Thrustmaster T-WIRELESS NW de handleiding

Categorie
Accessoires voor spelconsoles
Type
de handleiding
1/6
Compatibel met Virtual Console™/ GameCube™/ Wii™ *
Handleiding
TECHNISCHE SPECIFICATIES
1. Trilmotor
2. Actieknoppen
3. Knoppen voor SLOW en START
4. Twee analoge ministicks
5. D-pad
6. MAPPING-knop (om te programmeren)
7. TURBO-knop
8. Gamepad CONNECT-knop
9. Ontvanger CONNECT-knop
(met LED)
10. Ontvangerconnector
11. Gamepad-LED
12. Ontvanger
13. POWER- en MOTOR-schakelaar
14. Batterijvak
WAARSCHUWING
Sluit in geval van storingen door interferentie van buitenaf de game af, zet de gamepad uit en
koppel de ontvanger los van de console. Als u de ontvanger daarna weer aansluit, de gamepad
weer aan zet en de game opnieuw start, zijn de problemen in de meeste gevallen verholpen.
Raak de ministicks niet aan en beweeg deze niet terwijl de gamepad wordt aangesloten (hiermee
wordt voorkomen dat het kalibratieproces wordt onderbroken).
Wanneer u de gamepad niet meer gebruikt, adviseren wij de POWER-schakelaar (13) van de
gamepad altijd in de OFF-stand te zetten om de batterijen te sparen.
PLAATSING VAN DE BATTERIJEN
Plaats drie batterijen van 1,5V (LR03 / AAA) in het batterijvak aan de achterzijde van de gamepad (14).
INSTALLATIE OP DE NINTENDO® WII™
1. Zet de console aan.
2. Open de vergrendeling van de “Nintendo® GameCube™ Controller” aan de bovenkant van de Wii™-
console.
3. Sluit de connector van de ontvanger van de gamepad (10) aan op poort 1 van de console.
4. Zet de gamepad aan met schakelaar (13).
5. Start de game met de Wiimote™.
Nu kan er gespeeld worden!
COMPATIBILITEIT
Uw gamepad is compatibel met:
Alle “Virtual Console™”-games
(als download beschikbaar op het Wii™ Shop Channel)
Alle “GameCube™”-games
(die compatibel zijn met uw Wii™-console)
(*) Bepaalde “Wii™”-games
(Raadpleeg de achterzijde van de verpakking van een Wii™-game voor informatie over
compatibiliteit - Een overzicht van compatibele Wii™-games is ook beschikbaar op onze
website: http://ts.thrustmaster.com.)
2/6
GEAVANCEERDE FUNCTIES
3/6
POWER-schakelaar (13):
- OFF-stand = de gamepad staat uit (er wordt geen batterijstroom verbruikt).
- ON-stand = de gamepad staat aan.
MOTOR-schakelaar (13):
- OFF-stand = trilmodus is uitgeschakeld (gebruikt minder batterijstroom).
- ON-stand = trilmodus is ingeschakeld (gebruikt meer batterijstroom).
CONNECT-knoppen (8 en 9)
Er wordt automatisch verbinding gemaakt tussen de gamepad en de ontvanger.
Met deze twee knoppen kunt u een verbinding maken in het geval van storing of wanneer tegelijkertijd
meerdere T-Pad Wireless-gamepads worden gebruikt.
- Beide LED's branden = er is signaal tussen de gamepad en de ontvanger.
- Beide LED's knipperen snel = er is geen signaal tussen de gamepad en de ontvanger.
- Beide LED's branden niet = de gamepad is in standby-modus of staat uit.
- Beide LED's knipperen langzaam = batterijen moeten worden vervangen.
STANDBY-MODUS:
- De gamepad schakelt zichzelf na vijf minuten inactiviteit automatisch uit.
- De gamepad wordt "gewekt" door op de START-knop te drukken.
