIES KAN LEIDEN TOT ONGEVALLEN
WAARBIJ U ZWAAR GEWOND OF VERLAMD
KUNT RAKEN OF KUNT KOMEN TE OVERLIJDEN.
INSPECTIE EN
BOTSINGSSCHADE
WAARSCHUWING
NA EEN VAL OF BOTSING:
Inspecteer het frame zorgvuldig op
beschadigingen (zie DEEL II, hoofdstuk
D. Veiligheidsinspectie in uw Cannondale
Handleiding voor de Eigenaar.)
Rij niet op uw fiets als u enig teken ziet
van schade, zoals gebroken, gesplinterde of
gedelamineerde koolstofvezel.
AL DE VOLGENDE ZAKEN KUNNEN WIJZEN OP
DELAMINATIE OF SCHADE:
Het frame voelt vreemd of anders dan anders
aan
Koolstof voelt zacht aan of heeft een andere
vorm
Kraken of andere onverklaarbare geluiden
Zichtbare scheurtjes, een witte
of melkachtige kleur in het
koolstofvezelgedeelte
BLIJVEN RIJDEN OP EEN BESCHADIGD FRAME
MAAKT DE KANS OP FRAMEBREUK GROTER.
EEN ONGELUK MET IN HET ERGSTE GEVAL DE
DOOD KAN HET GEVOLG ZIJN.
3
133349PDF
OVERLAKKEN OF
OVERSPUITEN
WAARSCHUWING
Het overlakken, retoucheren of overspuiten
van uw frame of vork kan ernstige schade
veroorzaken, die tot een ongeval zou kunnen
leiden. U kunt ernstig letsel oplopen, verlamd
raken of zelfs overlijden.
Chemicaliën in overspuitmiddelen, oplos-
middelen en afhaalmiddelen kunnen de
chemische verbindingen die de composieten van
uw frame bijeen-houden aantasten, verzwakken
of vernietigen.
Gebruik van schuurmiddelen op, of het schuren
van de frame-/vorkstructuur, de oorspronkelijke
lak, stickers of coatings met mechanische
methoden als zand-, kogel- of glasstralen
of schaven kan leiden tot verwijdering of
verzwakking van framemateriaal.
FIETSSTANDAARDS
De klemmen van een gewone fietsstandaard kunnen
genoeg kracht ontwikkelen om uw frame ernstig of
zelfs onherstelbaar te beschadigen.
OPMERKING
Plaats uw fiets nooit in een fietsstandaard door
het frame vast te klemmen.
Zet uw fiets in een standaard door de zadelpen
uit te trekken en de klem rond de uitgetrokken
zadelpen te bevestigen. Zet het zadel niet hoger
dan het merkteken voor maximumhoogte op de
zadelpen.
Maak de zadelpen schoon voordat u hem
vastklemt en bescherm het oppervlak door een
doek om de pen te wikkelen.
Als u een oude ongebruikte zadelpen hebt,
gebruik dan deze in plaats van de originele
zadelpen om uw fiets vast te klemmen in de
werkstandaard.
AANHAALMOMENTEN
Het juiste aanhaalmoment voor de
bevestigingsmiddelen (bouten, schroeven, moeren)
op uw fiets is zeer belangrijk voor uw veiligheid.
Het juiste aanhaalmoment is ook belangrijk voor
de duurzaamheid en prestaties van uw fiets. Wij
raden u aan uw dealer alle bevestigingsmiddelen
te laten vastzetten met een momentsleutel. Als u
onderdelen zelf wilt vastzetten, gebruik dan ook
altijd een momentsleutel.
Vind Aanhaalmoment Informatie
Door het grote aanbod aan fietsmodellen
en onderdelen zou een overzicht van
aanhaalmomenten op het moment van
publicatie alweer achterhaald zijn. Veel
bevestigingsmiddelen moeten worden
vastgezet met een borgmiddel zoals Loctite®.
Om het juiste aanhaalmoment en
borgmiddelgebruik te bepalen vragen we u het
volgende te controleren:
• Merktekensophetonderdeel.Veel
onderdelen zijn voorzien van merktekens.
De toevoeging van merktekens wordt
steeds algemener.
