Toshiba EXT133I-P Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding
gARAnTiEVERlEnging i nEDERlAnDs 21
inTERnATiOnAlE gARAnTiEVERlEnging
VOOR TOshiBA nOTEBOOKs
OMsChRiJVing VAn DE sERViCE
Met deze garantieverlenging kunt u uw standaardgarantie verlengen. De
garantieverlenging is geldig gedurende de periode die wordt vermeld op de
aangeschafte service. Tijdens deze verlengde garantieperiode kunt u uw de-
fecte Toshiba notebook naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider
brengen of opsturen en worden alle serviceonderdelen en arbeidskosten die
vereist zijn om uw Toshiba notebook te repareren gratis aangeboden, zodat
uw investering uitgebreid verzekerd is.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden
en kgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service tast uw wettelijke rechten niet aan en is alleen geldig voor de
Toshiba notebook waarvoor deze wordt geregistreerd.
sERViCE En sUPPORT VERKRiJgEn
sTAP 1 – ZElF DiAgnOsE sTEllEn
Voer de volgende stappen uit voordat u contact opneemt met Toshiba:
-
ten en correct is ingeschakeld.

-
stalleerde softwareprogramma’s die problemen kunnen veroorzaken, en
verwijder deze.
-
sen van problemen en software-updates op de supportsites van Toshiba.

sTAP 2 – COnTACT OPnEMEn MET TOshiBA
Om gebruik te maken van de service kunt u contact opnemen met de Toshiba
Servicelijn of een geautoriseerde serviceprovider bij u in de buurt. De meest
recente contactgegevens vindt u op:
ww w.toshiba- europe.com/asp-locator

feestdagen. De openingstijden kunnen per regio verschillen.

en dat u de volgende gegevens kunt verstrekken:






Indien de Toshiba Servicelijn hardwarestoringen op uw laptop vaststelt, krijgt
-
tienummer en service-instructies meegedeeld.
Alle door de Toshiba Servicelijn genoemde onderdelen moeten naar het Ser-


die u gemakkelijk zelf kunt vervangen. In dat geval zullen zij u voorzien van de
benodigde instructies voor het uitvoeren van de vervanging.
Toshiba en de door haar geautoriseerde verkopers en serviceproviders behou-
den zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak


en het serienummer worden vermeld.
VERAnTWOORDEliJKhEiD VAn DE KlAnT
-
book vóór u de computer terugbrengt of opstuurt naar een door Toshiba ge-
autoriseerde serviceprovider in verband met een garantieclaim. Verder alle
vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke gegevens.
Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programmas,
gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw in-
stalleren van programma’s of gegevens.
Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige gevolgschade, gege-

van software.
OnDERDElEn En MATERiAlEn
Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie
naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde
onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van bat-
terijen. Voor batterijen geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege
de aard van het product.
Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden gerepareerd
of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het product of onderdeel,
of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle producten en onderdelen die
onder garantie worden vervangen, worden het eigendom van Toshiba.
Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden
verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service
wordt verleend, indien beschikbaar.
BEPERKingEn VAn DE sERViCE
Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing
op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak,
beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van on-
derdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing, onjuis-
te installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of verwaarlozing.
Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie
van de notebook verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door
deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon
en kosten in rekening te brengen.
Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het defect
aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud of reparatie
anders dan door een door Toshiba geautoriseerde verkoper of geautoriseerde

zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt.
nl
Accessoires vallen niet onder deze service. Neem in het geval van een pro-
bleem contact op met de Toshiba-dealer in uw regio.
Toshiba behoudt zich het recht voor de service uit te besteden aan een door
Toshiba geautoriseerde serviceprovider.

hebt ontvangen voor meer informatie over de garantie-uitsluitingen.
gARAnTiEVERlEnging i nEDERlAnDs 22
nl

