Probleemoplossing 37
THE FILE BEING COPIED IS TOO LARGE FOR THE DESTINATION DRIVE (HET BESTAND
DAT WORDT GEKOPIEERD, IS TE GROOT VOOR HET DOELSTATION)—Het bestand
dat u wilt kopiëren is te groot en past niet op de schijf of de schijf is vol.
Probeer het bestand naar een andere schijf te kopiëren of gebruik een schijf
met een grotere capaciteit.
A FILENAME CANNOT CONTAIN ANY OF THE FOLLOWING CHARACTERS: \ / : * ? (DE
VOLGENDE TEKENS MOGEN NIET VOORKOMEN IN EEN BESTANDSNAAM: \ / : * ?) “
< > | —
Gebruik deze tekens niet in bestandsnamen.
GATE A20 FAILURE (FOUT BIJ POORT A20) —
Mogelijk zit er een
geheugenmodule los. Plaats de geheugenmodules opnieuw en vervang ze indien
nodig. Zie uw
Onderhoudshandleiding
op
support.dell.com
voor meer informatie.
GENERAL FAILURE (ALGEMENE FOUT)—Het besturingssysteem kan de
opdracht niet uitvoeren. Dit bericht wordt gewoonlijk gevolgd door specifieke
informatie, zoals Papier is op. Voer de juiste actie uit.
HARD-DISK DRIVE CONFIGURATION ERROR (CONFIGURATIEFOUT
HARDESCHIJFSTATION)—De computer herkent het stationstype niet. Zet de
computer uit, verwijder de harde schijf (zie uw Onderhoudshandleiding op
support.dell.com) en start de computer vanaf een cd. Schakel daarna de
computer weer uit, plaats de harde schijf terug en start de computer opnieuw
op. Voer de vaste-schijftests in Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek) uit (zie
"Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek)" op pagina 44).
HARD-DISK DRIVE CONTROLLER FAILURE 0 (FOUT IN CONTROLLER
HARDESCHIJFSTATION 0) — De harde schijf reageert niet meer op opdrachten
van de computer. Zet de computer uit, verwijder de harde schijf (zie uw
Onderhoudshandleiding op support.dell.com) en start de computer vanaf een
cd. Schakel daarna de computer weer uit, plaats de harde schijf terug en start
de computer opnieuw op. Als het probleem aanhoudt, probeert u een ander
station. Voer de hardeschijftests in Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek) uit
(zie "Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek)" op pagina 44).
HARD-DISK DRIVE FAILURE (STORING IN HARDESCHIJFSTATION)—De harde
schijf reageert niet meer op opdrachten van de computer. Zet de computer
uit, verwijder de harde schijf (zie uw Onderhoudshandleiding op
support.dell.com) en start de computer vanaf een cd. Schakel daarna de
computer weer uit, plaats de harde schijf terug en start de computer opnieuw
op. Als het probleem aanhoudt, probeert u een ander station. Voer de
hardeschijftests in Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek) uit (zie "Dell
Diagnostics (Dell-diagnostiek)" op pagina 44).