BEPERKTE GARANTIE VOOR CONSUMENTEN
Monster, LLC., 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, USA, [MONSTER ACCEPTEERT GEEN PRODUCTEN
DIE NAAR DIT ADRES ZIJN VERSTUURD – VOLG DE INSTRUCTIES IN “HOE DIEN IK EEN KLACHT IN” HIERONDER]
(415) 840-2000 (“Monster”) verleent jou deze beperkte garantie. Statutaire of algemene wetgeving kunnen
U additionele rechten en hulpmiddelen toekennen, die door deze Beperkte garantie niet worden beperkt.
DEFINITIES
“Adequaat gebruik” betekent het gebruik van het Product (i) thuis of in een gebouw, (ii) voor priv» doeleinden
(in tegenstelling tot commerciële, (iii) in overeenstemming met de van toepassing zijnde lokale, provinciale
of nationale wetgeving of bepalingen (inclusief, maar zonder beperking van bouw- en elektrische voorschriften),
(iv) in overeenstemming met de aanbevelingen van de fabrikant en/of de instructies in de materialen en documentatie
die met het product meegeleverd worden, en (v) indien van toepassing, met de juiste elektrische aarding.
“Erkende Dealer” betekent iedere distributeur, wederverkoper of detailhandelaar die (i) naar behoren gemachtigd
is om zaken te doen in de jurisdictie waar deze het product aan u heeft verkocht, (ii) toestemming heeft om u het product
te verkopen onder de wet van de jurisdictie waar u het product heeft gekocht, en (iii) u het product nieuw
en in originele verpakking verkocht heeft.
“Formele Garantieaanspraak” betekent een aanspraak gemaakt in overeenkomst met de sectie “Formele
Garantieaanspraak” hierin beschreven.
“Product” betekent een product (i) dat in de onderstaande Specicatietabel vermeld staat, (ii) dat U van een geautoriseerde
verkoper nieuw en in de originele verpakking hebt gekocht en (iii) waarvan het serienummer - indien aanwezig - niet werd
verwijderd of gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.
“Productdefect” slaat op een gebrek aan het product, dat al bestond op het moment dat u het product ontving van een
geautoriseerde verkoper en dat er de oorzaak van is dat het product niet werkt zoals aangegeven in de Monster documentatie
die het product begeleid, tenzij de oorzaak van het niet werken van het product geheel of ten dele gelegen is (a) aan een ander
gebruik dan het beoogde gebruiksdoel, (b) aan transport, verwaarlozing, verkeerd gebruik of misbruik door anderen dan
medewerkers van Monster, (c) aan wijzigingen, manipulaties of modicaties door anderen dan medewerkers van Monster,
(d) in een ongeluk (anders dan een storing die als een productdefect kan worden aangemerkt), (e) aan onderhoud of servicewerk
aan het product door anderen dan medewerkers van Monster, (f) aan blootstelling van het product aan hitte, fel licht, zonlicht,
vloeistoen, zand of andere vervuilingen of (g) aan handelingen die buiten de controle van Monster vallen, waaronder - maar niet
beperkt tot - gevallen van overmacht, brand, stormen, aardbevingen of overstromingen.
“Garantieperiode” betekent de periode, waarbinnen Monster uw formele garantieclaim moet hebben ontvangen.
De verschillende garantieperiodes voor productdefecten staan vermeld in de onderstaande specicatietabel.
De Garantieperiode begint op de datum dat u het Product kocht of ontving (het laatst gebeurde geldt) van een Geautoriseerde
verkoper zoals bewezen door de de factuur, de kassabon of de pakbon van de Geautoriseerde verkoper. Wanneer u geen schriftelijk
bewijs van de datum van aankoop of ontvangst heeft, dan begint de garantieperiode drie (3) maanden na de datum waarop het
Product Monster of zijn productielocatie volgens de administratie van Monster heeft verlaten. De garantieperiode eindigt na aoop
van de tijdsduur die in de specicatietabel vermeld staat of nadat U het eigendom over het product heeft overgedragen, waarbij
datgene geldt dat zich het eerste voordoet. Bovendien dient U binnen twee (2) maanden, nadat U een productdefect heeft ontdekt
38
NEDERLANDS