Toshiba EXH103EU-V Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding

Deze handleiding is ook geschikt voor

GARANTIEVERLENGING I NEDERLANDS 26
NL
Als u een internationale garantieverlenging hebt gekocht, is deze beschikbaar
in alle landen wereldwijd waar Toshiba beschikt over geautoriseerde
serviceproviders.
VERKRIJGEN VAN SERVICE
Om gebruik te maken van de service kunt u contact opnemen met een
geautoriseerde serviceprovider bij u in de buurt of de Toshiba Servicelijn, die
bereikbaar is op werkdagen van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen. De
meest recente contactgegevens vindt u op:
toshiba-europe.com/asp-locator
Om onze supportmedewerkers te helpen zo efficnt mogelijk vast te stellen
wat het probleem is en welke vervangingsonderdelen nodig zijn, dient u erop
voorbereid te zijn om een beschrijving te geven van het probleem.
Hou bij het bellen ook uw Toshiba systeem bij de hand en zorg ervoor dat u
het serienummer en het modelnummer kunt verstrekken, die u vindt aan de
achterkant van uw Toshiba product.
Mocht de Toshiba Servicelijn storingen in de hardware ontdekken, dan moeten
de desbetreffende onderdelen naar het Service Center worden verzonden.
Als uw product in aanmerking komt voor Pick-up & Return service, regelt
Toshiba dat het defecte apparaat vanaf uw locatie wordt opgehaald, wordt
gerepareerd en na reparatie naar u wordt teruggebracht. Voor deze service
neemt Toshiba alle reparatie-, logistieke en verzekeringskosten op zich.
Toshiba en zijn geautoriseerde verkopers en serviceproviders behouden
zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak te
verzoeken om een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een betaalde en van een
datum voorziene rekening van de geautoriseerde verkoper) waarop het model
en het serienummer worden vermeld.
VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT
Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle gegevens op uw Toshiba
product vóór u het product terugbrengt of opstuurt naar een door Toshiba
geautoriseerde serviceprovider in verband met een garantieclaim. Verwijder
alle vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke gegevens.
Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma's,
gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw
installeren van programma's of gegevens.
Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade,
gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw
configureren van software.
ONDERDELEN EN MATERIALEN
Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie
naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde
onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van
accu's. Voor accu's geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege
de aard van het product, tenzij bij de aangeschafte service ook de optie
Accuvervangingsservice is inbegrepen. Een uitgebreide beschrijving vindt u in
de paragraaf ‘Extra serviceopties’.
OMSCHRIJVING VAN DE SERVICE
Met deze garantieverlenging kunt u uw standaardgarantie verlengen met de
aanvullende periode die wordt vermeld op de aangeschafte service.
Deze service geldt voor Toshiba laptops, all-in-one pc's, netbooks en tablets
(hierna producten genoemd). Meer informatie over de compatibiliteit van
producten is te vinden op:
toshiba.nl/services
Tijdens deze verlengde garantieperiode kunt u uw defecte Toshiba product
naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider brengen of opsturen en
worden de serviceonderdelen en arbeidskosten die vereist zijn om dit product
te repareren gratis aangeboden, zodat uw investering uitgebreid verzekerd is.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden
en krijgen de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service is alleen beschikbaar voor producten aangeschaft in Europa.
Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten.
REGISTRATIE EN ACTIVERING VAN DE SERVICE
Deze service is alleen geldig bij aanschaf binnen 1 jaar na aankoop van uw
Toshiba product en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden geactiveerd.
Om uw service te activeren moet u het product online registreren via de
volgende website:
toshiba.nl/registratie
Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw
product en uw gebruikersgegevens bij de hand hebt. Als u de service al hebt
geactiveerd bij aankoop in de Toshiba Store, hoeft u de service niet opnieuw
te activeren op onze website.
Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u
aanspraak maken op deze service.
Deze service is alleen geldig voor het Toshiba product waarvoor hij wordt
geregistreerd.
DOOR DE KLANT VERVANGBARE ONDERDELEN (CRU)
Bepaalde onderdelen zijn speciaal ontworpen om gemakkelijk te worden
verwijderd en vervangen door de klant en worden aangeduid als CRU
(Customer Replaceable Unit). Als de supportmedewerker tijdens de
probleemoplossing en diagnose op afstand vaststelt dat de reparatie door
uzelf kan worden uitgevoerd, stuurt Toshiba zowel het onderdeel als de
documentatie voor het vervangingsproces naar u toe. Op verzoek van Toshiba
moet het oorspronkelijke onderdeel worden teruggestuurd naar Toshiba. Dit
gebeurt op kosten van Toshiba.
LANDELIJKE DEKKING
Als u een Europese garantieverlenging hebt gekocht, is deze service in heel
Europa beschikbaar in alle landen waar Toshiba beschikt over geautoriseerde
serviceproviders.
TOSHIBA GARANTIEVERLENGING
NEDERLANDS ALGEMENE SERVICEVOORWAARDEN 2
GARANTIEVERLENGING I NEDERLANDS 27
NL
Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden
gerepareerd of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het
product of onderdeel, of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle
producten en onderdelen die onder garantie zijn vervangen, worden het
eigendom van Toshiba.
Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden
verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service
wordt verleend, indien beschikbaar.
BEPERKINGEN VAN DE SERVICE
Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing
op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak,
beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van
onderdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing,
onjuiste installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of
verwaarlozing.
Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie
van het product verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door
deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon
en kosten in rekening te brengen.
Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het
defect aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud
of reparatie anders dan door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde
serviceprovider van Toshiba of als de stickers/serienummers op het product
of onderdeel zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt.
Accessoires vallen niet onder deze service. Neem in het geval van een
probleem contact op met de Toshiba-dealer in uw regio.
Toshiba behoudt zich het recht voor de service uit te besteden aan een
geautoriseerde serviceprovider van Toshiba.
Uitsluitingen van de standaardgarantie gelden ook voor deze
garantieverlenging. Zie de algemene voorwaarden van de standaardgarantie
die u bij uw product hebt ontvangen voor meer informatie over de garantie-
uitsluitingen.
EXTRA SERVICEOPTIES
Indien u recht hebt op een of meer van de volgende Extra serviceopties, zijn
de volgende voorwaarden van toepassing:
a) Behoud van harde schijf
Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie
Behoud van harde schijf hebt aangeschaft, hebt u recht op het behoud
van de eerste defecte harde schijf, indien deze moet worden vervangen
binnen de servicetermijn. De harde schijf blijft uw eigendom, maar komt
niet in aanmerking voor verdere ondersteuning. Alle bijkomende producten
en onderdelen, evenals de extra harde schijven die onder garantie worden
vervangen, worden het eigendom van Toshiba.
Als er sprake is van een terugroepactie voor de harde schijf, valt de harde
schijf niet langer onder deze service en moet deze worden teruggestuurd naar
Toshiba.
b) Accuvervangingsservice
Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie
Accuvervangingsservice hebt aangeschaft, wordt de garantie van de accu
dienovereenkomstig verlengd. Gedurende deze periode kunt u één keer
aanspraak maken op vervanging van de accu na het verstrijken van de
standaardgarantie van uw accu.
Deze service is alleen geldig als de accucapaciteit minder is dan 50%. Voordat
u aanspraak maakt op de service, moet u een door Toshiba aangeboden
diagnostisch hulpprogramma downloaden, installeren en uitvoeren om de
resterende accucapaciteit te bepalen.
De door Toshiba geautoriseerde serviceprovider is verplicht de resterende
accucapaciteit te controleren na ontvangst van uw product. Als de
geautoriseerde serviceprovider vaststelt dat de accucapaciteit meer is dan
50%, behoudt de geautoriseerde serviceprovider zich het recht voor een
prijsopgave te doen voor onderdelen, arbeidsloon en kosten.

