BEPERKTE GARANTIE VOOR CONSUMENTEN
Monster, LLC., 7251 West Lake Mead Blvd., Las Vegas, NV 89128, VS, [MERK OP DAT MONSTER GEEN PRODUCTEN
AANVAARDT DIE NAAR DIT ADRES WORDEN VERZONDEN – VOLG DE INSTRUCTIES IN “HOE EEN CLAIM INDIENEN”
HIERONDER](415) 840 2000 biedt u deze beperkte garantie aan. Statutaire of algemene wetgeving kan U bijkomende
rechten en hulpmiddelen toekennen, die door deze Beperkte garantie niet worden beperkt.
DEFINITIES
“Adequaat gebruik” betekent het gebruik van het Product (i) thuis of in een gebouw, (ii) voor privédoeleinden
(in tegenstelling tot commercieel gebruik), (iii) in overeenstemming met de van toepassing zijnde lokale, provinciale
of nationale wetgeving of bepalingen (inclusief, maar zonder beperking van bouw- en elektriciteitsvoorschriften),
(iv) in overeenstemming met de aanbevelingen van de fabrikant en/of de instructies in de materialen en
documentatie die met het Product meegeleverd worden, en (v) indien van toepassing, met de juiste
elektrische aarding.
“Geautoriseerde verkoper” betekent iedere distributeur, wederverkoper of detailhandelaar die (i) geautoriseerd
was om zaken te doen in het rechtsgebied waarin hij het Product aan U verkocht heeft, (ii) toestemming had om het
Product aan U te verkopen volgens de wetten van het rechtsgebied waarin U het Product gekocht heeft, en (iii) het
Product nieuw en in de originele verpakking aan U verkocht heeft.
“Formele garantieclaim” betekent een claim die wordt ingediend in overeenstemming met de paragraaf
“Formele garantieclaims” in deze handleiding.
“Product” slaat op een Product (i) dat in de onderstaande specicatietabel vermeld staat, (ii) dat U van een
Geautoriseerde verkoper nieuw en in de originele verpakking heeft gekocht en (iii) waarvan het serienummer,
indien aanwezig, niet werd verwijderd of gewijzigd of onleesbaar is gemaakt.
“Productdefect” slaat op een gebrek aan het product, dat al bestond op het moment dat u het product ontving van
een geautoriseerde verkoper en dat er de oorzaak van is dat het product niet werkt zoals aangegeven in de Monster
documentatie die het product begeleidt, tenzij de oorzaak van het niet werken van het product geheel of ten dele
gelegen is (a) aan ander gebruik dan het beoogde gebruiksdoel, (b) aan transport, verwaarlozing, verkeerd gebruik of
misbruik door anderen dan medewerkers van Monster, (c) aan wijzigingen, manipulaties of modicaties door anderen
dan medewerkers van Monster, (d) aan een ongeluk (anders dan een storing die als een productdefect kan worden
aangemerkt), (e) aan onderhoud of servicewerk aan het product door anderen dan medewerkers van Monster,
(f) aan blootstelling van het product aan hitte, fel licht, zonlicht, vloeistoen, zand of andere vervuilingen of (g) aan
handelingen die buiten de controle van Monster vallen, waaronder - maar niet beperkt tot - gevallen van overmacht,
brand, storm, aardbevingen of overstromingen.
“Garantieperiode” slaat op de periode waarbinnen Monster uw Formele garantieclaim moet hebben ontvangen.
De verschillende Garantieperiodes voor Productdefecten staan vermeld in de onderstaande specicatietabel. De
garantieperiode begint op de datum waarop u het product van een ociële dealer heeft gekocht of ontvangen
(het laatst gebeurde geldt), zoals aangetoond kan worden met de factuur, de kassabon of de pakbon van de
105
NEDERLANDS