• Aanhaalspecicatiesindehandleidingen
bij onderdelen die met uwfiets worden
meegeleverd.
• Aanhaalspecicatiesopdewebsitesvan
onderdelenfabrikanten.
• Raadpleeguwdealer.Dealershebben
toegang tot actuele gegevens en ervaring
met het juiste aanhaalmoment voor de
meeste bevestigingsmiddelen.
4
HOMETRAINERS
Als u een trainer gebruikt waarvoor het voorwiel
moet worden verwijderd en die de vorkpatten
vastklemt: zorg dan dat snelspanner van uw
vork goed vastzit! Speling leidt tot slijtage van
onderdelen en schade aan uw fiets.
Als u een trainer gebruikt die de fiets rechtop
houdt door de achterste snelspanners tussen
twee kegels te klemmen: verwijder dan de fraaie
lichtgewicht snel-spanners waarmee uw fiets werd
geleverd. Gebruik in plaats daarvan een zware
kwaliteit klassieke stalen snelspanner en zet die
goed vast! Speling leidt tot slijtage van onderdelen
en schade aan uw fiets. Bedenk dat veel moderne
snelspanners niet in de klemkegels van dit soort
trainers passen, omdat ze een andere vorm hebben.
Wees zeer voorzichtig met een koolstofvezel frame
of vork. Koolstofvezel is relatief zacht en niet
bestand tegen wrijving. Bij de geringste wrijving zal
koolstofvezel al snel slijten.
Als u vaak een trainer gebruikt, overweeg dan daar
een oude fiets op te zetten: corrosie door zweet
zorgt voor beschadigingen. Gewicht is onbelangrijk.
Voorkom slijtage aan uw dure onderdelen.
LET OP
TRAINERS - De onjuiste plaatsing van een fiets in
een hometrainer-installatie, of het gebruik van
een model dat niet compatibel is met het frame
van uw fiets kan ernstige schade veroorzaken.
BIDONS - Een stoot, ongeval of een losse
bidonhouder kan leiden tot schade aan uw frame.
Dergelijke schade wordt niet gedekt door de
beperkte garantie van Cannondale.
BIDONS
Stoten vanaf de zijkant tegen de bidon of de bidon-
houder kan leiden tot schade aan schroefdraad van de
bidonnokken als gevolg van de grote hefboomwerking
op een klein oppervlak. Het laatste waar u zich tijdens
een crash zorgen om zou moeten maken is het heel-
houden van de bidonnokken in uw frame. Echter als u
uw fiets opbergt of transporteert moet u maatregelen
nemen om te voorkomen dat de bidon door iets geraakt
wordt of een zware klap krijgt die kan leiden tot schade.
Verwijder de bidon en de bidonhouder als u uw fiets
inpakt voor transport.
Controleer van tijd tot tijd de bevestiging van de
bidonhouder; draai de boutjes vaster als dat nodig is.
Rij niet met een losse bidonhouder. Rijden met losse
boutjes kan een heen- en weergaande beweging of
trillingen veroorzaken in de bidonhouder. Een losse
bidonhouder kan de nokken beschadigen en deze
kunnen mogelijk uit het frame worden getrokken. Het
is soms mogelijk om een loszittende nok te repareren
of een andere te monteren maar dat lukt alleen als
het frame verder onbeschadigd is. Vervanging kan
alleen met behulp van een speciaal stuk gereedschap.
Als u schade opmerkt aan de schroefdraad van de
bidonnokken, vraag dan uw Cannondale-dealer om hulp.
EEN FRAME OPBOUWEN
Overleg voordat u een frame opbouwt met uw
Cannondale dealer en de onderdelen-fabrikanten en
bespreek uw rijstijl, capaciteiten, gewicht en belang-
stelling en geduld voor onderhoud.
Verzeker u ervan dat de gekozen onderdelen bij uw
fiets passen en geschikt zijn voor uw gewicht en
rijstijl.
In het algemeen kennen lichtere onderdelen een
kortere levensduur. Bij het kiezen voor lichtgewicht
onderdelen sluit u een compromis; u geeft de
voorkeur aan betere prestaties en minder gewicht
boven duurzaamheid. Kiest u lichtgewicht
onderdelen, dan moet u deze vaker nakijken.