Documenttranscriptie

garantieverlenging I Nederlands 21 INTERNATIONALE GARANTIEVERLENGING VOOR TOSHIBA NOTEBOOKS Omschrijving van de service Met deze garantieverlenging kunt u uw standaardgarantie verlengen. De garantieverlenging is geldig gedurende de periode die wordt vermeld op de aangeschafte service. Tijdens deze verlengde garantieperiode kunt u uw defecte Toshiba notebook naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider brengen of opsturen en worden alle serviceonderdelen en arbeidskosten die vereist zijn om uw Toshiba notebook te repareren gratis aangeboden, zodat uw investering uitgebreid verzekerd is. Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict. Deze service tast uw wettelijke rechten niet aan en is alleen geldig voor de Toshiba notebook waarvoor deze wordt geregistreerd. Het is ook mogelijk dat onze supportmedewerkers u onderdelen toezenden die u gemakkelijk zelf kunt vervangen. In dat geval zullen zij u voorzien van de benodigde instructies voor het uitvoeren van de vervanging. Toshiba en de door haar geautoriseerde verkopers en serviceproviders behouden zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak te verzoeken om een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een betaalde en van een datum voorziene factuur van de geautoriseerde verkoper) waarop het model en het serienummer worden vermeld. Verantwoordelijkheid van de klant Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle gegevens op uw Toshiba notebook vóór u de computer terugbrengt of opstuurt naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider in verband met een garantieclaim. Verwijder alle vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke gegevens. Service en support verkrijgen Stap 1 – Zelf diagnose stellen Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma’s, gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw installeren van programma’s of gegevens. Voer de volgende stappen uit voordat u contact opneemt met Toshiba: Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige gevolgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw configureren van software. Onderdelen en materialen NL • Controleer of uw notebook is opgeladen of op het stroomnet is aangesloten en correct is ingeschakeld. • Herstel de originele configuratie van uw notebook door accessoires en externe verbindingen te verwijderen. Houd rekening met onlangs geïnstalleerde softwareprogramma’s die problemen kunnen veroorzaken, en verwijder deze. • U vindt belangrijke tips over de bediening van uw product, het oplossen van problemen en software-updates op de supportsites van Toshiba. Raadpleeg de bij uw apparaat geleverde documenten voor details. Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van batterijen. Voor batterijen geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege de aard van het product. Stap 2 – Contact opnemen met Toshiba Om gebruik te maken van de service kunt u contact opnemen met de Toshiba Servicelijn of een geautoriseerde serviceprovider bij u in de buurt. De meest recente contactgegevens vindt u op: www.toshiba-europe.com/asp-locator De Servicelijn is bereikbaar op werkdagen van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen. De openingstijden kunnen per regio verschillen. Zorg er wanneer u belt ook voor dat u uw Toshiba notebook bij de hand hebt en dat u de volgende gegevens kunt verstrekken: • Productnaam en modelnummer • Serienummer • De datum van aankoop (zoals vermeld op de factuur) • Hardware- en softwareconfiguratie • De aard van het probleem • Alle foutmeldingen en andere meldingen die op het scherm verschijnen Indien de Toshiba Servicelijn hardwarestoringen op uw laptop vaststelt, krijgt u op de door u gewenste manier (per fax, e-mail of telefonisch) een identificatienummer en service-instructies meegedeeld. Alle door de Toshiba Servicelijn genoemde onderdelen moeten naar het Service Center worden verzonden. Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden gerepareerd of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het product of onderdeel, of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle producten en onderdelen die onder garantie worden vervangen, worden het eigendom van Toshiba. Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service wordt verleend, indien beschikbaar. Beperkingen van de service Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak, beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van onderdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing, onjuiste installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of verwaarlozing. Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie van de notebook verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon en kosten in rekening te brengen. Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het defect aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud of reparatie anders dan door een door Toshiba geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider of als de stickers/serienummers op het product of onderdeel zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt. garantieverlenging I Nederlands 22 Accessoires vallen niet onder deze service. Neem in het geval van een probleem contact op met de Toshiba-dealer in uw regio. Toshiba behoudt zich het recht voor de service uit te besteden aan een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider. NL Zie de algemene voorwaarden van de standaardgarantie die u bij uw notebook hebt ontvangen voor meer informatie over de garantie-uitsluitingen.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41

Toshiba EXT133I-P Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding