NL
Om gebruik te maken van deze service, moet uw claim online worden
geregistreerd op de volgende Toshiba-website:
toshiba.eu/option-claim
II) Andere hierboven niet vermelde landen in Europa:
Om gebruik te maken van deze service kunt u contact opnemen met een
geautoriseerde serviceprovider (ASP) bij u in de buurt. De meest recente
contactgegevens vindt u op:
toshiba-europe.com/asp-locator
Zorg er bij het registreren voor dat u het Toshiba-product en de productinformatie
bij de hand hebt, want die hebt u nodig om het proces te voltooien.
Let op: Toshiba of zijn serviceproviders geven geen garantie op het herstel van
de gegevens.
Door gebruik te maken van de aangeboden service geeft u Toshiba of zijn
serviceproviders toestemming om uw harde schijf te onderzoeken en zo de
aard van de schade en de mogelijkheid van gegevensherstel vast te stellen. Zo
lang als Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben tot de gegevens op
de harde schijf, hechten zij veel belang aan naleving van de Wet Bescherming
Persoonsgegevens. Verder zijn Toshiba of zijn serviceproviders uitdrukkelijk
verplicht tot strikte geheimhouding over al uw gegevens waartoe zij toegang
hebben verkregen ten gevolge van de uitvoering van de Gegevensherstelservice.
De gegevens zullen niet door Toshiba of zijn serviceproviders worden
gebruikt voor hun eigen doelen of doelen van derde partijen. Alle gegevens
waartoe Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben gehad, inclusief
kopieën van die gegevens, worden tien kalenderdagen na afronding van de
Gegevensherstelservice teruggezonden of vernietigd.
Door het aanvragen van de Gegevensherstelservice bevestigt u dat alle
gegevens op de harde schijf uitsluitend uw wettelijk eigendom zijn.
aLs GeGeveNshersteL MoGeLiJK bLiJKt:
• De gegevens worden hersteld en opgeslagen op een server van Toshiba
of zijn serviceprovider. De herstelde gegevens krijgt u terug op een nieuwe
harde schijf.
• De beschadigde harde schijf wordt eigendom van Toshiba en/of de gegevens
opgeslagen op het product worden vernietigd volgens een zodanige standaard
dat de gegevens bij de huidige stand der techniek niet zijn te herstellen.
• Een kopie van de herstelde gegevens wordt gedurende tien kalenderdagen
na verzending van de nieuwe harde schijf bewaard op de server van Toshiba
of zijn serviceprovider. Als het servicecentrum van Toshiba binnen die termijn
geen bericht van u ontvangt, worden de opgeslagen gegevens gewist,
waarna er geen kopieën meer worden opgeslagen of beschikbaar zijn.
aLs GeGeveNshersteL oNMoGeLiJK bLiJKt:
• U ontvangt bericht van Toshiba of zijn serviceprovider. Na dit bericht hebt
u tien kalenderdagen de tijd om uw beschadigde harde schijf op te vragen.
U kunt daarvoor contact opnemen met de Toshiba Servicelijn.
• Als er geen bericht van u is ontvangen, wordt uw beschadigde harde schijf
vernietigd. De vernietigde gegevens kunnen niet meer worden hersteld.
U hebt geen recht op een schadevergoeding voor de waarde van de
vernietigde harde schijf.
aLGeMeNe iNforMatie
Deze service breidt de garantie van uw Toshiba harde schijf uit tot een
Gegevensherstelservice en verlengt de duur van uw standaardgarantie (indien
van toepassing). Deze service omvat een onderzoek naar de mogelijkheid van
gegevensherstel, en als dit mogelijk is, herstel van de opgeslagen gegevens,
opslag van de gegevens op een nieuwe harde schijf en verzending van de harde
schijf terug naar u.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en
krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service is alleen beschikbaar voor Toshiba-producten aangeschaft in Europa.
Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten.
activeriNG vaN de service
Deze service is alleen geldig bij aanschaf binnen 90 dagen na de aankoop
van uw Toshiba hardware en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden
geactiveerd. Om uw service te activeren moet u het product online registreren
via de volgende website:
toshiba.nl/registratie
Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw
product en uw gebruikersgegevens bij de hand hebt. Als u de service al hebt
geactiveerd bij aankoop in de Toshiba Store, hoeft u de service niet opnieuw te
activeren op onze website.
Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u
aanspraak maken op deze service. Vergeet niet om Toshiba op de hoogte te
stellen van een eventuele verhuizing door uw registratiegegevens op dezelfde
website bij te werken in het gedeelte met registratiedetails.
Deze service is alleen geldig voor het Toshiba-product waarvoor hij wordt
geregistreerd.
oMschriJviNG vaN de service
Deze service kan alleen worden aangeschaft in Oostenrijk, België, Bosnië-
Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Estland, Frankrijk, Duitsland,
Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg,
Macedonië, Malta, Montenegro, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Servië,
Slowakije, Slovenië, Spanje, Turkije en het Verenigd Koninkrijk en is alleen
beschikbaar in het land waar deze is aangeschaft.
Afhankelijk van het land waar u deze service hebt aangeschaft, kan de
claimprocedure verschillen.
I) West-Europese landen:
Oostenrijk, België, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland,
Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk
toshiba GeGeveNshersteLservice
voor toshiba harde schiJveN
GeGeveNshersteLservice i NederLaNds 22