Bent u een wat zwaardere rijder of heeft u een
ruwe, nietsontziende, ‘go for it’-rijstijl, koop dan
zwaardere onderdelen.
Lees de instructies en waarschuwingen van de
onder-delenfabrikant en houd u hieraan.
5
133349PDF
F
I
B
A
E
M
H
N
O
D
C
75mm
L
KG
J
SuperSix eVO WOmen‘S
44 48 51 54 56 44 48 51 54 56
A
49.4 50.9 52.3 53.9 55.3
i
7.0
h h
6.2 5.8
B
40.0 43.0 46.0 47.0 50.0
J
70.5 72.8 75.0 77.0 78.8
C
75.0 ° 74.6 ° 74 .2 ° 73.8 ° 73.4 °
K
7.2
h h
6.9
h
D
70.0 °
70.8 ° 71.5 ° 72.2 ° 72.9 °
L
56.9
57.4 58
h
58.5
e
40.5
h h h h
m
10.5 11.2 13.4
15.0
16.5
F
5.0
h h
4.5
h
n
50.1 51.8 53.5 55.2 56.9
G
26.5
h h
26.8
h
O
36.0 36.6 37.2 37.8 38.4
H
96.7
h h
97. 9 98.4
SuperSix eVO Hi-mOD
48 50 52 54 56 58 60 63
A
51.0 52.2 53.4 54.7 56.1 57.5 59.1 60.7
B
48.7 51.2 53.8 55.9 57.6 59.4 61.5 64.2
C
74.7° 74.4° 74.1° 73.8° 73.5° 73. 72.9° 72.6°
D
71.5°
72.0° 72.6° 72.9° 73.1° 73.
73. 73.4°
e
40.5
h h h h h
40.7 40.9
F
4.5
h h h h h h h
G
26.6
h
26.9
h h
27.1
h h
H
96.3
96.7
97.2
98.0 98.9
100.0
101.3 102.7
i
6.6 6.3 5.9 5.8 5.6 5.6 5.5 5.4
J
74.0 75.5 77.5
79.1 80.7
82.6
84.6 87.0
K
7.4
h
7.2
h h
6.9
h h
L
56.5 56.9 57.4
58.1 59.0
60.1
61.2 62.4
m
10.7 11.5 12.5 13.9 15.5 17.5 19.5 21.9
n
51.6 52.6 53.6 55.1 56.7 58.4 60.3 62.6
O
36.9 37.5 38.1 38.7 39.3 39.9 40.5 41.1
TEcHNIScHE INFORMATIE
A
LENGTE HORIZONTALE BOVENBUIS (CM)
B
MAAT (CM)*
C
ZADELBUISHOEK
D
BALHOOFDBUISHOEK
e
LENGTE LIGGENDE ACHTERVORK
F
VORKSPRONG
G
TRAPASHOOGTE (CM)
H
WIELBASIS (CM)
i
NALOOP (CM)
J
STAHOOGTE BIJ MIDDEN BOVENBUIS
K
HOOGTEVERSCHIL TRAPAS-DROPOUT (CM)
L
AFSTAND VOOR-MIDDEN (CM)
m
LENGTE BALHOOFDBUIS (CM)
n
STACK (CM)**
O
REACH (CM)
GEOMETRIE
h IndIcates same as prevIous
specIfIcatIons subject to change wIthout notIce.
* de maat Is gemeten vanaf het mIdden van de trapas tot de bovenkant van de bovenbuIs, langst
de zadelbuIsas. alle maten hebben een lIcht aflopende bovenbuIs.
** de stack Is vertIkaal gemeten van het mIdden van de trapas tot bovenkant balhoofdbuIs, de
reach Is horIzontaal gemeten van mIdden trapas tot bovenkant balhoofdbuIs.
6
SPECIFICATIES
TOEPASSING CONDITION 1, High-Performance Road
TRAPAS BB30A, 73 mm
BALHOOFDSET
Superior 1 1/8” tiop campagnolo, inferior de 1 1/4
Cannondale - KP203/
BALHOOFDCOMPRESSIESET Cannondale SI - KP017/
ZUTBUIS DIAMETER 25.4 mm
ZADELPEN KLEM
28.6mm - KP397/, Par de apriete máximo:
5 N-m, 44 In-Lbs
MINIMUM INSTEEK VAN ZADELPEN 90mm
DISTANCIA ENTRE PUNTERAS Front 100mm, Rear 130mm
KLEMDIAMETER VOOR DERAILLEUR N/A, Braze-On
GEWICHTS LIMIET (LBS/LG)
1. ZADELTAS/STUURTAS ALLEEN.
CICLISTA BULTOS
1
*
TOTAL
275/125 10/4.5 285/129
SERIENUMMER
Het serienummer is te vinden onder het
bottom bracket. Het serienummer bestaat
uit een barcode met 7 karakters. Gebruik dit
serienummer om uw fiets te registreren. Zie
ook het Cannondale handboek voor meer
informatie over garantieregistratie.
Andere codes op het brackethuis hebben
te maken met de productie, waaronder het
modeljaar, frametype, framemaat en de
kleurcode. Dezelfde productcode kan ook
voorkomen op veel andere fietsen en is geen
unieke identificatie voor uw frame.
SERIAL NO.
PRODUCT CODE
7
133349PDF
KP395/ - mech
KP396/ - DI2
1.1 N-m, 10 In-Lbs
Loctite 242 (blue)
KF115/
5 N-m,
44 In-Lbs
KP397/
28.6 mm
Carbon gel
ZADELPEN
Gebruik een carbonpasta van hoge kwaliteit om
de zadelpen te monteren en te onderhouden.
Cannondale heeft daarvoor kit KF115/
met voldoende inhoud voor twee of drie
onderhoudsbeurten.
1. Controleer of de zadelpen, de klem en de
zadelbuis schoon zijn. Gebruik een droge doek.
2. Breng een kleine hoeveelheid zadelpen-gel aan
op het oppervlak van de zadelpen, en plaats de
pen in de zadelbuis.
3. Draai de zadelklem aan met een
momentsleutel.
4. Controleer de aanhaalmomenten van de bouten
die het zadel aan de zadelpenklem bevestigen.
Te veel moment kan de bouten beschadigen.
Te weinig moment leidt tot beweging, die
metaalmoeheid en beschadiging van de bouten
kan veroorzaken.
Zadelpenklem
Dun invetten
KLEMDIAMETER VOOR
DERAILLEUR
Vervangen:
Verwijder de bevestigingschroeven en verwijder de
oude bevestigingsnok uit de dropout. Maak het gebied
rond de dropout schoon en controleer het frame
zorgvulidg op scheurtjes of andere schade. Als u schade
aantreft, laat het frame dan door de Cannondale-dealer
inspecteren.
Als de dropout onbeschadigd is, doe dan een dunne
laag vet op de beide zijden van de dropout. Dit
voorkomt dat er krakende geluiden optreden als
gevolg van hele kleine bewegingen tussen dropout en
derailleurnok tijdens het schakelen.
Schuif de nieuwe derailleurnok op de dropout. Doe een
beetje loctite op de schroefdraad van de boutjes en
draai ze vast met het voorgeschreven aanhaalmoment.
OPMERKING
Gebruik nooit een uitlijningsgereedschap
om de derailleurbevestiging recht te buigen.
Als de derailleurbevestiging moet worden
rechtgebogen, verwijder deze dan eerst van het
frame!
8
TRAPAS - PRESSFIT BB30A
3
4
PF30 BB
39mm 34mm
1
2
d
e
b
c
a
e
f
1. Bottom Brackethuis
2. Pressfit 30 lagerunit(2)
3. Park tool HHP-2
4. Park tool RT-1
5. Hollowgram BB30 bracketas
6. 0,5 mm vulring(en)
7. Gegolfde onderlegring
a. Pressfit-lagerzitting
b. Pressfit cup
c. Pressfit lager
d. Pressfit lagerafdekplaatje
e. Cup-flens
f. Rand van het BB-huis
9
133349PDF
COMPATIBILITEIT
PressFit 30 compatibele frames hebben een bottom bracket met een binnendiameter van 46 mm en zijn
voorzien van een lagersysteem dat in het bracket moet worden geperst. De frames die compatibel zijn met
PressFit 30 kunnen een bracketbreedte van 68 of 73 mm hebben, afhankelijk van het type frame. PressFit
30 bottom-bracketlagersystemen van verschillende fabrikanten maken de montage van BB30-crankstellen
mogelijk. Het PressFit 30 lagersysteem op uw fiets kan afwijken van de versie die getoond is op de foto’s.
