252
253
of beperkingen met betrekking tot schade toe, zodat deze beperkingen
wellicht niet voor u van toepassing zijn. Deze garantie geeft u specifieke
wettelijke rechten en u kunt ook andere rechten hebben die van land tot
land en van staat tot staat verschillen.
Voor het verkrijgen van service onder de garantie dient u uw horloge
of hartslagmonitor naar Timex, een van de gelieerde ondernemingen
of de Timex winkelier waar het horloge of de hartslagmonitor gekocht
is, te retourneren, samen met een ingevulde, originele reparatiebon of,
alleen in de VS en Canada, de ingevulde originele reparatiebon of een
schriftelijke verklaring waarin uw naam, adres, telefoonnummer en
datum en plaats van aankoop worden vermeld. Wilt u het volgende met
uw horloge of hartslagmonitor meesturen voor port en behandeling (dit
zijn geen reparatiekosten): een cheque of postwissel voor US$ 8,00 in de
VS; een cheque of postwissel voor CAN$ 7,00 in Canada; en een cheque
of postwissel voor UK£ 2,50 in het VK. In andere landen zal Timex port
en behandeling in rekening brengen. STUUR NOOIT EEN ARTIKEL VAN
PERSOONLIJKE WAARDE MEE.
Voor de VS kunt u 1-800-328-2677 bellen voor meer informatie over
de garantie.
Voor Canada belt u 1-800-263-0981. Voor Brazilië +55 (11) 5572 9733.
Voor Mexico 01-800-01-060-00. Voor Midden-Amerika, het Caribische
gebied, Bermuda en de Bahamas (501) 370-5775 (VS). Voor Azië 852-
2815-0091. Voor het VK 44 208 687 9620. Voor Portugal 351 212 946
017. Voor Frankrijk 33 3 81 63 42 00. Voor Duitsland/Oostenrijk: +43 662
88921 30. Voor het Midden-Oosten en Afrika 971-4-310850. Voor andere
gebieden kunt u contact opnemen met uw plaatselijke Timex-winkelier
of -distributeur voor informatie over de garantie. In Canada, de VS en
sommige andere locaties kunnen deelnemende Timex winkeliers u een
voorgeadresseerde, franco reparatie-enveloppe verschaffen voor het
verkrijgen van service van de fabriek.