Toshiba DRS322EU-V Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding
data recovery service i for toshiba hard disc drives
toshiba data recovery service
for toshiba hard disc drives
NLPLPtrosKsrtr
eNbGcZde
eNGLish service terMs aNd coNditioNs 2
Български ОБЩи УслОВиЯ На УслУгаТа
4
ČesKy PodMÍNKy sLUŽby
6
deUtsch servicebediNGUNGeN
8
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
10
esPaÑoL tÉrMiNos y coNdicioNes deL servicio
12
fraNÇais coNditioNs GÉNÉraLes de service
14
hrvatsKi UvJeti i odredbe KoriŠteNJa UsLUGe
16
itaLiaNo terMiNi e coNdiZioNi deL serviZio
18
MaGyar sZoLGÁLtatÁsi feLtÉteLeK
20
NederLaNds aLGeMeNe servicevoorWaardeN
22
PoLsKi WarUNKi KorZystaNia Z UsŁUGi
24
PortUGUÊs coNdiÇÕes Gerais do serviÇo
26
roMâNă terMeNi Şi coNdiŢii PeNtrU service
28
sLoveNČiNa PodMieNKy sLUŽby
30
srPsKi odredbe i UsLovi UsLUGe
32
tÜrKÇe servİs hÜKÜM ve KoŞULLari
34
GresfrhrithU
NL
Om gebruik te maken van deze service, moet uw claim online worden
geregistreerd op de volgende Toshiba-website:
toshiba.eu/option-claim
II) Andere hierboven niet vermelde landen in Europa:
Om gebruik te maken van deze service kunt u contact opnemen met een
geautoriseerde serviceprovider (ASP) bij u in de buurt. De meest recente
contactgegevens vindt u op:
toshiba-europe.com/asp-locator
Zorg er bij het registreren voor dat u het Toshiba-product en de productinformatie
bij de hand hebt, want die hebt u nodig om het proces te voltooien.
Let op: Toshiba of zijn serviceproviders geven geen garantie op het herstel van
de gegevens.
Door gebruik te maken van de aangeboden service geeft u Toshiba of n
serviceproviders toestemming om uw harde schijf te onderzoeken en zo de
aard van de schade en de mogelijkheid van gegevensherstel vast te stellen. Zo
lang als Toshiba of n serviceproviders toegang hebben tot de gegevens op
de harde schijf, hechten veel belang aan naleving van de Wet Bescherming
Persoonsgegevens. Verder zijn Toshiba of zijn serviceproviders uitdrukkelijk
verplicht tot strikte geheimhouding over al uw gegevens waartoe toegang
hebben verkregen ten gevolge van de uitvoering van de Gegevensherstelservice.
De gegevens zullen niet door Toshiba of zijn serviceproviders worden
gebruikt voor hun eigen doelen of doelen van derde partijen. Alle gegevens
waartoe Toshiba of n serviceproviders toegang hebben gehad, inclusief
kopieën van die gegevens, worden tien kalenderdagen na afronding van de
Gegevensherstelservice teruggezonden of vernietigd.
Door het aanvragen van de Gegevensherstelservice bevestigt u dat alle
gegevens op de harde schijf uitsluitend uw wettelijk eigendom zijn.
aLs GeGeveNshersteL MoGeLiJK bLiJKt:
De gegevens worden hersteld en opgeslagen op een server van Toshiba
of zijn serviceprovider. De herstelde gegevens krijgt u terug op een nieuwe
harde schijf.
De beschadigde harde schijf wordt eigendom van Toshiba en/of de gegevens
opgeslagen op het product worden vernietigd volgens een zodanige standaard
dat de gegevens bij de huidige stand der techniek niet zijn te herstellen.
Een kopie van de herstelde gegevens wordt gedurende tien kalenderdagen
na verzending van de nieuwe harde schijf bewaard op de server van Toshiba
of zijn serviceprovider. Als het servicecentrum van Toshiba binnen die termijn
geen bericht van u ontvangt, worden de opgeslagen gegevens gewist,
waarna er geen kopieën meer worden opgeslagen of beschikbaar zijn.
aLs GeGeveNshersteL oNMoGeLiJK bLiJKt:
U ontvangt bericht van Toshiba of n serviceprovider. Na dit bericht hebt
u tien kalenderdagen de tijd om uw beschadigde harde schijf op te vragen.
