79
De systeembeheerderspagina’s van de projector
Probleem Oorzaak en vereiste handeling
De systeembeheerderspagina’s van de
projector verschijnen niet wanneer ik deze
probeer te openen vanuit Network
Connection.
De browser die u gebruikt is misschien ingesteld om een proxy server
te gebruiken. Omdat een configuratie met een proxy server het
openen van de systeembeheerderspagina’s van de projector kan
verhinderen, moet u de instellingen van uw browser veranderen. Voor
informatie over proxy server instellingen verwijzen we u naar de help
en andere gebruikersdocumentatie voor uw browser.
Ik ben het wachtwoord voor de aanmelding
dat ik opgegeven heb op de
systeembeheerderspagina’s van de
projector vergeten.
Voer de handeling onder “Initialiseren van netwerkinstellingen”
(bladzijde 53) uit om de netwerkinstellingen van de projector terug te
zetten op de fabrieksinstellingen.
Transfer File (Bestand overbrengen) pagina’s
Probleem Oorzaak en vereiste handeling
De naam van het bestand dat naar de
projector is overgebracht via de Transfer
File (Bestand overbrengen) pagina is korter
dan de oorspronkelijke naam van het
bestand.
Er kunnen maximaal 38 enkelbyte tekens worden weergegeven voor
de bestandsnaam door de Bestandszoeker (File Viewer) van de
projector, dus een bestand met een langere naam zal automatisch
worden ingekort tot 38 tekens.
Als u wilt dat de bestandsnaam hetzelfde blijft na de upload, dan
moet u ervoor zorgen dat de naam niet meer dan 38 tekens telt.
De netwerkverbinding ging verloren terwijl
er een bestand bezig was met uploaden
naar de projector via de Transfer File
(Bestand overbrengen) pagina. De
netwerkverbinding werd onmiddellijk
hersteld en het bestand wordt getoond op
de Transfer File (Bestand overbrengen)
pagina.
Het bestand dat moest worden ge-upload naar het interne geheugen
van de projector is niet compleet. Gebruiken van de Bestandszoeker
(File Viewer) om een handeling uit te voeren op het bestand kan
leiden tot verlies van een deel van de gegevens, of in het niet kunnen
weergeven van het bestand.
Wis het bestand uit het interne geheugen van de projector en upload
het nog een keer.
De netwerkverbinding ging verloren terwijl
de Transfer File (Bestand overbrengen)
pagina weergegeven werd. De
netwerkverbinding werd onmiddellijk
hersteld, maar de bestandenlijst op de
Transfer File (Bestand overbrengen) pagina
was leeg.
Dit kan het gevolg zijn van een tijdelijke fout bij het herkennen van de
bestanden. Sluit de webbrowser waarmee u de Transfer File
(Bestand overbrengen) pagina heeft geopend af en voer vervolgens
de handeling onder “Aanmelden op de Transfer File (Bestand
overbrengen) pagina via een draadloze LAN-verbinding” (bladzijde
69) of “Aanmelden op de Transfer File (Bestand overbrengen) pagina
via een bedrade LAN-verbinding” (bladzijde 71) opnieuw uit.
De netwerkverbinding ging verloren terwijl
de Transfer File (Bestand overbrengen)
pagina weergegeven werd. De
netwerkverbinding werd onmiddellijk
hersteld, maar er waren bestanden
verdwenen uit de bestandenlijst van het
interne geheugen van de projector zoals
getoond op de Transfer File (Bestand
overbrengen) pagina.
Dit kan het gevolg zijn van een tijdelijke fout bij het herkennen van de
bestanden. Voer de onderstaande stappen uit.
(1) Voer de vereiste handeling op de projector uit om de
Bestandszoeker (File Viewer) af te sluiten.
(2) Zet de projector uit en vervolgens weer aan.
(3) Start de Bestandszoeker (File Viewer) op en laat de bestandenlijst
van het interne geheugen van de projector weergeven.
Zie voor details over het weergeven van de bestandenlijst voor het
interne geheugen van de projector in de Bestandszoeker (File Viewer)
“Beginnen met het projecteren van bestanden in het interne
geheugen van de projector” in de Gebruiksaanwijzing.