36 Problemen oplossen
HARD-DISK DRIVE CONTROLLER FAILURE 0 (FOUT IN CONTROLLER HARDESCHIJFSTATION 0) —
De harde schijf reageert niet meer op opdrachten van de computer. Zet de
computer uit, verwijder de harde schijf (zie uw Onderhoudshandleiding op
support.dell.com) en start de computer vanaf een cd. Schakel daarna de
computer weer uit, plaats de harde schijf terug en start de computer opnieuw op.
Als het probleem aanhoudt, probeert u een ander station. Voer de hardeschijftests
in Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek) uit (zie "Dell Diagnostics" op pagina 43).
HARD-DISK DRIVE FAILURE (STORING IN HARDESCHIJFSTATION)—De harde
schijf reageert niet meer op opdrachten van de computer. Zet de computer uit,
verwijder de harde schijf (zie uw Onderhoudshandleiding op support.dell.com)
en start de computer vanaf een cd. Schakel daarna de computer weer uit,
plaats de harde schijf terug en start de computer opnieuw op. Als het
probleem aanhoudt, probeert u een ander station. Voer de hardeschijftests in
Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek) uit (zie "Dell Diagnostics" op pagina 43).
HARD-DISK DRIVE READ FAILURE (LEESFOUT IN HARDESCHIJFSTATION)—
Mogelijk is de harde schijf defect. Zet de computer uit, verwijder de harde
schijf (zie uw Onderhoudshandleiding op support.dell.com) en start de
computer vanaf een cd. Schakel daarna de computer weer uit, plaats de harde
schijf terug en start de computer opnieuw op. Als het probleem aanhoudt,
probeert u een ander station. Voer de hardeschijftests in Dell Diagnostics
(Dell-diagnostiek) uit (zie "Dell Diagnostics" op pagina 43).
INSERT BOOTABLE MEDIA (PLAATS EEN OPSTARTBAAR MEDIUM)—
Het besturingssysteem probeert op te starten vanaf een niet-opstartbaar
medium, zoals een diskette of cd. Insert bootable media (plaats een
opstartbaar medium).
INVALID CONFIGURATION INFORMATION - PLEASE RUN SYSTEM SETUP PROGRAM
(
ONGELDIGE CONFIGURATIEGEGEVENS - VOER SYSTEM SETUP-PROGRAMMA UIT)—
De systeemconfiguratiegegevens komen niet overeen met de hardwareconfiguratie.
De grootste kans dat dit bericht wordt weergegeven, is na het plaatsen van
een geheugenmodule. Corrigeer de van toepassing zijnde opties in het
System Setup-programma. Zie uw Onderhoudshandleiding op
support.dell.com voor meer informatie.
KEYBOARD CLOCK LINE FAILURE (FOUT IN KLOKLIJN TOETSENBORD)—
Controleer bij een extern toetsenbord de kabelaansluiting. Voer de
toetsenbordcontrollertest in Dell Diagnostics (Dell-diagnostiek) uit
(zie "Dell Diagnostics" op pagina 43).