ONDERHOUD
In het algemeen moet de conditie van de lagers eenmaal per jaar (minimum) gecontroleerd worden of elke keer
als een crankstel wordt gedemonteerd, onderhouden of als er een probleem is gesignaleerd. Als het crankstel
verwijderd is, voel dan of de binnenste lagerschaal van beide lagers soepel en geruisloos draait. Teveel speling,
ruw lopen of corrosie kan een indicatie van schade aan het lager zijn.
VERWIJDEREN
Om schade aan het frame te voorkomen is het belangrijk om het lagersysteem zeer voorzichtig te verwijderen
waarbij de juiste gereedschappen worden gebruikt die door de fabrikant in de service-instructies worden
aanbevolen. Voor het getoonde PressFit 30-systeem, moet elke lagereenheid vanaf de tegenoverliggende zijde
worden uitgeperst met behulp van een cup-remover zoals de Park Tool RT-1. Zie ook http://www.parktool.com/
product/head-cup-remover-RT-1 Let erop dat de lagers (cup of adapteronderdelen) haaks en gelijkmatig uit het
brackethuis worden geperst!!! Probeer de componenten niet uit het brackethuis te wrikken.
VERVANGING
PressFit 30-lagers kunnen niet uit de adapters of cupsystemen die in het brackethuis geperst zijn worden
verwijderd. Daarom moeten beschadigde lagers in zijn geheel worden verwijderd en vervangen door een compleet
nieuwe set. Voordat de nieuwe lagerunits in het brackethuis worden gemonteerd, moet de binnenkant van het
brackethuis grondig worden schoongemaakt met een droge schone doek. Maak ook zowel de beide lagerunits als
de beide zijkanten van het bottom-brackethuis schoon en droog. Doe nergens vet op.
Volg de instructies van de fabrikant voor montage en installatie van het lagersysteem. Lagerunits moeten beide
tegelijkertijd worden ingeperst met een langzame en gelijkmatige druk. Dat garandeert dat de lagerunits haaks
in het brackethuis komen en dat ze niet kantelen. Gebruik een balhoofdlagerpers zoals bijvoorbeeld Park Tool
HHP-2. Zie ook http://www.parktool.com/product/bearing-cup-press-HHP-2 Kies de juiste persadapters om er
zeker van te zijn dat de kracht alleen op de cup (zie pijlen in de illustratie) en niet op het lager wordt uitgeoefend.
Pers net zo lang tot de beide cupflenzen helemaal vlak tegen de buitenranden van het bottom-brackethuis
liggen.
LET OP
Neem contact op met uw Cannondale-dealer over de kwaliteit en de compatibiliteit van vervangingsonderdelen.
Let erop dat het PressFit 30-systeem is bedoeld voor gebruik in een brackethuis met een binnendiameter van 46
mm. Controleer de feitelijke afmetingen van de onderdelen met een schuifmaat.
Gebruik geen chemische oplosmiddelen om schoon te maken. Verwijder geen framemateriaal en gebruik geen
schuurmachines op het bottom-brackethuis.
Frameschade als gevolg van ondeugdelijke componenten of onjuiste (de)montage valt niet onder de garantie.
10
KABELLOOP ACHTERREM
De achterremkabel loopt door de binnenzijde
van het frame.
De achterrem kabel komt in de bovenste buis
via de kabel gids KP224/ .
KP193/
HOUSING
REAR GUIDE
FERRULE
HOUSING
KP069/
TOP TUBE GUIDE
FRAME OPENING
SIZE: 48, 50
SIZE: 52, 54, 56, 58, 60, 63
FRAME
OPENING
HOUSING
FRAME OPENING
KP224/
Kleinere frames hebben een opening in de
bovenbuis voor de uitloop van de achterremkabel.
