● Wanneer de camera slecht functioneert
Voordat u aan het apparaat een defect toekent, moet u ervoor zorgen dat u deze
gebruiksaanwijzing herleest, en dient u zich ervan te vergewissen dat het probleem
niet toe te schrijven is aan bijna lege accu of aan fouten bij het gebruik. Ga na of
het geheugen niet vol is.
Blijft het probleem bestaan, reset de camera dan door 3 seconden lang op de knop "Reset"
(cf. schema § Voorstelling) te drukken.
U kunt het geheugen van de camera ook als volgt snel formatteren. Sluit de camera aan
op de computer. Klik in het menu "Computer" met de rechtermuisknop op het pictogram
"verwisselbare schijf (X:)", selecteer "Formatteren" en vink het vakje "Snel formatteren"
aan, om het formatteren te starten.
Blijft het probleem bestaan, verzend dan een e-mail naar contact@eyenimal.com of bel de
klantenservice op het nummer +33 (0)1 42 74 78 66.
Naargelang van de ernst van de storing zult u uw camera misschien moeten terugsturen
naar de klantenservice, om deze te laten repareren en testen.
Voor om het even welke reparatie heeft de klantenservice absoluut het volgende nodig:
uw complete product
het aankoopbewijs (rekening of kassabon)
Als u één van deze elementen vergeet, zal de klantenservice u de reparatie aanrekenen.
● Garantie
EYENIMAL garandeert het product tegen fabrieksfouten gedurende 1 jaar vanaf de
aankoopdatum.
De portokosten voor de heen- en terugzending van het product zijn uitsluitend voor
rekening van de koper.
● Garantievoorwaarden
8. De garantie zal uitsluitend worden gegarandeerd als het aankoopbewijs (rekening of
kassabon) zonder doorhaling aan NUM’AXES wordt voorgelegd.
9. Deze garantie is exclusief de volgende punten:
▪ de vervanging van de accu
▪ de directe of indirecte transportkosten die gepaard gaan met het terugsturen
van het product naar NUM’AXES
▪ de beschadiging van het product die het gevolg is:
- van de nalatigheid of fout van de gebruiker
- van een gebruik dat in strijd is met de instructies, of van een niet-
voorzien gebruik
- van reparaties die worden uitgevoerd door niet-erkende reparateurs
▪ verlies of diefstal
10.Als het product wordt geïdentificeerd als defect, zal NUM’AXES het naar keuze repareren
of vervangen.
11.NUM’AXES zal niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor schade die zou kunnen
voortvloeien uit een verkeerd gebruik of een defect van het product.
12.NUM’AXES behoudt zich het recht voor om de kenmerken van het product te wijzigen,
om technische verbeteringen aan te brengen of nieuwe voorschriften in acht te nemen.