C1C Pir

EZVIZ C1C Pir Handleiding

  • Hallo! Ik ben een AI-chatbot die speciaal is getraind om je te helpen met de EZVIZ C1C Pir Handleiding. Ik heb het document al doorgenomen en kan je duidelijke en eenvoudige antwoorden geven.
36
NL
Inhoud van de doos
Internet camera (x1) USB kabel (x1) Voedingsadapter (x1)
Schuimsticker (x2) Metalen plaat (x1)
(diameter gat 3,5 mm)
Snelstartgids (x1)
Het uiterlijk van de camera is onder voorbehoud van degene die u feitelijk hebt
gekocht.
37
Algemeen
IR-verlichting
Lens
PIR
LED-indicator
Magnetisch
voetstuk
Luidspreker
Voeding
MicroSD-kaartslot
Resetknop
38
NL
Naam Omschrijving
LED-indicator • Constant rood: Camera wordt opgestart.
• Knippert langzaam rood: Wi-Fi-verbinding is mislukt.
• Knippert snel rood: Uitzondering apparaat (bijv. fout
micro-SD-kaart).
• Constant blauw: Video wordt bekeken of afgespeeld in
de EZVIZ-app.
• Knippert snel blauw: Camera is gereed voor Wi-Fi-verbinding.
• Knippert langzaam blauw: Camera werkt correct.
microSD-kaart micro-SD-kaart moet afzonderlijk worden aangeschaft.
Initialiseer de kaart in de EZVIZ-app voordat u deze gebruikt.
Resetknop Houd bij draaiende camera de toets HERSTELLEN gedurende
5 seconden ingedrukt; de camera herstart en alle parameters
worden hersteld naar de standaard.
39
Installatie
Stap 1 Inschakelen
Sluit het netsnoer aan op de camera en op de voedingsadapter en vervolgens op
een wandcontactdoos, zoals aangegeven in onderstaande afbeelding.
Voedingsuitgang
Netsnoer
Stap 2 Installatie van de camera
1. Een gebruikersaccount aanmaken
- Verbind uw mobiele telefoon met de wifi.
- Download en installeer de EZVIZ-app door “EZVIZ” te zoeken in App Store of
Google Play
TM
.
- Start de app en registreer een EZVIZ-gebruikersaccount via de
opstartwizard.
2. Een camera toevoegen aan EZVIZ
- Meld u aan in de EZVIZ-app.
- Tik vanuit het startscherm van de EZVIZ-app op “+” in de rechterbovenhoek
om naar de interface QR-code te gaan.
40
NL
- Scan de QR-code aan de onderkant van de camera.
Onderkant van de camera
- Volg de wizard van de EZVIZ-app om de wifi-configuratie te voltooien.
Zorg dat uw telefoon is verbonden met de 2,4 GHz wifi van de router voor
wifi-configuratie.
41
Installatie
Stap 1 Installeer de metalen plaat (optioneel)
Kies een schone en vlakke ondergrond en bevestig de metalen plaat op de
gewenste positie met de schuimstickers of schroeven (niet meegeleverd).
Er zit een magnetisch onderdeel in de camera. U kunt deze stap
overslaan als het oppervlak van metaal is gemaakt.
Stap 2 Installeer de camera
Plaats de camera magnetisch op de metalen plaat of het metalen oppervlak
(zie onderstaande afbeelding).
1
2
Schuimsticker
Metalen plaat
Stap 3 Voltooien van de installatie
Pas de camerahoek indien nodig aan.
42
NL
Bijlage
Geheugenkaart installeren
Plaats een microSD kaart in de sleuf tot een hoorbare klik.
Geheugenkaart initialiseren
1. Controleer de geheugenkaartstatus in de EZVIZ-app door op Storage Status
(Opslagstatus) in de interface Device Settings (Apparaatinstellingen) te tikken.
2. Als de status van de geheugenkaart niet als Uninitialized (Niet geïnitialiseerd)
wordt weergegeven, tik er dan op om deze te initialiseren. De status verandert dan in
Normal (Normaal).
