46
Op het scherm van de handset verschijnt: 'ZET OP BS V. VOEDEN'
• Controleer of de netvoeding correct is aangesloten.
• Controleer of de draadloze handset zich binnen het bereik van de tafeltelefoon
bevindt.
Op het scherm van de handset verschijnt: 'UIT BEREIK'
• Controleer of de draadloze handset zich binnen het bereik van de tafeltelefoon
bevindt.
U hoort geen stemopname als belsignaal op de draadloze handset tijdens het
overgaan
• Dit dient weer normaal te worden na 1 minuut in de ruststand zonder iets met de
telefoon te doen.
U hoort de bezettoon wanneer u op toets van de handset drukt
• Controleer of de draadloze handset binnen het bereik is van de tafeltelefoon.
• Een andere bij de tafeltelefoon aangemelde draadloze handset kan aan de lijn
zijn.
Mijn telefoon of een ander elektrisch toestel in de buurt maakt een zoemend
geluid
• Soms kan uw telefoon storing veroorzaken met andere elektrische apparaten als
deze te dichtbij staan. Het is beter om uw telefoon op minstens één meter afstand
van elektrische apparaten of metalen obstakels te plaatsen om elk risico op
storing te vermijden.
• Als u een ADSL-internet aansluiting heeft, controleer dan of de juiste filters zijn
geïnstalleerd om storing te voorkomen.
Het antwoordapparaat neemt geen berichten op
• Controleer of het antwoordapparaat is ingeschakeld.
• Het geheugen is mogelijk vol. Verwijder enkele oude berichten om ruimte vrij te
maken.
Geen toegang tot uw berichten vanaf een andere telefoon
• Heeft u misschien de pincode voor toegang op afstand gewijzigd?
• Zorg ervoor dat u belt vanaf een telefoon met toonkiezen. Als u een
telefoonnummer intoetst, dienen tonen hoorbaar te zijn.
• Het antwoordapparaat detecteert de pincode voor toegang op afstand mogelijk
niet, wanneer uw uitgaande bericht wordt afgespeeld. Probeer nogmaals snel de
pincode voor toegang op afstand in te toetsen.
• Mogelijk is er een storing op de telefoonlijn die u gebruikt. Druk tijdens het
invoeren van de pincode iets langer op de toetsen van het toetsenbord.
Voicemail en worden op het scherm weergegeven en ik weet niet waarom.
Uw telefoon heeft een voicemailindicatie die onafhankelijk is van het ingebouwde
antwoordapparaat. Als op het display verschijnt, heeft uw telefoon een signaal
van uw telefoonaanbieder ontvangen dat u een nieuw voicemailbericht heeft
gekregen dat u bij uw telefoonaanbieder kunt ophalen. Neem contact op met uw
telefoonaanbieder voor meer informatie over toegang tot uw voicemail.
In de winkel waar u uw telefoon heeft gekocht kunt u ook informatie en hulp
vragen.
Lees de gebruikshandleiding die in deze verpakking is bijgevoegd, aandachtig
door.
De Swissvoice Xtra2155 is een uitrusting voorzien van een goedkeuring overeen-
komstig de Europese wetgeving. Dit wordt bevestigd door de CE-markering.
Het product dat u zojuist hebt aangeschaft, is een technologisch product dat met
zorg dient te worden behandeld.
Opmerking: u beschikt over een wettelijke garantie voor dit product in overeen-
stemming met de toepasselijke regelgeving voor de verkoop van consumptie-
goederen in het land waarin u dit heeft aangeschaft.
Neem contact op met uw detailhandelaar voor alle informatie in verband met deze
wettelijke garantie.
Onverminderd de wettelijke garantie die op deze producten van toepassing is,
garandeert ATLINKS Europe, gevestigd 147 avenue Paul Doumer 92500 Rueil
Malmaison, Frankrijk, dat het product in deze verpakking conform is aan de tech-
nische specificaties vermeld in de gebruikshandleiding die in deze verpakking is
bijgevoegd. Deze garantie geldt gedurende een garantieperiode gerekend vanaf
de aanschafdatum van het nieuwe product. Dat is de datum die vermeld is op uw
factuur of uw kassabon waarop de naam van uw detailhandelaar is aangegeven en
die het bewijs hiervan vormt, en is gelijk aan vierentwintig(24) maanden voor het
telefoontoestel, met uitsluiting van de verbruiksartikelen, accessoires en batterijen.
Als u aanspraak wilt maken op deze garantie tijdens de garantieperiode dient u
het complete product, nadat het defect is verschenen of ontdekt, te retourneren
aan uw detailhandelaar onder overlegging van het aankoopbewijs dat bestaat uit
de factuur of deze kassabon verstrekt door uw detailhandelaar, waarop de plaats
van de aankoop en het serienummer van het product zijn aangegeven.
ATLINKS verbindt zich ertoe elke gebrekkige component op zijn kosten te herstel-
len als dit gebrek veroorzaakt is door een fout in het ontwerp, het materiaal of de
fabricage, of deze op zijn kosten te vervangen door een identieke of ten minste
gelijkwaardige component in termen van functionaliteit en prestaties. Als reparatie
of vervanging onmogelijk blijkt onder normale commerciële condities, zal het
product aan u worden vergoed of worden vervangen door een gelijkwaardig
product.
Binnen de maximum limiet toegestaan door de toepasselijke wetgeving is het
vervangende product of de vervangende component, die nieuw of gereviseerd kan
zijn, gegarandeerd gedurende een periode van negentig (90) dagen, gerekend
vanaf de datum van reparatie of tot aan de einddatum van de oorspronkelijke
garantieperiode indien deze laatste langer is dan negentig (90) dagen, waarbij
wordt aangetekend dat elke immobilisatieperiode van het product van ten minste
zeven (7) dagen bij de duur van de nog lopende garantie wordt opgeteld.
Deze garantie is niet van toepassing op de volgende gevallen:
Installatie of gebruik niet in overeenstemming met de instructies die zijn vermeld
in de gebruikshandleiding,
Verkeerde aansluiting of oneigenlijk gebruik van het product, met name met niet
verenigbare accessoires, zoals aangegeven in de gebruikshandleiding,
Product opengemaakt of gewijzigd of vervangen met niet-goedgekeurde onder-
delen,
Gewist, onleesbaar, beschadigd serienummer,
Normale slijtage, met inbegrip van de normale slijtage van de accessoires, batteri-
jen en schermen,
Niet-naleving van de technische en veiligheidsnormen die van kracht zijn in de
geografische gebruikszone,
Product dat werd blootgesteld aan een schok of een val,
Product dat werd beschadigd door blikseminslag, elektrische overspanning, warm-
tebron of stralingsbron, schade door water of blootstelling aan excessieve
temperatuur-, vochtigheids- of andere omgevingscondities of elke andere uitwen-
dige oorzaak op het product,
Nalatigheid of gebrekkig onderhoud,
Een ingreep, een wijziging of een reparatie uitgevoerd door een niet door Atlinks
erkende persoon.
Als het geretourneerde product niet onder de garantie valt, ontvangt u een
prijsopgave voor de reparatie die de diagnosekosten en de transportkosten vermel-
dt die aan u zullen worden gefactureerd indien u wenst dat het product aan u
wordt geretourneerd.
Deze garantie is geldig in het land waarin u het product op wettige wijze hebt
aangeschaft, op voorwaarde dat dit land lid is van de Europese Unie.
Onder voorbehoud van de van kracht zijnde wettelijke bepalingen zijn alle garan-
ties anders dan die beschreven in dit document, uitdrukkelijk uitgesloten.
VOOR ZOVER MAXIMAAL TOEGESTAAN DOOR DE TOEPASSELIJKE WETGEVING,
A) IS DEZE GARANTIE EXCLUSIEF VOOR ALLE OVERIGE, EXPLICIETE OF IMPLI-
CIETE, GARANTIES, MET INBEGRIP VAN, MAAR NIET BEPERKT TOT, GARANTIES VAN
VERKOOPBAARHEID OF GESCHIKTHEID VOOR EEN SPECIFIEK DOEL;
B) WIJST ATLINKS ELKE AANSPRAKELIJKHEID AF VOOR VERLIES OF BESCHAD-
IGING VAN GEGEVENS, VERLIES VAN HET GEBRUIK, DERVING VAN INKOMSTEN,
GEMIS VAN KANSEN, OMZET OF INKOMEN, EXPLOITATIEVERLIEZEN, INDIRECTE,
IMMATERIËLE, GEVOLG- OF BIJKOMENDE SCHADES;
C) IS DE AANSPRAKELIJKHEID VAN ATLINKS BEPERKT TOT DE AANSCHAF-
WAARDE VAN HET PRODUCT, BEHALVE BIJ GROVE SCHULD OF ONOPZETTELIJK
HANDELEN, EN BEHALVE BIJ LICHAMELIJK LETSEL.