TURBO-knop (7):
Met deze knop kunt u een actie blijven herhalen door een andere knop ingedrukt te houden
(bijvoorbeeld schieten of springen).
- Druk tegelijkertijd op de TURBO-knop en de knop waarvan de actie herhaald moet worden.
- De Turbo-modus is nu ingeschakeld.
- Herhaal deze procedure voor het uitschakelen van de Turbo-modus. De Turbo-modus is nu
uitgeschakeld.
SLOW-knop (3):
Met deze knop kunt u een actie vertragen door herhaaldelijk de functie START/PAUSE te activeren.
- Druk op de SLOW-knop om de functie in te schakelen.
- Druk nogmaals op de SLOW-knop om de functie uit te schakelen.
PROGRAMMEREN VAN KNOPPEN / ANALOGE MINISTICKS / D-PAD
Alle knoppen en de richtingen van de ministick en de D-pad kunnen worden geprogrammeerd.
Met de MAPPING knop (6) kunt u de gewenste functies verwisselen.
Voorbeelden van mogelijke toepassingen:
- De knoppen A en B omwisselen.
- De knoppen R en L vervangen door de richtingen omhoog en omlaag op de rechterministick (handig
in racegames).
- De twee analoge ministicks verwisselen (in dit geval moet u de vier richtingen van de eerste
ministick kopiëren naar de vier richtingen van de tweede ministick).
- De D-pad met een analoge ministick verwisselen (in dit geval moet u de vier richtingen van de D-
pad toewijzen aan de vier richtingen van de gewenste ministick).
Programmeren/verwisselen:
Stappen Actie
LED (11)
(op gamepad)
1 Druk op de MAPPING-knop (6) en laat deze weer los
KNIPPERT
LANGZAAM
2 Druk op de te verwisselen knop of richting en laat deze weer los KNIPPERT SNEL
3
Druk de knop of de richting in waar u de functie wilt opslaan en
laat deze weer los.
AAN
De twee functies zijn nu verwisseld.
Terug naar de “standaardprogrammering” (om uw eigen programmering te wissen):
Stappen Actie
LED (11)
(op gamepad)
1 Houd de MAPPING-knop (6) twee seconden ingedrukt.
KNIPPERT
LANGZAAM
2 Laat de MAPPING-knop (6) los. AAN
Uw programmering is nu gewist.
Bedenk dat de programmering eveneens wordt gewist zodra uw de verbinding met de
gamepad verbreekt of de gamepad of console opnieuw opstart.
MEERDERE T-WIRELESS-GAMEPADS TEGELIJKERTIJD GEBRUIKEN
(in multiplayer-modus)
U kunt maximaal vier T-Wireless-gamepads tegelijkertijd gebruiken (in multiplayer-modus).
Hiervoor moet de kanaaldetectie wel handmatig worden uitgevoerd zoals hieronder beschreven.
Procedure:
- Houd de twee CONNECT-knoppen op de gamepad en de ontvanger die u wilt gebruiken (8 en
9) twee seconden ingedrukt.
- Herhaal deze procedure voor de andere spelers.
Zodra de verbinding tot stand is gebracht, houden de LED's op met knipperen en blijven ze branden.
4/6
BEVESTIGEN VAN DE ONTVANGER
Gebruik de twee meegeleverde plakstrookjes om de ontvanger stevig aan de zijkant van uw console te
bevestigen.
TECHNISCHE ONDERSTEUNING
Mocht u problemen ondervinden met dit product, ga dan naar http://ts.thrustmaster.com
en klik op
Technical Support. U hebt daar toegang tot verschillende onderwerpen die u helpen bij het vinden van
oplossingen, zoals de FAQ (veelgestelde vragen) en de meest recente drivers en software. Als het
probleem op die manier niet kan worden verholpen, kunt u contact opnemen met de Thrustmaster
product technical support service (Technical Support).
Per e-mail:
Voordat u gebruik kunt maken van technische ondersteuning per e-mail dient u zich eerst online te registreren.
