10
9
8
7
6
Meer hulp nodig?
Zie de omslag aan de binnenkant voor details.
Uw headset in goede staat houden
• Berg de Jabra JX10 altijd op een veilige plek op en schakel hem steeds uit.
• Berg hem nooit op onder extreme temperaturen (hoger dan 45°C – inclusief
rechtstreeks zonlicht – of lager dan -10°C). Dit kan de levensduur van de batterij
verkorten en de goede werking ervan beïnvloeden. Hoge temperaturen kunnen ook
een negatieve invloed hebben op de prestaties van uw headset.
• Stel de Jabra JX10 niet bloot aan regen of andere vloeistoffen.
Garantie
Jabra (GN Netcom) garandeert dat dit product vrij is van alle gebreken in materiaal en
afwerking voor een periode van twee jaar vanaf de datum van aankoop. De voorwaarden
van deze garantie en onze verplichtingen krachtens deze garantie zijn als volgt:
• De garantie geldt uitsluitend voor de oorspronkelijke koper
• U dient een kopie van uw kwitantie of een ander betalingsbewijs te overleggen
• De garantie geldt niet als het serienummer, de datumcode of het productetiket is
verwijderd of als het product is blootgesteld aan een onzorgvuldige behandeling,
verkeerd is geïnstalleerd, is gewijzigd of is gerepareerd door onbevoegde derden
• De verplichtingen van Jabra (GN Netcom) met betrekking tot zijn producten zijn beperkt
tot de reparatie of de vervanging van het product, zulks ter beoordeling van Jabra
• Elke impliciete garantie op Jabra (GN Netcom) producten is beperkt tot twee jaar
vanaf de datum van aankoop en geldt voor alle onderdelen, inclusief snoeren en
stekkers
• Specifiek uitgesloten van elke garantie zijn gebruiksonderdelen met een beperkte
levensduur die onderhevig zijn aan normale slijtage, zoals windschermen voor de
microfoon, oorkussentjes, sierkappen, batterijen en andere accessoires.
• Jabra (GN Netcom) is niet aansprakelijk voor incidentele schade of gevolgschade die
voortvloeit uit het gebruik of misbruik van Jabra (GN Netcom) producten
• Deze garantie geeft u specifieke rechten, maar u kunt ook over andere rechten
beschikken die plaatselijk kunnen verschillen
Wat de lampjes betekenen
Foutopsporing en FAQ
Ik hoor krakende geluiden
Voor de beste geluidskwaliteit draagt u uw headset en uw mobiele telefoon best
altijd aan dezelfde kant van uw lichaam.
Ik hoor niets door mijn headset
•
Verhoog het volume van de headset.
• Controleer of de headset gekoppeld is aan uw telefoon (‘pairing’).
• Zorg ervoor dat de telefoon is verbonden met de headset – als er geen verbinding
tot stand komt via het Bluetooth menu van de telefoon of wanneer u kort op de
aannemen/beëindigen knop drukt, volg dan de ‘pairing’ procedure
(Zie hoofdstuk 3).
Ik heb problemen bij de pairing, ook al geeft mijn telefoon aan dat alles in orde is.
U heeft mogelijk de headset pairing verbinding verwijderd in uw mobiele telefoon.
Volg de pairing instructies in hoofdstuk 3.
Werkt de Jabra JX10 met andere Bluetooth apparatuur?
De Jabra JX10 is bedoeld om te worden gebruikt met Bluetooth telefoons. Hij werkt
ook met andere Bluetooth toestellen die Bluetooth 1.1 of 1.2 ondersteunen en
compatibel zijn met een headset en/of handsfree profiel.
De functies Gesprek Weigeren, Gesprek in Wachtstand, Herhaling Laatste Nummer
of Voice Dialing zijn niet beschikbaar
Deze functies zijn enkel beschikbaar indien ze worden ondersteund door uw toestel.
Raadpleeg de handleiding van uw toestel voor meer informatie.
Wat u ziet Wat dit betekent voor uw headset
Blauw knipperlicht Knippert elke seconde: in gesprek
Blauw knipperlicht Knippert elke drie seconden: in stand-by modus
Rood knipperlicht Batterijniveau laag
Rood licht Opladen
Groen licht Volledig opgeladen
Blauw licht In pai ring modus –
zie hoofdstuk 3