U kunt daarvoor contact opnemen met de Toshiba Servicelijn.
Als er geen bericht van u is ontvangen, wordt uw beschadigde harde schijf
vernietigd. De vernietigde gegevens kunnen niet meer worden hersteld.
U hebt geen recht op een schadevergoeding voor de waarde van de
vernietigde harde schijf.
aLGeMeNe iNforMatie
Deze service breidt de garantie van uw Toshiba harde schijf uit tot een
Gegevensherstelservice en verlengt de duur van uw standaardgarantie (indien
van toepassing). Deze service omvat een onderzoek naar de mogelijkheid van
gegevensherstel, en als dit mogelijk is, herstel van de opgeslagen gegevens,
opslag van de gegevens op een nieuwe harde schijf en verzending van de harde
schijf terug naar u.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en
krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service is alleen beschikbaar voor Toshiba-producten aangeschaft in Europa.
Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten.
activeriNG vaN de service
Deze service is alleen geldig bij aanschaf binnen 90 dagen na de aankoop
van uw Toshiba hardware en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden
geactiveerd. Om uw service te activeren moet u het product online registreren
via de volgende website:
toshiba.nl/registratie
Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw
product en uw gebruikersgegevens de hand hebt. Als u de service al hebt
geactiveerd bij aankoop in de Toshiba Store, hoeft u de service niet opnieuw te
activeren op onze website.
Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u
aanspraak maken op deze service. Vergeet niet om Toshiba op de hoogte te
stellen van een eventuele verhuizing door uw registratiegegevens op dezelfde
website bij te werken in het gedeelte met registratiedetails.
Deze service is alleen geldig voor het Toshiba-product waarvoor hij wordt
geregistreerd.
oMschriJviNG vaN de service
Deze service kan alleen worden aangeschaft in Oostenk, België, Bosnië-
Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Estland, Frankrijk, Duitsland,
Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg,
Macedonië, Malta, Montenegro, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Servië,
Slowakije, Slovenië, Spanje, Ture en het Verenigd Koninkk en is alleen
beschikbaar in het land waar deze is aangeschaft.
Afhankek van het land waar u deze service hebt aangeschaft, kan de
claimprocedure verschillen.
I) West-Europese landen:
Oostenrijk, België, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland,
Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk
toshiba GeGeveNshersteLservice
voor toshiba harde schiJveN
GeGeveNshersteLservice i NederLaNds 22
NL
bePerKiNGeN eN UitsLUitiNGeN vaN de service
Deze service is niet van toepassing als het defect aan de harde schijf of het
onderdeel het gevolg is van behandeling, onderhoud of reparatie anders dan
door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider van
Toshiba, of als de stickers/serienummers op de harde schijf zijn gewijzigd of
onleesbaar zijn gemaakt.
Deze Gegevensherstelservice omvat niet het herstel of de reconstructie van
softwareprogramma's. Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige
vervolgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het
opnieuw configureren van software.
Gezien het feit dat de media of gegevens al in een beschadigde staat kunnen
verkeren, doet u afstand van alle aanspraken op schadevergoeding voor de
waarde van voornoemde items. Toshiba of zijn leveranciers zijn derhalve niet
aansprakelijk voor komende schade aan voornoemde items door pogingen
om de gegevens te herstellen en deze gegevens op te slaan op een nieuw
apparaat.
Toshiba of zijn leveranciers zijn niet aansprakelijk voor enige schade die de media
of de gegevens oplopen tijdens verzending of vervoer. De klant stemt ermee in
dat een eventuele vordering moet worden ingediend bij de koerier.
Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van de
service, valt het bestaande defect niet onder deze service.
GeeN GaraNtie/UitsLUitiNG vaN
aaNsPraKeLiJKheid
Toshiba of zijn serviceproviders aanvaarden geen aansprakelijkheid, uitdrukkelijk
of stilzwijgend.
Toshiba of zijn serviceproviders zijn niet aansprakelijk voor enig verlies van
gegevens of inkomsten- of winstderving of enige speciale, bijkomstige of
indirecte schade, inclusief maar niet beperkt tot verlies van gegevens tijdens het
vervoer van of naar Toshiba of zijn serviceproviders.