Met de door u verstrekte informatie kan uw probleem sneller en beter worden opgelost. Klik op Registration
aan de linkerzijde van de pagina Technical Support en volg de aanwijzingen op het scherm. Indien u reeds
geregistreerd bent, vult u de velden Username en Password in en klikt u op Login.
Per telefoon:
* Tijdelijk is de Nederlandstalige technische dienst enkel bereikbaar van 18u00 tot 22u00.
Tijdens de andere uren kunt U steeds terecht voor Engels-, Duits-, of Franstalige support.
Belgïe
078 16 60 56
Kosten van
interlokaal gesprek
Van maandag t/m vrijdag van 18:00 tot 22:00
Nederland
0900 0400 118
Kosten van
lokaal gesprek
Van maandag t/m vrijdag van 18:00 tot 22:00
5/6
6/6
INFORMATIE MET BETREKKING TOT DE GARANTIE
Wereldwijd garandeert Guillemot Corporation S.A. (“Guillemot”) de koper dat dit Thrustmaster-product
gedurende een periode van twee (2) jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum vrij zal zijn van
materiaal- en fabricagefouten. Indien u in de garantieperiode een defect meent te constateren aan dit
product, neem dan onmiddellijk contact op met de Technical Support, die u zal informeren over de te
volgen procedure. Als het defect wordt bevestigd, dient het product te worden geretourneerd naar de
plaats van aankoop (of een andere locatie die wordt opgegeven door Technical Support).
Binnen het gestelde van deze garantie wordt het defecte product van de consument gerepareerd of
vervangen, zulks ter beoordeling van Technical Support. Indien toegestaan door van de geldende
wetgeving, beperkt de volledige aansprakelijkheid van Guillemot en haar dochterondernemingen
(inclusief de aansprakelijkheid voor indirecte schade) zich tot het repareren of vervangen van het
Thrustmaster product. De wettelijke rechten van de klant volgens de wetgeving die van toepassing is op
de verkoop van consumentproducten, worden op generlei wijze beperkt door deze garantie.
Deze garantie is niet van kracht: (1) indien het product aangepast, geopend of gewijzigd is, of
beschadigd is ten gevolge van oneigenlijk of onvoorzichtig gebruik, verwaarlozing, een ongeluk,
normale slijtage, of enige andere oorzaak die niet gerelateerd is aan een materiaal- of fabricagefout; (2)
indien u zich niet houdt aan de instructies zoals verstrekt door Technical Support; of (3) op software die
niet is geleverd door Guillemot en daardoor onder de specifieke garantie valt zoals verstrekt door
degene die deze software levert.
COPYRIGHT
© 2007 Guillemot Corporation S.A. Alle rechten voorbehouden. Thrustmaster® is een geregistreerd
handelsmerk van Guillemot Corporation S.A. Wii, Wiimote, Gamecube en Virtual Console zijn
handelsmerken van Nintendo Co., Ltd.. Alle overige handelsmerken en merknamen worden hierbij
erkend en zijn het eigendom van de respectieve eigenaren. Afbeeldingen zijn niet bindend. Inhoud,
ontwerp en specificaties kunnen zonder kennisgeving vooraf worden gewijzigd en kunnen per land
verschillen. Gemaakt in China.
AANBEVELINGEN VOOR DE BESCHERMING VAN HET MILIEU
Gooi dit product na het einde van de levensduur niet weg met het normale afval,
maar breng het naar het door uw gemeente aangewezen inzamelpunt voor
elektrische en/of computerapparatuur.
Ter herinnering is hiertoe op het product, de gebruikshandleiding of de verpakking
een symbool aangebracht.
De meeste materialen kunnen worden gerecycled. Dankzij recycling en andere
methodes voor het verwerken van afgedankte elektrische en elektronische apparaten
kunt u een belangrijke bijdrage leveren aan de bescherming van het milieu.
