10
EngEls
JABRA EASYCALL
Ik hoor niets via mijn headset
- Verhoog het volume op de headset.
- Zorg dat de headset is gekoppeld met een apparaat waarop
geluid wordt afgespeeld.
- Zorg ervoor dat uw telefoon is verbonden met de headset door
op de toets Beantwoorden/beëindigen te tikken.
Het koppelen gaat niet goed
- Het kan zijn dat u de verbinding voor het koppelen van uw
headset op uw mobiele telefoon verwijderd hebt. Volg de
instructies voor het koppelen van de apparaten.
Ik wil mijn headset resetten
U kunt de headset resetten. Zet de headset aan. Houd vervolgens de
knoppen volume omlaag en beantwoorden/beëindigen ongeveer
5 seconden tegelijk ingedrukt totdat het batterijpictogram en het
Bluetooth®-pictogram tegelijk 5 keer knipperen. De koppelingslijst is
dan hersteld.
- Zet de headset uit. De eerstvolgende keer dat u de headset
inschakelt, wordt de koppelingsmodus geactiveerd, net zoals
toen u de nieuwe EASYCALL de eerste keer inschakelde.
Werkt de Jabra EASYCALL met andere Bluetooth®-apparaten?
- De Jabra EASYCALL is ontworpen om te kunnen worden gebruikt
in combinatie met mobiele Bluetooth®-telefoons. Daarnaast kan
het product worden gebruikt met andere Bluetooth®-apparaten
die compatibel zijn met Bluetooth® versie 1.1 of hoger, en die
ondersteuning bieden voor headset- en handsfree-proelen.
Ik kan Gesprek weigeren, Gesprek in de wacht, Nummer
herhalen of Spraakherkenning niet gebruiken
De werking van deze functies is afhankelijk van de ondersteuning
van een handsfree-proel op uw telefoon. Zelfs als het handsfree-
proel is ingesteld, kunnen Gesprek weigeren, Gesprek in de
wacht en Spraakherkenning extra functies zijn die niet door alle
apparaten worden ondersteund. Raadpleeg de handleiding bij uw
apparaat voor meer informatie.
Sommige functies kunnen alleen via het hoofdapparaat worden
bediend, bijv. spraakherkenning bij gebruik van Jabra EASYCALL
met twee mobiele telefoons.