64
GB
F
ES
PT
DE
IT
NL
SU
NO
SE
DK
GR
RELEASE YOUR JABRA
65
GB
F
ES
PT
DE
IT
NL
SU
NO
SE
DK
GR
Jabra BT125 Bluetooth headset
10. Wat de lampjes betekenen
Wat u ziet Wat dit voor uw headset betekent
Knipperend blauw lampje Knippert elke seconde: actief, in gesprek
Knipperend blauw lampje Knippert elke drie seconden: in stand-bymodus
Knipperend blauw lampje Batterij bijna leeg
Constant blauw lampje Bezig met opladen
Constant blauw lampje In paarmodus – zie hoofdstuk 7
11. Problemen oplossen en veelgestelde vragen
Ik hoor gekraak
Voor de beste audiokwaliteit moet u uw headset aam dezelfde kant van uw
lichaam dragen als uw mobiele telefoon.
Ik hoor niets in mijn headset
• Verhoog het volume op de headset.
• Zorg ervoor dat de headset is gepaard met de telefoon.
• Zorg ervoor dat uw telefoon is aangesloten op de headset. Als
aansluiting via het Bluetooth-menu of door het indrukken van de toets
beantwoorden/beëindigen niet lukt, dient u de paarprocedure opnieuw
te volgen (zie hoofdstuk 7).
Ik heb verbindingsproblemen
Het kan zijn dat u de verbinding voor het paren van uw headset in uw
mobiele telefoon verwijderd hebt. Volg de instructies voor het paren
zoals beschreven in hoofdstuk 7.
Werkt de JABRA BT125 met andere Bluetooth-apparaten?
De Jabra BT125 is ontworpen om ook met Bluetooth-mobiele telefoons
te functioneren. Het systeem kan ook met andere Bluetooth-apparaten
functioneren die compatibel zijn met Bluetooth versie 1.1, 1.2 of 2.0 en
die een headset- en/of handsfree-proel ondersteunen.
Ik kan Gesprek weigeren, Gesprek in de wacht, Nummer herhalen of
Spraakherkenning niet gebruiken
Deze functies zijn afhankelijk van of uw telefoon deze functies
ondersteunt. Raadpleeg de handleiding van uw telefoon voor meer
informatie.
12. Meer hulp nodig?
Jabra ondersteunt zijn klanten on line via www.jabra.com. U kunt ook aan de
binnenkant van de omslag kijken voor de supportgegevens voor uw land.
13. Uw headset in goede staat houden
Berg de Jabra BT125 altijd op een veilige plek op en schakel hem steeds uit.
Berg hem nooit op onder extreme temperaturen (hoger dan 45°C – inclusief
rechtstreeks zonlicht – of lager dan -10°C). Dit kan de levensduur van
de batterij verkorten en de goede werking ervan beïnvloeden. Hoge
temperaturen kunnen ook een negatieve invloed hebben op de prestaties
van uw headset.
Bij contact met water of andere vloeistoen dient het apparaat grondig
te worden schoongemaakt zodat er geen waterresten op het apparaat
achterblijven.
14. Garantie
Jabra (GN Netcom) garandeert dat dit product vrij is van alle gebreken in
materiaal en afwerking voor een periode van twee jaar vanaf de datum
van aankoop. De voorwaarden van deze garantie en onze verplichtingen
krachtens deze garantie zijn als volgt:
• De garantie geldt uitsluitend voor de oorspronkelijke koper
• U dient een kopie van uw kwitantie of een ander betalingsbewijs te
overleggen
• De garantie geldt niet als het serienummer, de datumcode of het
productetiket is verwijderd of als het product is blootgesteld aan een
onzorgvuldige behandeling, verkeerd is geïnstalleerd, is gewijzigd of is
gerepareerd door onbevoegde derden
• De verplichtingen van Jabra (GN Netcom) met betrekking tot zijn
producten zijn beperkt tot de reparatie of de vervanging van het product,
zulks ter beoordeling van Jabra
• Elke impliciete garantie op Jabra (GN Netcom) producten is beperkt tot
twee jaar vanaf de datum van aankoop en geldt voor alle onderdelen,
inclusief snoeren en stekkers
• Speciek uitgesloten van elke garantie zijn gebruiksonderdelen met
een beperkte levensduur die onderhevig zijn aan normale slijtage, zoals
windschermen voor de microfoon, oorkussentjes, sierkappen, batterijen
en andere accessoires
• Jabra (GN Netcom) is niet aansprakelijk voor incidentele schade of
gevolgschade die voortvloeit uit het gebruik of misbruik van Jabra (GN
Netcom) producten
• Deze garantie geeft u specieke rechten, maar u kunt ook over andere
rechten beschikken die plaatselijk kunnen verschillen