Neem contact op met uw gemeente voor informatie over een inzamelpunt bij u in
de buurt.
Veelgestelde vragen, tips en drivers zijn te vinden
p o www.thrustmaster.com

Documenttranscriptie

Compatibel met Virtual Console™/ GameCube™/ Wii™ * Handleiding TECHNISCHE SPECIFICATIES 1. Trilmotor 2. Actieknoppen 3. Knoppen voor SLOW en START 4. Twee analoge ministicks 5. D-pad 6. MAPPING-knop (om te programmeren) 7. TURBO-knop 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 1/6 Gamepad CONNECT-knop Ontvanger CONNECT-knop (met LED) Ontvangerconnector Gamepad-LED Ontvanger POWER- en MOTOR-schakelaar Batterijvak WAARSCHUWING • Sluit in geval van storingen door interferentie van buitenaf de game af, zet de gamepad uit en koppel de ontvanger los van de console. Als u de ontvanger daarna weer aansluit, de gamepad weer aan zet en de game opnieuw start, zijn de problemen in de meeste gevallen verholpen. • Raak de ministicks niet aan en beweeg deze niet terwijl de gamepad wordt aangesloten (hiermee wordt voorkomen dat het kalibratieproces wordt onderbroken). • Wanneer u de gamepad niet meer gebruikt, adviseren wij de POWER-schakelaar (13) van de gamepad altijd in de OFF-stand te zetten om de batterijen te sparen. PLAATSING VAN DE BATTERIJEN Plaats drie batterijen van 1,5V (LR03 / AAA) in het batterijvak aan de achterzijde van de gamepad (14). INSTALLATIE OP DE NINTENDO® WII™ 1. Zet de console aan. 2. Open de vergrendeling van de “Nintendo® GameCube™ Controller” aan de bovenkant van de Wii™console. 3. Sluit de connector van de ontvanger van de gamepad (10) aan op poort 1 van de console. 4. Zet de gamepad aan met schakelaar (13). 5. Start de game met de Wiimote™. Nu kan er gespeeld worden! COMPATIBILITEIT Uw gamepad is compatibel met: • Alle “Virtual Console™”-games (als download beschikbaar op het Wii™ Shop Channel) • Alle “GameCube™”-games (die compatibel zijn met uw Wii™-console) • (*) Bepaalde “Wii™”-games (Raadpleeg de achterzijde van de verpakking van een Wii™-game voor informatie over compatibiliteit - Een overzicht van compatibele Wii™-games is ook beschikbaar op onze website: http://ts.thrustmaster.com.) 2/6 GEAVANCEERDE FUNCTIES • POWER-schakelaar (13): - OFF-stand = de gamepad staat uit (er wordt geen batterijstroom verbruikt). - ON-stand = de gamepad staat aan. • MOTOR-schakelaar (13): - OFF-stand = trilmodus is uitgeschakeld (gebruikt minder batterijstroom). - ON-stand = trilmodus is ingeschakeld (gebruikt meer batterijstroom). • CONNECT-knoppen (8 en 9) Er wordt automatisch verbinding gemaakt tussen de gamepad en de ontvanger. Met deze twee knoppen kunt u een verbinding maken in het geval van storing of wanneer tegelijkertijd meerdere T-Pad Wireless-gamepads worden gebruikt. - Beide LED's branden = er is signaal tussen de gamepad en de ontvanger. - Beide LED's knipperen snel = er is geen signaal tussen de gamepad en de ontvanger. - Beide LED's branden niet = de gamepad is in standby-modus of staat uit. - Beide LED's knipperen langzaam = batterijen moeten worden vervangen. • STANDBY-MODUS: - De gamepad schakelt zichzelf na vijf minuten inactiviteit automatisch uit. - De gamepad wordt "gewekt" door op de START-knop te drukken. • TURBO-knop (7): Met deze knop kunt u een actie blijven herhalen door een andere knop ingedrukt te houden (bijvoorbeeld schieten of springen). - Druk tegelijkertijd op de TURBO-knop en de knop waarvan de actie herhaald moet worden. - De Turbo-modus is nu ingeschakeld. - Herhaal deze procedure voor het uitschakelen van de Turbo-modus. De Turbo-modus is nu uitgeschakeld. • SLOW-knop (3): Met deze knop kunt u een actie vertragen door herhaaldelijk de functie START/PAUSE te activeren. - Druk op de SLOW-knop om de functie in te schakelen. - Druk nogmaals op de SLOW-knop om de functie uit te schakelen. 