gARAnTiEVERlEnging i nEDERlAnDs 21
inTERnATiOnAlE gARAnTiEVERlEnging
VOOR TOshiBA nOTEBOOKs
OMsChRiJVing VAn DE sERViCE
Met deze garantieverlenging kunt u uw standaardgarantie verlengen. De
garantieverlenging is geldig gedurende de periode die wordt vermeld op de
aangeschafte service. Tijdens deze verlengde garantieperiode kunt u uw de-
fecte Toshiba notebook naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider
brengen of opsturen en worden alle serviceonderdelen en arbeidskosten die
vereist zijn om uw Toshiba notebook te repareren gratis aangeboden, zodat
uw investering uitgebreid verzekerd is.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden
en krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service tast uw wettelijke rechten niet aan en is alleen geldig voor de
Toshiba notebook waarvoor deze wordt geregistreerd.
sERViCE En sUPPORT VERKRiJgEn
sTAP 1 – ZElF DiAgnOsE sTEllEn
Voer de volgende stappen uit voordat u contact opneemt met Toshiba:
-
ten en correct is ingeschakeld.
-
stalleerde softwareprogramma’s die problemen kunnen veroorzaken, en
verwijder deze.
-
sen van problemen en software-updates op de supportsites van Toshiba.
sTAP 2 – COnTACT OPnEMEn MET TOshiBA
Om gebruik te maken van de service kunt u contact opnemen met de Toshiba
Servicelijn of een geautoriseerde serviceprovider bij u in de buurt. De meest
recente contactgegevens vindt u op:
ww w.toshiba- europe.com/asp-locator
feestdagen. De openingstijden kunnen per regio verschillen.
en dat u de volgende gegevens kunt verstrekken:
Indien de Toshiba Servicelijn hardwarestoringen op uw laptop vaststelt, krijgt
-
tienummer en service-instructies meegedeeld.
Alle door de Toshiba Servicelijn genoemde onderdelen moeten naar het Ser-
die u gemakkelijk zelf kunt vervangen. In dat geval zullen zij u voorzien van de
benodigde instructies voor het uitvoeren van de vervanging.
Toshiba en de door haar geautoriseerde verkopers en serviceproviders behou-
den zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak
en het serienummer worden vermeld.
VERAnTWOORDEliJKhEiD VAn DE KlAnT
-
book vóór u de computer terugbrengt of opstuurt naar een door Toshiba ge-
autoriseerde serviceprovider in verband met een garantieclaim. Verwijder alle
vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke gegevens.
Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma’s,
gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw in-
stalleren van programma’s of gegevens.
Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige gevolgschade, gege-
van software.
OnDERDElEn En MATERiAlEn
Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie
naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde
onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van bat-
terijen. Voor batterijen geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege
de aard van het product.
Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden gerepareerd
of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het product of onderdeel,
of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle producten en onderdelen die
onder garantie worden vervangen, worden het eigendom van Toshiba.
Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden
verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service
wordt verleend, indien beschikbaar.
BEPERKingEn VAn DE sERViCE
Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing
op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak,
beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van on-
derdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing, onjuis-
te installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of verwaarlozing.
Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie
van de notebook verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door
deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon
en kosten in rekening te brengen.
Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het defect
aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud of reparatie
anders dan door een door Toshiba geautoriseerde verkoper of geautoriseerde
zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt.
nl