Jabra (GN Netcom) garandeert dat dit product vrij is van alle gebreken in materiaal en
afwerking voor een periode van twee jaar vanaf de datum van aankoop. De voorwaarden
van deze garantie en onze verplichtingen krachtens deze garantie zijn als volgt:
•
De garantie geldt uitsluitend voor de oorspronkelijke koper
•
U dient een kopie van uw kwitantie of een ander betalingsbewijs te overleggen.
Zonder aankoopbewijs wordt aangenomen dat uw garantieperiode is begonnen op
de fabricagedatum die is vermeld op het product
•
De garantie geldt niet als het serienummer, de datumcode of het productetiket is
verwijderd of als het product is blootgesteld aan een onzorgvuldige behandeling,
verkeerd is geïnstalleerd, is gewijzigd of is gerepareerd door onbevoegde derden
•
De verplichtingen van Jabra (GN Netcom) met betrekking tot zijn producten zijn
beperkt tot de reparatie of de vervanging van het product, zulks ter beoordeling
van Jabra
•
Elke impliciete garantie op Jabra (GN Netcom) producten is beperkt tot twee jaar vanaf
de datum van aankoop en geldt voor alle onderdelen,inclusief snoeren en stekkers
•
Specifiek uitgesloten van elke garantie zijn gebruiksonderdelen met een beperkte
levensduur die onderhevig zijn aan normale slijtage,zoals windschermen voor de
microfoon, oorkussentjes, sierkappen, batterijen en andere accessoires
•
Jabra (GN Netcom) is niet aansprakelijk voor incidentele schade of gevolgschade die
voortvloeit uit het gebruik of misbruik van Jabra (GN Netcom) producten
•
Deze garantie geeft u specifieke rechten, maar u kunt ook over andere rechten
beschikken die plaatselijk kunnen verschillen
•
Behoudens andere instructies in de Gebruikershandleiding mag de gebruiker
nimmer onderhouds-, afstel-, of reparatiewerkzaamheden uitvoeren aan dit apparaat,
ongeacht of dit wel of niet onder de garantie valt.Het apparaat moet voor alle
genoemde werkzaamheden worden teruggestuurd naar de winkel, de fabriek of een
erkend servicebedrijf
•
Jabra (GN Netcom) aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor een defect of
schade die is ontstaan tijdens de verzending.Indien reparatiewerkzaamheden aan
Jabra (GN Netcom) producten worden uitgevoerd door onbevoegde derden, vervalt
de garantie
Garantie
11
Heeft u meer hulp nodig?
9
1. Web: www.jabra.com ( voor de laatste informatie over ondersteuning en online
Gebruiksaanwijzigingen).
2. Ondersteuning via e-mail en telefoon: Kijk op de binnenkant van de achterklep voor
de telefoonnummers en het e-mailadres van de klantenservice.
De Jabra BT800 bewaren
10
1. Bewaar de Jabra BT800 altijd met de elektriciteit uitgeschakeld en op een veilige
plaats.
2. Bewaar de adapter niet bij hoge temperaturen (boven 45°C) of in direct zonlicht.
(hierdoor kunnen de prestaties verslechteren en wordt de levensduur van de
batterij verminderd). Lage temperaturen (beneden -10°C) verminderen en de
prestaties van de batterij en kunnen gevolgen hebben voor de werking van de
Jabra BT800, maar zullen geen blijvende schade veroorzaken.
3. Stel de Jabra BT800 niet bloot aan regen of ander vocht.
Kan de Jabra BT800 worden gebruikt met andere Bluetooth-apparaten?
De Jabra BT800 is bedoeld voor gebruik met Bluetooth mobiele telefoons.De headset
kan ook werken met andere Bluetooth-apparaten die compatibel zijn met versie 1.1
of 1.2 en het profiel van de headset en/of het handsfree profiel ondersteunen.
Stoort de Jabra BT800 de elektronica van mijn auto,een radio of computer?
De Jabra BT800 levert aanzienlijk minder vermogen dan een gewone mobiele
telefoon. De headset zendt alleen maar signalen uit die in overeenstemming zijn
met de internationale Bluetooth-standaard. Daarom hoeft u niet bang te zijn dat
standaard consumentenelektronica zal worden gestoord.
Ik heb problemen bij het opzetten van een verbinding,ook al geeft mijn telefoon
iets anders aan;
Als u de pairing-verbinding van uw headset in uw mobiele telefoon heeft gewist,
kunt u problemen hebben, ook al geeft uw telefoon iets anders aan.U kunt de
Jabra BT800 alleen maar succesvol met uw mobiele toestel verbinden door de
instructies in Hoofdstuk 1 ‘Voorbereidingen voor het gebruik’ op te volgen.
Als de headset vastloopt;
Als uw headset vastloopt in het menu of op geen enkele opdracht reageert,
verdient het aanbeveling de headset te resetten. Druk tegelijkertijd op de pairing-
penschakelaar
()en de verbreekknop.
“Dit apparaat bevat batterijen,
deze na afdanking inleveren.”
60
Nederland
61
Nederland