3/6 PROGRAMMEREN VAN KNOPPEN / ANALOGE MINISTICKS / D-PAD Alle knoppen en de richtingen van de ministick en de D-pad kunnen worden geprogrammeerd. Met de MAPPING knop (6) kunt u de gewenste functies verwisselen. • Voorbeelden van mogelijke toepassingen: - De knoppen A en B omwisselen. - De knoppen R en L vervangen door de richtingen omhoog en omlaag op de rechterministick (handig in racegames). - De twee analoge ministicks verwisselen (in dit geval moet u de vier richtingen van de eerste ministick kopiëren naar de vier richtingen van de tweede ministick). - De D-pad met een analoge ministick verwisselen (in dit geval moet u de vier richtingen van de Dpad toewijzen aan de vier richtingen van de gewenste ministick). • Programmeren/verwisselen: Stappen Actie 1 Druk op de MAPPING-knop (6) en laat deze weer los 2 Druk op de te verwisselen knop of richting en laat deze weer los 3 Druk de knop of de richting in waar u de functie wilt opslaan en laat deze weer los. De twee functies zijn nu verwisseld. LED (11) (op gamepad) KNIPPERT LANGZAAM KNIPPERT SNEL AAN • Terug naar de “standaardprogrammering” (om uw eigen programmering te wissen): LED (11) Stappen Actie (op gamepad) KNIPPERT 1 Houd de MAPPING-knop (6) twee seconden ingedrukt. LANGZAAM 2 Laat de MAPPING-knop (6) los. AAN Uw programmering is nu gewist. Bedenk dat de programmering eveneens wordt gewist zodra uw de verbinding met de gamepad verbreekt of de gamepad of console opnieuw opstart. MEERDERE T-WIRELESS-GAMEPADS TEGELIJKERTIJD GEBRUIKEN (in multiplayer-modus) U kunt maximaal vier T-Wireless-gamepads tegelijkertijd gebruiken (in multiplayer-modus). Hiervoor moet de kanaaldetectie wel handmatig worden uitgevoerd zoals hieronder beschreven. • Procedure: - Houd de twee CONNECT-knoppen op de gamepad en de ontvanger die u wilt gebruiken (8 en 9) twee seconden ingedrukt. - Herhaal deze procedure voor de andere spelers. Zodra de verbinding tot stand is gebracht, houden de LED's op met knipperen en blijven ze branden. 4/6 BEVESTIGEN VAN DE ONTVANGER Gebruik de twee meegeleverde plakstrookjes om de ontvanger stevig aan de zijkant van uw console te bevestigen. TECHNISCHE ONDERSTEUNING Mocht u problemen ondervinden met dit product, ga dan naar http://ts.thrustmaster.com en klik op Technical Support. U hebt daar toegang tot verschillende onderwerpen die u helpen bij het vinden van oplossingen, zoals de FAQ (veelgestelde vragen) en de meest recente drivers en software. Als het probleem op die manier niet kan worden verholpen, kunt u contact opnemen met de Thrustmaster product technical support service (Technical Support). Per e-mail: Voordat u gebruik kunt maken van technische ondersteuning per e-mail dient u zich eerst online te registreren. Met de door u verstrekte informatie kan uw probleem sneller en beter worden opgelost. Klik op Registration aan de linkerzijde van de pagina Technical Support en volg de aanwijzingen op het scherm. Indien u reeds geregistreerd bent, vult u de velden Username en Password in en klikt u op Login. Per telefoon: Belgïe Nederland 078 16 60 56 Kosten van interlokaal gesprek 0900 0400 118 Kosten van lokaal gesprek Van maandag t/m vrijdag van 18:00 tot 22:00 Van maandag t/m vrijdag van 18:00 tot 22:00 * Tijdelijk is de Nederlandstalige technische dienst enkel bereikbaar van 18u00 tot 22u00. Tijdens de andere uren kunt U steeds terecht voor Engels-, Duits-, of Franstalige support. 