GARANTIEVERLENGING I NEDERLANDS 32
NL
VERKRIJGEN VAN SERVICE
Om gebruik te maken van de service kunt u contact opnemen met een
geautoriseerde serviceprovider bij u in de buurt of de Toshiba Servicelijn, die
bereikbaar is op werkdagen van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen. De
meest recente contactgegevens vindt u op:
toshiba-europe.com/asp-locator
Om onze supportmedewerkers te helpen zo efficiënt mogelijk vast te stellen
wat het probleem is en welke vervangingsonderdelen nodig zijn, dient u erop
voorbereid te zijn om een beschrijving te geven van het probleem.
Hou bij het bellen ook uw Toshiba systeem bij de hand en zorg ervoor dat u
het serienummer en het modelnummer kunt verstrekken, die u vindt aan de
achterkant van uw Toshiba product.
Mocht de Toshiba Servicelijn storingen in de hardware ontdekken, dan moeten
de desbetreffende onderdelen naar het Service Center worden verzonden.
Als uw product in aanmerking komt voor Pick-up & Return service, regelt
Toshiba dat het defecte apparaat vanaf uw locatie wordt opgehaald, wordt
gerepareerd en na reparatie naar u wordt teruggebracht. Voor deze service
neemt Toshiba alle reparatie-, logistieke en verzekeringskosten op zich.
Toshiba en zijn geautoriseerde verkopers en serviceproviders behouden
zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak te
verzoeken om een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een betaalde en van een
datum voorziene rekening van de geautoriseerde verkoper) waarop het model
en het serienummer worden vermeld.
VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT
Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle gegevens op uw Toshiba
product vóór u het product terugbrengt of opstuurt naar een door Toshiba
geautoriseerde serviceprovider in verband met een garantieclaim. Verwijder
alle vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke gegevens.
Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma's,
gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw
installeren van programma's of gegevens.
Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade,
gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw
configureren van software.
ONDERDELEN EN MATERIALEN
Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie
naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde
onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van
accu's. Voor accu's geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege
de aard van het product, tenzij bij de aangeschafte service ook de optie
Accuvervangingsservice is inbegrepen. Een uitgebreide beschrijving vindt u in
de paragraaf ‘Extra serviceopties’.
Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden
gerepareerd of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het
product of onderdeel, of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle
producten en onderdelen die onder garantie zijn vervangen, worden het
eigendom van Toshiba.
OMSCHRIJVING VAN DE SERVICE
Met deze garantieverlenging kunt u uw standaardgarantie verlengen met de
aanvullende periode die wordt vermeld op de aangeschafte service.
Deze service geldt voor Toshiba laptops, all-in-one pc's, netbooks en tablets
(hierna producten genoemd). Meer informatie over de compatibiliteit van
producten is te vinden op:
toshiba.nl/services
Tijdens deze verlengde garantieperiode kunt u uw defecte Toshiba product
naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider brengen of opsturen en
worden de serviceonderdelen en arbeidskosten die vereist zijn om dit product
te repareren gratis aangeboden, zodat uw investering uitgebreid verzekerd is.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden
en krijgen de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service is alleen beschikbaar voor producten aangeschaft in Europa.
Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten.
REGISTRATIE EN ACTIVERING VAN DE SERVICE
Deze service is alleen geldig bij aanschaf binnen 1 jaar na aankoop van uw
Toshiba product en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden geactiveerd.
Om uw service te activeren moet u het product online registreren via de
volgende website:
toshiba.nl/registratie
Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw
product en uw gebruikersgegevens bij de hand hebt.
Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u
aanspraak maken op deze service.
Deze service is alleen geldig voor het Toshiba product waarvoor hij wordt
geregistreerd.
DOOR DE KLANT VERVANGBARE ONDERDELEN (CRU)
Bepaalde onderdelen en accessoires zijn speciaal ontworpen om gemakkelijk
te worden verwijderd en vervangen door de klant en worden aangeduid als
CRU (Customer Replaceable Unit). Als de supportmedewerker tijdens de
probleemoplossing en diagnose op afstand vaststelt dat de reparatie door
uzelf kan worden uitgevoerd, stuurt Toshiba zowel het onderdeel als de
documentatie voor het vervangingsproces naar u toe. Op verzoek van Toshiba
moet het oorspronkelijke onderdeel worden teruggestuurd naar Toshiba. Dit
gebeurt op kosten van Toshiba.
LANDELIJKE DEKKING
Als u een Europese garantieverlenging hebt gekocht, is deze service in heel
Europa beschikbaar in alle landen waar Toshiba beschikt over geautoriseerde
serviceproviders.
Als u een internationale garantieverlenging hebt gekocht, is deze beschikbaar
in alle landen wereldwijd waar Toshiba beschikt over geautoriseerde
serviceproviders.
TOSHIBA GARANTIEVERLENGING
NEDERLANDS ALGEMENE SERVICEVOORWAARDEN 2