Bezoek voor meer informatie www.ezvizlife.com.
BEPERKTE GARANTIE
Dank u voor de aanschaf van de producten van Hangzhou EZVIZ Software Co., Ltd. ("EZVIZ"). Deze beperkte
garantie ("garantie") geeft u, de oorspronkelijke koper van het EZVIZ-product, specifieke wettelijke rechten. U
kunt ook andere wettelijke rechten hebben die uiteenlopen per staat, provincie of rechtsgebied. Deze garantie
is uitsluitend van toepassing voor de oorspronkelijke koper van het product. "Oorspronkelijke koper" betekent
enige consument die het EZVIZ-product van een geautoriseerde verkoper heeft aangeschaft. De afwijzingen,
uitsluitingen en beperkingen van aansprakelijkheid onder deze garantie is niet van toepassing voor zover dit door
toepasselijke wetgeving wordt verboden. Geen distributeur, wederverkoper, agent of werknemer is geautoriseerd
voor het aanbrengen van enige wijziging of uitbreiding van of toevoeging aan deze garantie.
Uw EZVIZ-product wordt voor een periode van twee (2) jaar vanaf de aankoopdatum gegarandeerd tegen
gebreken in materialen en vakmanschap of een zodanig langere periode als wettelijk kan worden vereist
in het land of de staat waar dit product wordt verkocht, bij normaal gebruik in overeenstemming met de
gebruiksaanwijzing.
U kunt verzoeken om onderhoud onder de garantie door contact op te nemen met onze klantenservice.
Voor enige defecte EZVIZ-producten onder garantie, zal EZVIZ, naar haar oordeel, (i) het product kosteloos
repareren of vervangen; (ii) het product vervangen door een functioneel equivalent product; of (iii) het
oorspronkelijke aankoopbedrag terugbetalen, op voorwaarde dat u het oorspronkelijke betalingsbewijs of
een kopie hiervan, een korte uitleg van het defect verstrekt en het product in de oorspronkelijke verpakking
retourneert. Reparatie of vervanging kan uitsluitend naar eigen goeddunken van EZVIZ worden uitgevoerd met
nieuwe of opgeknapte producten of componenten. Deze garantie dekt geen verzendkosten, verzekering of
enige andere incidentele kosten die u voor het retourneren van het product moet betalen.
Behalve waar dit door toepasselijke wetgeving wordt verboden, is dit uw enige en exclusieve verhaal bij
inbreuk op deze garantie. Enig product dat onder deze garantie is gerepareerd of vervangen, wordt gedekt
door de voorwaarden van deze garantie voor de duur van negentig (90) dagen vanaf de afleverdatum of de
resterende oorspronkelijke garantieperiode.
Deze garantie is niet van toepassing en is ongeldig:
• Als de aanspraak op garantie buiten de garantieperiode wordt gemaakt of als de het aankoopbewijs niet
wordt verschaft;
• Bij enig(e) storing, defect of fout die is veroorzaakt of het gevolg is van bewezen schokken; mishandeling;
manipulatie; gebruik in strijd met de toepasselijke gebruiksaanwijzing; onjuiste netspanning; ongeval;
verlies; diefstal; brand; overstroming; of andere overmacht; verzendschade; of schade als gevolg van
reparaties die door onbevoegd personeel zijn uitgevoerd;
• Voor enige verbruiksartikelen, zoals batterijen, waarbij de storing plaatsvindt vanwege de normale
veroudering van het product;
• Cosmetische schade, inclusief maar niet beperkt tot krassen, deuken en gebroken kunststof op poorten;
• Enige software, zelfs als deze bij EZVIZ-hardware wordt verpakt of verkocht;
• Voor enige andere schade behalve defecten in materiaal of vakmanschap;
• Routinematig reinigen, normale cosmetische en mechanische slijtage.
Als u vragen of verzoeken hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen uw verkoper of onze klantenservice.
/