Geretourneerd handelswaar moet voldoende gefrankeerd en in de originele verpakking worden
verzonden. Verzending onder rembours of via een antwoordnummer is niet mogelijk. De verpakking
moet duidelijk zijn voorzien van het retournummer (RMA-nummer). Geretourneerde producten zonder
retournummer worden geweigerd. Highlite zal aldus geretourneerde goederen of eventuele
aansprakelijkheid niet accepteren. Bel Highlite +31-455667723 of stuur een e-mail naar
aftersales@highlite.nl en vraag een retournummer aan voordat u het apparaat verstuurt. Zorg dat u het
modelnummer, serienummer en een korte beschrijving van de reden voor het retourneren bij de hand
hebt. Verpak het apparaat goed, schade tijdens verzending als gevolg van ondeugdelijke verpakking
komt voor rekening van de klant. Highlite behoudt zich het recht voor naar eigen goeddunken
product(en) te repareren of te vervangen. Als suggestie willen we aangeven dat een stevige verpakking
zoals gebruikt door UPS, of een dubbelwandige doos altijd een veilige keuze is.
Let op: Als u een retournummer ontvangt, noteer dan volgende informatie en sluit die bij in de doos:
01) Uw naam
02) Uw adres
03) Uw telefoonnummer
04) Een korte beschrijving van het probleem
Claims
De klant is verplicht om de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst te controleren op
tekortkomingen en/of zichtbare gebreken, of deze controle uit te voeren na aankondiging dat de
goederen ter beschikking staan. Schade die optreedt tijdens de verzending valt onder de
verantwoordelijkheid van de pakketdienst en de schade moet daarom bij ontvangst van de
handelswaar aan de koerier worden gemeld.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om transportschade te melden en te claimen bij de
pakketdienst. Transportschade moet binnen één dag na ontvangst van de verzending bij ons worden
gemeld.
Eventuele retourzendingen moeten altijd gefrankeerd worden verzonden. De retourzending moet
vergezeld gaan van een brief met de reden voor retourzending. Onvoldoende gefrankeerde
retourzendingen worden geweigerd, tenzij anders schriftelijk overeengekomen.
Klachten die op ons betrekking hebben, moeten binnen tien werkdagen na ontvangst van de factuur
schriftelijk of per fax worden ingediend. Na deze periode worden klachten niet meer in behandeling
genomen.
Klachten worden alleen in behandeling genomen als de klant tot dusver aan alle voorwaarden van de
overeenkomst heeft voldaan, ongeacht de overeenkomst waaruit deze verplichting kan worden
afgeleid.