datgene geldt dat zich het eerste voordoet. Bovendien dient U binnen twee (2) maanden, nadat U een productdefect heeft
ontdekt (of zou moeten hebben ontdekt, omdat een dergelijk productdefect gemakkelijk waarneembaar was) contact op te
nemen met Monster en om een Retourautorisatienummer vragen (zoals beschreven onder “Het indienen van een claim”).
“U” slaat op de eerste individuele persoon die het product in de originele verpakking heeft gekocht bij een Ociële
dealer. Deze beperkte garantie geldt niet voor personen of entiteiten die het product (i) voor doorverkoop, verhuur of
ander commercieel gebruik of (ii) van iemand anders dan een ociële dealer hebben gekocht
OMVANG VAN DEZE BEPERKTE GARANTIE
PRODUCTEN. Wanneer een product een gebrek of defect had toen u het van een Geautoriseerde verkoper kocht, en
Monster van u een formele garantieclaim ontvangt binnen een termijn van twee (2) maanden nadat u een dergelijk
productdefect heeft ontdekt (of zou moeten hebben ontdekt, omdat het productdefect overduidelijk waarneembaar
was) en voor de aoop van de garantieperiode voor productgebreken die voor het betreende product gelden, dan
zal Monster u één van de volgende oplossingen aanbieden: Monster zal het product (1) geheel naar eigen inzicht
repareren of vervangen of (2) u het aankoopbedrag terugbetalen dat u aan de Geautoriseerde verkoper heeft betaald
voor het betreende product, wanneer reparatie of vervanging niet commercieel uitvoerbaar zijn of niet binnen
een redelijke termijn uitvoerbaar zijn. Opmerking: MONSTER AANVAARDT ONDER DEZE BEPERKTE GARANTIE GEEN
AANSPRAKELIJKHEID VOOR INCIDENTELE, GEVOLG- OF INDIRECTE SCHADE.
ALGEMENE BEPALINGEN
KEUZE VAN TOEPASSELIJKE WETGEVING/RECHTSGEBIED. Deze beperkte garantie en alle geschillen die voortkomen
uit of in in verband met deze Beperkte garantie (“Geschillen”) vallen onder het recht van de staat in de Verenigde
Staten, met uitzondering van geschillen over juridische principes en met uitzondering van de Conventie voor de
Internationale Goederenhandel. De rechtbanken uit de Staat Californië, in de Verenigde Staten zullen de exclusieve
jurisdictie hebben over alle Geschillen.
OVERIGE RECHTEN. DEZE BEPERKTE GARANTIE BIEDT U SPECIFIEKE JURIDISCHE RECHTEN EN MOGELIJK HEEFT U
NOG ANDERE RECHTEN DIE VAN LAND TOT LAND EN VAN RECHTSGEBIED TOT RECHTSGEBIED VERSCHILLEND KUNNEN
ZIJN EN DIE NIET WORDEN AANGETAST DOOR DEZE BEPERKTE GARANTIE. DEZE GARANTIE GELDT SLECHTS VOOR U
EN KAN NIET WORDEN OVERGEDRAGEN AAN DERDEN. Wanneer een bepaling van deze Beperkte garantie onwettig,
nietig of onuitvoerbaar is, zal deze bepaling als ongeldig worden beschouwd, hetgeen geen gevolgen heeft voor de
overige bepalingen. In geval van inconsistenties tussen de Engelse en andere versies van deze Beperkte garantie
geniet de Engelse versie prioriteit.
REGISTRATIE. Registreer uw product op www.gratitude.com/register. Wanneer u zich niet inschrijft, laat dat uw
rechten onder de garantie onverlet.
SPECIFICATIETABEL
Model van het product Garantieperiode voor product
garantie begeleidt. Een (1) jaar voor producten verkocht in Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Azië
Twee (2) jaar voor producten verkocht in Europa
FORMELE GARANTIECLAIM
HOE EEN CLAIM IN TE DIENEN. Wanneer de producten beschadigd zijn, moet u deze instructies opvolgen:
(1) Bel Monster binnen twee (2) maanden nadat u een productdefect heeft ontdekt (of zou moeten hebben
ontdekt, omdat het gemakkelijk waarneembaar was); (2) Geef een gedetailleerde beschrijving van de manier waarop
de schade is ontstaan; (3) Vraag om een Retourautorisatienummer; (4) Na ontvangst van een claimformulier (dat naar
u toe kan worden gestuurd, nadat u uw formele garantieclaim heeft ingediend) vult u het claimformulier volledig
in; (5) Stuur het product terug, verzending vooraf door u betaald, maar deze wordt terugbetaald als u recht heeft
op vergoeding onder de dekking van deze Beperkte garantie) naar Monster ter vericatie van de schade. Stuur samen
met de betreende producten een kopie van uw originele aankoopbewijs (UPC label of pakbon), de kassabon en het
ingevulde claimformulier, en breng het Retourzendingsautorisatienummer aan op de buitenzijde van de verpakking
voor de retourzending (het claimformulier bevat instructies voor de retourzending).
TELEFOONNUMMERS. Verenigde Staten, Pacisch Azië en Latijns-Amerika: 1 877 800 8989 of 415-840-2000, Canada
866-348-4171, Ierland 353 65 68 69 354, België 0800-79201, Denemarken 8088-2128, Finland 800-112768, Frankrijk
0800-918201, Duitsland 0800-1819388, Griekenland 800-353-12008, Italië 900-982 909, Nederland 0800-0228919,
Noorwegen 800-10906, Rusland 810-800-20051353, Spanje 900-982-909, Tsjechische Republiek 800-142471,
Verenigd Koninkrijk 0800-0569520, Zweden 020-792650
VERDERE PROCEDURES. Monster zal bepalen of er inderdaad sprake was van een productdefect. Naar eigen inzicht
kan Monster u vragen om een reparatiecalculatie te laten maken bij een servicecenter. Wanneer een raming voor een
reparatie is vereist, krijgt u instructies hoe u de raming en de daarop gebaseerde factuur bij Monster moet indienen
ter betaling. Monster kan eventueel in onderhandeling treden over de kosten voor reparaties.
TIJDSBESTEK. Wanneer u een formele Garantieclaim indient en volledig voldoet aan alle bepalingen en voorwaarden
van deze Beperkte garantie, zal Monster zijn uiterste best doen om u binnen dertig (30) dagen na ontvangst van
uw formele Garantieclaim (als u in de VS woont - vijfenveertig (45) dagen, als u elders woont) een oplossing te bieden,
tenzij problemen die Monster niet controleert, het proces vertragen.
3130
NEDERLANDS
NEDERLANDS