Benadrukt moet worden dat deze Gegevensherstelservice een inherent risico
met zich meebrengt van schade aan harde schijf of gegevens, inclusief zonder
beperking, risicos ten gevolge van vernietiging of beschadiging van de harde
schijf of gegevens en onvermogen om gegevens te herstellen, of onvolledig
of foutief herstel van gegevens. Toshiba of n serviceproviders kunnen niet
aansprakelijk worden gesteld voor dergelijke schade of verlies.
GeGeveNshersteLservice i NederLaNds 23

Documenttranscriptie

data recovery service I for toshiba hard disc drives Toshiba Data Recovery Service SERVICE TERMS AND CONDITIONS 2 Български ОБЩи УслОВиЯ На УслУгаТа 4 Česky PODMÍnKY slUŽBY 6 deutsch servicebediNguNgeN 8 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 10 espaÑol tÉrMiNos y coNdicioNes del servicio 12 fraNÇais coNditioNs gÉNÉrales de service 14 hRVATsKi UVJETi i ODREDBE KORiŠTEnJA UslUgE 16 italiaNo terMiNi e coNdiZioNi del serviZio 18 MAgYAR sZOlgÁlTATÁsi FElTÉTElEK 20 NederlaNds algeMeNe servicevoorWaardeN 22 POlsKi WARUnKi KORZYsTAniA Z UsŁUgi 24 portuguÊs CONDIÇÕES GERAIS DO SERVIÇO 26 ROMână TERMEni Şi COnDiŢii PEnTRU sERViCE 28 slOVEnČinA PODMiEnKY slUŽBY 30 sRPsKi ODREDBE i UslOVi UslUgE 32 SR TÜRKÇE SERVİS HÜKÜM VE KOŞULLARI 34 SK RO PT PL NL HU IT HR FR ES GR DE CZ BG EN English TR for Toshiba HARD DISC DRIVEs gegevensherstelservice I Nederlands 22 Toshiba Gegevensherstelservice voor Toshiba harde schijven Deze service breidt de garantie van uw Toshiba harde schijf uit tot een Gegevensherstelservice en verlengt de duur van uw standaardgarantie (indien van toepassing). Deze service omvat een onderzoek naar de mogelijkheid van gegevensherstel, en als dit mogelijk is, herstel van de opgeslagen gegevens, opslag van de gegevens op een nieuwe harde schijf en verzending van de harde schijf terug naar u. Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict. Deze service is alleen beschikbaar voor Toshiba-producten aangeschaft in Europa. Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten. ACTIVERING VAN DE SERVICE Deze service is alleen geldig bij aanschaf binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba hardware en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden geactiveerd. Om uw service te activeren moet u het product online registreren via de volgende website: toshiba.nl/registratie Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw product en uw gebruikersgegevens bij de hand hebt. Als u de service al hebt geactiveerd bij aankoop in de Toshiba Store, hoeft u de service niet opnieuw te activeren op onze website. Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u aanspraak maken op deze service. Vergeet niet om Toshiba op de hoogte te stellen van een eventuele verhuizing door uw registratiegegevens op dezelfde website bij te werken in het gedeelte met registratiedetails. Deze service is alleen geldig voor het Toshiba-product waarvoor hij wordt geregistreerd. Omschrijving van de service Deze service kan alleen worden aangeschaft in Oostenrijk, België, BosniëHerzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Estland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Montenegro, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slowakije, Slovenië, Spanje, Turkije en het Verenigd Koninkrijk en is alleen beschikbaar in het land waar deze is aangeschaft. Afhankelijk van het land waar u deze service hebt aangeschaft, kan de claimprocedure verschillen. I) West-Europese landen: Oostenrijk, België, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Portugal, Spanje, het Verenigd Koninkrijk Om gebruik te maken van deze service, moet uw claim online worden geregistreerd op de volgende Toshiba-website: toshiba.eu/option-claim II) Andere hierboven niet vermelde landen in Europa: Om gebruik te maken van deze service kunt u contact opnemen met een geautoriseerde serviceprovider (ASP) bij u in de buurt. De meest recente contactgegevens vindt u op: toshiba-europe.com/asp-locator Zorg er bij het registreren voor dat u het Toshiba-product en de productinformatie bij de hand hebt, want die hebt u nodig om het proces te voltooien. Let op: Toshiba of zijn serviceproviders geven geen garantie op het herstel van de gegevens. Door gebruik te maken van de aangeboden service geeft u Toshiba of zijn serviceproviders toestemming om uw harde schijf te onderzoeken en zo de aard van de schade en de mogelijkheid van gegevensherstel vast te stellen. Zo lang als Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben tot de gegevens op de harde schijf, hechten zij veel belang aan naleving van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Verder zijn Toshiba of zijn serviceproviders uitdrukkelijk verplicht tot strikte geheimhouding over al uw gegevens waartoe zij toegang hebben verkregen ten gevolge van de uitvoering van de Gegevensherstelservice. De gegevens zullen niet door Toshiba of zijn serviceproviders worden gebruikt voor hun eigen doelen of doelen van derde partijen. Alle gegevens waartoe Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben gehad, inclusief kopieën van die gegevens, worden tien kalenderdagen na afronding van de Gegevensherstelservice teruggezonden of vernietigd. Door het aanvragen van de Gegevensherstelservice bevestigt u dat alle gegevens op de harde schijf uitsluitend uw wettelijk eigendom zijn. Als gegevensherstel mogelijk blijkt: • De gegevens worden hersteld en opgeslagen op een server van Toshiba of zijn serviceprovider. De herstelde gegevens krijgt u terug op een nieuwe harde schijf. • De beschadigde harde schijf wordt eigendom van Toshiba en/of de gegevens opgeslagen op het product worden vernietigd volgens een zodanige standaard dat de gegevens bij de huidige stand der techniek niet zijn te herstellen. • Een kopie van de herstelde gegevens wordt gedurende tien kalenderdagen na verzending van de nieuwe harde schijf bewaard op de server van Toshiba of zijn serviceprovider. Als het servicecentrum van Toshiba binnen die termijn geen bericht van u ontvangt, worden de opgeslagen gegevens gewist, waarna er geen kopieën meer worden opgeslagen of beschikbaar zijn. Als gegevensherstel onmogelijk blijkt: • U ontvangt bericht van Toshiba of zijn serviceprovider. Na dit bericht hebt u tien kalenderdagen de tijd om uw beschadigde harde schijf op te vragen. U kunt daarvoor contact opnemen met de Toshiba Servicelijn. • Als er geen bericht van u is ontvangen, wordt uw beschadigde harde schijf vernietigd. De vernietigde gegevens kunnen niet meer worden hersteld. U hebt geen recht op een schadevergoeding voor de waarde van de vernietigde harde schijf. NL ALGEMENE INFORMATIE gegevensherstelservice I Nederlands 23 Beperkingen en uitsluitingen van de service Deze service is niet van toepassing als het defect aan de harde schijf of het onderdeel het gevolg is van behandeling, onderhoud of reparatie anders dan door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider van Toshiba, of als de stickers/serienummers op de harde schijf zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt. Deze Gegevensherstelservice omvat niet het herstel of de reconstructie van softwareprogramma's. Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw configureren van software. Gezien het feit dat de media of gegevens al in een beschadigde staat kunnen verkeren, doet u afstand van alle aanspraken op schadevergoeding voor de waarde van voornoemde items. Toshiba of zijn leveranciers zijn derhalve niet aansprakelijk voor bijkomende schade aan voornoemde items door pogingen om de gegevens te herstellen en deze gegevens op te slaan op een nieuw apparaat. Toshiba of zijn leveranciers zijn niet aansprakelijk voor enige schade die de media of de gegevens oplopen tijdens verzending of vervoer. De klant stemt ermee in dat een eventuele vordering moet worden ingediend bij de koerier. Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van de service, valt het bestaande defect niet onder deze service. Toshiba of zijn serviceproviders aanvaarden geen aansprakelijkheid, uitdrukkelijk of stilzwijgend. Toshiba of zijn serviceproviders zijn niet aansprakelijk voor enig verlies van gegevens of inkomsten- of winstderving of enige speciale, bijkomstige of indirecte schade, inclusief maar niet beperkt tot verlies van gegevens tijdens het vervoer van of naar Toshiba of zijn serviceproviders. Benadrukt moet worden dat deze Gegevensherstelservice een inherent risico met zich meebrengt van schade aan harde schijf of gegevens, inclusief zonder beperking, risico’s ten gevolge van vernietiging of beschadiging van de harde schijf of gegevens en onvermogen om gegevens te herstellen, of onvolledig of foutief herstel van gegevens. Toshiba of zijn serviceproviders kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor dergelijke schade of verlies. NL  een garantie/Uitsluiting van G aansprakelijkheid
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35

Toshiba DRS322EU-V Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding