NL
ALS GeGeveNSheRSTeL MOGeLiJK bLiJKT:
• De gegevens worden hersteld en opgeslagen op een server van Toshiba of
zijn serviceprovider. U ontvangt een nieuwe harde schijf met de herstelde
gegevens. Voor de nieuwe harde schijf geldt het resterende deel van de
garantieperiode die wordt vermeld in de algemene garantievoorwaarden van
uw harde schijf of drie maanden, welke van beide langer is.
• De beschadigde harde schijf wordt eigendom van Toshiba en alle gegevens
worden vernietigd. Nadat de gegevens zijn vernietigd, kunnen ze niet meer
worden hersteld.
• Een kopie van de herstelde gegevens wordt gedurende tien kalenderdagen
na verzending van de nieuwe harde schijf bewaard op een server van Toshiba
of zijn serviceprovider. Als Toshiba of zijn serviceprovider binnen die periode
geen bericht van u ontvangt, worden de opgeslagen gegevens gewist en zijn
deze daarna niet langer beschikbaar.
ALS GeGeveNSheRSTeL ONMOGeLiJK bLiJKT:
• U ontvangt bericht van Toshiba of zijn serviceprovider. Na dit bericht hebt
u tien kalenderdagen de tijd om uw beschadigde harde schijf op te vragen.
U kunt daarvoor contact opnemen met de Toshiba Servicelijn.
• Als er geen bericht van u is ontvangen, wordt uw beschadigde harde schijf
vernietigd. De vernietigde gegevens kunnen niet meer worden hersteld.
U hebt geen recht op een schadevergoeding voor de waarde van de vernie-
tigde harde schijf.
bePeRKiNGeN eN UiTSLUiTiNGeN vAN de SeRvice
Deze service is niet van toepassing als het defect aan de harde schijf of het on-
derdeel het gevolg is van behandeling, onderhoud of reparatie anders dan door
een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider van Toshiba, of
als de stickers/serienummers op de harde schijf zijn gewijzigd of onleesbaar zijn
gemaakt.
Deze Gegevensherstelservice omvat niet het herstel of de reconstructie van soft-
wareprogramma's. Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige ver-
volgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw
configureren van software.
Gezien het feit dat de media of gegevens al in een beschadigde staat kunnen
verkeren, doet u afstand van alle aanspraken op schadevergoeding voor de
waarde van voornoemde items. Toshiba of zijn leveranciers zijn derhalve niet
aansprakelijk voor bijkomende schade aan voornoemde items door pogingen
om de gegevens te herstellen en deze gegevens op te slaan op een nieuw ap-
paraat.
Toshiba of zijn leveranciers zijn niet aansprakelijk voor enige schade die de media
of de gegevens oplopen tijdens verzending of vervoer. De klant stemt ermee in
dat een eventuele vordering moet worden ingediend bij de koerier.
Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van de
service, valt het bestaande defect niet onder deze service.
ALGeMeNe iNfORMATie
Deze service breidt de garantie van uw Toshiba harde schijf uit tot een Gege-
vensherstelservice en verlengt de duur van uw standaardgarantie (indien van
toepassing). Deze service omvat een onderzoek naar de mogelijkheid van gege-
vensherstel, en als dit mogelijk is, herstel van de opgeslagen gegevens, opslag
van de gegevens op een nieuwe harde schijf en verzending van de harde schijf
terug naar u.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en
krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten.
OMSchRiJviNG vAN de SeRvice
Deze service kan alleen worden aangeschaft in Oostenrijk, België, Bosnië-Her-
zegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Egypte, Estland, Frankrijk, Duits-
land, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Koeweit, Letland, Litouwen,
Luxemburg, Macedonië, Malta, Montenegro, Nederland, Polen, Portugal, Roe-
menië, Saoedi-Arabië, Servië, Slowakije, Slovenië, Zuid-Afrika, Spanje, Zwitser-
land, Turkije, de Verenigde Arabische Emiraten en het Verenigd Koninkrijk en is
alleen beschikbaar in het land waar deze is aangeschaft.
Om gebruik te maken van deze service, moet uw claim online worden geregis-
treerd op de volgende Toshiba-website:
www.toshiba.eu/option-claim
Zorg er bij het registreren voor dat u het Toshiba-product en de productinforma-
tie bij de hand hebt, want die hebt u nodig om het proces te voltooien.
Vergeet niet de herstelmedia toe te voegen wanneer u het defecte product te-
rugbrengt of terugstuurt naar Toshiba, want deze media zijn vereist om het be-
sturingssysteem opnieuw te installeren en de herstelde gegevens op te slaan op
de nieuwe harde schijf.
Let op: Toshiba of zijn serviceproviders geven geen garantie op het herstel van
de gegevens.
Door gebruik te maken van de aangeboden service geeft u Toshiba of zijn ser-
viceproviders toestemming om uw harde schijf te onderzoeken en zo de aard
van de schade en de mogelijkheid van gegevensherstel vast te stellen. Zo
lang als Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben tot de gegevens op
de harde schijf, hechten zij veel belang aan naleving van de Wet Bescherming
Persoonsgegevens. Verder zijn Toshiba of zijn serviceproviders uitdrukkelijk ver-
plicht tot strikte geheimhouding over al uw gegevens waartoe zij toegang heb-
ben verkregen ten gevolge van de uitvoering van de Gegevensherstelservice. De
gegevens zullen niet door Toshiba of zijn serviceproviders worden gebruikt voor
hun eigen doelen of doelen van derde partijen. Alle gegevens waartoe Toshiba of
zijn serviceproviders toegang hebben gehad, inclusief kopieën van die gegevens,
worden tien kalenderdagen na afronding van de Gegevensherstelservice terug-
gezonden of vernietigd.
Door het aanvragen van de Gegevensherstelservice bevestigt u dat alle gege-
vens op de harde schijf uitsluitend uw wettelijk eigendom zijn.
TOShibA GeGeveNSheRSTeLSeRvice
vOOR TOShibA hARde SchiJveN
GeGeveNSheRSTeLSeRvice i NedeRLANdS 19