9
NL
• Verwissel alle 4 de batterijen tegelijk, gebruik nooit oude en
nieuwe batterijen tegelijk.
• Wrijf de pepermolen regelmatig af met een zachte droge doek.
• Stop de molen nooit in de vaatwasser en dompel de molen niet
onder in water of een andere vloeistof.
• Vermijd alle contact met vocht. Vermijd ook dat de
contactpuntjes nat of vochtig worden.
STORINGEN
• Controleer of de batterijen vol zijn en of ze correct geïnstalleerd zijn.
• Controleer of het maalinstellingswiel aan de onderkant niet te
vast is gedraaid.
• Controleer of er peperbolletjes (of zeezout) in de houder zit.
Indien de molen niet leeg is, klop dan zachtjes om eventuele
aangekleefde deeltjes in het maalwerk los te kloppen.
• Als het malen langzaam gaat, dient u de batterijen te verwisselen.
GARANTIEVOORWAARDEN
• Tristar is niet verantwoordelijk voor schade:
o Ten gevolge van een val of ongeluk.
o Indien het apparaat technisch is gewijzigd door gebruiker of
derden.
o Door oneigenlijk gebruik van het apparaat.
o Door normale gebruiksslijtage.
• Door eventuele reparatie wordt de oorspronkelijke
garantieperiode van 2 jaar niet verlengd. Deze garantie is
slechts geldig op Europees grondgebied. Deze garantie heft de
gebruikersrechten volgens Europese richtlijn 1944/44CE niet op.
• Bewaar altijd uw aankoopbewijs, zonder dit aankoopbewijs kunt
u geen aanspraak maken op enige vorm van garantie.
• Bij schade veroorzaakt door het niet opvolgen van de
gebruiksaanwijzing vervalt het recht op garantie! Voor
vervolgschade die hieruit ontstaat is Tristar niet aansprakelijk.
• Voor materiële schade of persoonlijk letsel veroorzaakt
door ondeskundig gebruik of het niet opvolgen van de
veiligheidsvoorschriften is Tristar niet aansprakelijk. In dergelijke
gevallen vervalt elke aanspraak op garantie.
• Anders dan het schoonmaken, zoals genoemd in deze
handleiding, is aan dit apparaat geen onderhoud noodzakelijk.
• Indien er reparaties moeten worden uitgevoerd, mag dit
uitsluitend door een geautoriseerd bedrijf gebeuren.
• Het product mag niet worden gewijzigd of veranderd.
• Indien zich problemen zouden voordoen gedurende 2 jaar na
aankoopdatum, welke gedekt zijn door de fabrieksgarantie, kunt
u het apparaat ter vervanging aanbieden bij uw aankooppunt.
• Voor vragen of klachten kunt zich melden bij uw verkooppunt.
• Dit apparaat heeft 24 maanden garantie vanaf de datum van
aankoop (kassabon).
• Uitsluitend materiaal- en/of fabricagefouten komen in
aanmerking voor deze garantie.
• Als u gebruik wilt maken van uw garantieaanspraak, zorgt u er
dan voor dat u het volledige apparaat in zijn originele doos en
aankoopbewijs inlevert bij uw aankooppunt.
• Schade aan accessoires of onderdelen betekent niet automatisch
dat het gehele apparaat zal worden vervangen. In dit soort
gevallen moet u contact opnemen met onze serviceafdeling.
Afgebroken glazen/plastic onderdelen of accessoires vallen niet
onder de garantie en zullen dus altijd tegen een vergoeding
Pepermolen