5/6 INFORMATIE MET BETREKKING TOT DE GARANTIE Wereldwijd garandeert Guillemot Corporation S.A. (“Guillemot”) de koper dat dit Thrustmaster-product gedurende een periode van twee (2) jaar vanaf de oorspronkelijke aankoopdatum vrij zal zijn van materiaal- en fabricagefouten. Indien u in de garantieperiode een defect meent te constateren aan dit product, neem dan onmiddellijk contact op met de Technical Support, die u zal informeren over de te volgen procedure. Als het defect wordt bevestigd, dient het product te worden geretourneerd naar de plaats van aankoop (of een andere locatie die wordt opgegeven door Technical Support). Binnen het gestelde van deze garantie wordt het defecte product van de consument gerepareerd of vervangen, zulks ter beoordeling van Technical Support. Indien toegestaan door van de geldende wetgeving, beperkt de volledige aansprakelijkheid van Guillemot en haar dochterondernemingen (inclusief de aansprakelijkheid voor indirecte schade) zich tot het repareren of vervangen van het Thrustmaster product. De wettelijke rechten van de klant volgens de wetgeving die van toepassing is op de verkoop van consumentproducten, worden op generlei wijze beperkt door deze garantie. Deze garantie is niet van kracht: (1) indien het product aangepast, geopend of gewijzigd is, of beschadigd is ten gevolge van oneigenlijk of onvoorzichtig gebruik, verwaarlozing, een ongeluk, normale slijtage, of enige andere oorzaak die niet gerelateerd is aan een materiaal- of fabricagefout; (2) indien u zich niet houdt aan de instructies zoals verstrekt door Technical Support; of (3) op software die niet is geleverd door Guillemot en daardoor onder de specifieke garantie valt zoals verstrekt door degene die deze software levert. COPYRIGHT © 2007 Guillemot Corporation S.A. Alle rechten voorbehouden. Thrustmaster® is een geregistreerd handelsmerk van Guillemot Corporation S.A. Wii, Wiimote, Gamecube en Virtual Console zijn handelsmerken van Nintendo Co., Ltd.. Alle overige handelsmerken en merknamen worden hierbij erkend en zijn het eigendom van de respectieve eigenaren. Afbeeldingen zijn niet bindend. Inhoud, ontwerp en specificaties kunnen zonder kennisgeving vooraf worden gewijzigd en kunnen per land verschillen. Gemaakt in China. AANBEVELINGEN VOOR DE BESCHERMING VAN HET MILIEU Gooi dit product na het einde van de levensduur niet weg met het normale afval, maar breng het naar het door uw gemeente aangewezen inzamelpunt voor elektrische en/of computerapparatuur. Ter herinnering is hiertoe op het product, de gebruikshandleiding of de verpakking een symbool aangebracht. De meeste materialen kunnen worden gerecycled. Dankzij recycling en andere methodes voor het verwerken van afgedankte elektrische en elektronische apparaten kunt u een belangrijke bijdrage leveren aan de bescherming van het milieu. Neem contact op met uw gemeente voor informatie over een inzamelpunt bij u in de buurt. Veelgestelde vragen, tips en drivers zijn te vinden op www.thrustmaster.com 6/6
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43

Thrustmaster T-WIRELESS NW de handleiding

Categorie
Accessoires voor spelconsoles
Type
de handleiding