Dat is nodig om er zeker van te zijn dat de juiste
bocht in de kabel zit als deze bij de achterem
komt.
De achterste bovenbuisgeleider KP069/ is
verwijderbaar. De geleider zit klem in de buis
door de spanning op de remkabel. Let erop dat
de geleider goed in opening op de bovenbuis
zit als u een nieuwe remkabel monteert voor de
achterrem. Gebruik een metalen kabeleinddopje
op het einde van de buitenkabel.
KP193/
HOUSING
REAR GUIDE
FERRULE
HOUSING
KP069/
TOP TUBE GUIDE
FRAME OPENING
SIZE: 48, 50
SIZE: 52, 54, 56, 58, 60, 63
FRAME
OPENING
HOUSING
FRAME OPENING
KP224/
Op grotere frames komt de kabel bovenaan
bij de verbinding tussen de bovenbuis en
zitbuis naar buiten. De achtergeleider KP093/
is ontworpen om zonder einddopje te worden
gebruikt, zoals te zien is op de illustratie. De
geleider zit klem in de buis door de spanning op
de remkabel.
KP193/
HOUSING
REAR GUIDE
FERRULE
HOUSING
KP069/
TOP TUBE GUIDE
FRAME OPENING
SIZE: 48, 50
SIZE: 52, 54, 56, 58, 60, 63
FRAME
OPENING
HOUSING
FRAME OPENING
KP224/
11
133349PDF
CHAINSTAY PROTECTION
De doorzichtige zelfklevende beschermingslaag
die boven op de rechter liggende achtervork
kan worden geplakt, beschermt in beperkte
mate tegen frameschade als de ketting op de
achtervork slaat. Vervangende onderdelen zijn
verkrijgbaar via de Cannondale-dealer.
CLEAR FILM
BB KABELGELEIDER
De BB-kabelgeleider klikt in de uitsparing in het
brackethuis en heeft een geleidingsbuisje dat
door het brackethuis loopt.
KP409/
12
KP017/
KF103/
KP197/SRM
(PF30)
2X
KP018/ - ceramic
KB6180/ - standard
KP157/
KP398/
KP203/
KP395/
KP396/
KP397/
28.6 mm
KP269/
KP409/
KP194/
KP224/
KP193/
(integrated crown race)
CODE DESCRIPTION
KP409/ KIT, CABLE GUIDES, EVO II
KP193/ KIT GUIDE BRAKE SUPERSIX EVO
KP269/ KIT GUIDE BRAKE SUPERSIX EVO WMNS 44-48
KP224/ KIT GUIDE BRAKE H-TUBE SUPERSIX EVO
KF103/ KIT GUARD SCUFFGUARD 8PK
KP197/SRM KIT BEARING BB-PRESFIT30 SRM
CODE DESCRIPTION
KF115/ KIT GEL DYNAMIC CARBN SEATPOST
KP203/ KIT HEADSET SUPERSIX EVO CRB
KP395/ KIT, DER HANGER , EVO II, MECH
KP396/ KIT, DER HANGER , EVO II, DI2
KP397/ KIT, SEATBINDER, ROAD, 28.6
KP398/ KIT, DOWNTUBE CABLE STOP, EVO II
VERVANGINGSONDERDELEN
2016 SUPERSIX EVO
OWNER’S MANUAL SUPPLEMENT
133349
2016 SUPERSIX EVO OWNER’S MANUAL SUPPLEMENT
CANNONDALE EUROPE
Cycling Sports Group Europe, B.V.
Han zepoort 27, 7570 GC, Oldenzaal,
Netherlands
(Voice): +41 61 4879380
(Fax): +31 5415 14240
CANNONDALE UK
Cycling Sports Group
Vantage Way, The Fulcrum,
Poole, Dorset, BH12 4NU
(Voice): +44 (0)1202 732288
(Fax): +44 (0)1202 723366
Warning! Read this supplement and your cannondale bicycle owner’s manual.
Both contain important safety information. Keep both for future reference.
www.CANNONDALE.COm
© 2016 Cycling Sports Group
133349 (01/16)
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14

Cannondale SuperSix de handleiding

Type
de handleiding