Documenttranscriptie

GARANTIEVERLENGING I NEDERLANDS 26 TOSHIBA GARANTIEVERLENGING OMSCHRIJVING VAN DE SERVICE Met deze garantieverlenging kunt u uw standaardgarantie verlengen met de aanvullende periode die wordt vermeld op de aangeschafte service. Deze service geldt voor Toshiba laptops, all-in-one pc's, netbooks en tablets (hierna producten genoemd). Meer informatie over de compatibiliteit van producten is te vinden op: toshiba.nl/services Tijdens deze verlengde garantieperiode kunt u uw defecte Toshiba product naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider brengen of opsturen en worden de serviceonderdelen en arbeidskosten die vereist zijn om dit product te repareren gratis aangeboden, zodat uw investering uitgebreid verzekerd is. Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en krijgen de overhand als er sprake is van een conflict. Deze service is alleen beschikbaar voor producten aangeschaft in Europa. Als u een internationale garantieverlenging hebt gekocht, is deze beschikbaar in alle landen wereldwijd waar Toshiba beschikt over geautoriseerde serviceproviders. VERKRIJGEN VAN SERVICE Om gebruik te maken van de service kunt u contact opnemen met een geautoriseerde serviceprovider bij u in de buurt of de Toshiba Servicelijn, die bereikbaar is op werkdagen van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen. De meest recente contactgegevens vindt u op: toshiba-europe.com/asp-locator Om onze supportmedewerkers te helpen zo efficiënt mogelijk vast te stellen wat het probleem is en welke vervangingsonderdelen nodig zijn, dient u erop voorbereid te zijn om een beschrijving te geven van het probleem. Hou bij het bellen ook uw Toshiba systeem bij de hand en zorg ervoor dat u het serienummer en het modelnummer kunt verstrekken, die u vindt aan de achterkant van uw Toshiba product. Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten. Deze service is alleen geldig bij aanschaf binnen 1 jaar na aankoop van uw Toshiba product en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden geactiveerd. Om uw service te activeren moet u het product online registreren via de volgende website: toshiba.nl/registratie Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw product en uw gebruikersgegevens bij de hand hebt. Als u de service al hebt geactiveerd bij aankoop in de Toshiba Store, hoeft u de service niet opnieuw te activeren op onze website. Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u aanspraak maken op deze service. Deze service is alleen geldig voor het Toshiba product waarvoor hij wordt geregistreerd. DOOR DE KLANT VERVANGBARE ONDERDELEN (CRU) Bepaalde onderdelen zijn speciaal ontworpen om gemakkelijk te worden verwijderd en vervangen door de klant en worden aangeduid als CRU (Customer Replaceable Unit). Als de supportmedewerker tijdens de probleemoplossing en diagnose op afstand vaststelt dat de reparatie door uzelf kan worden uitgevoerd, stuurt Toshiba zowel het onderdeel als de documentatie voor het vervangingsproces naar u toe. Op verzoek van Toshiba moet het oorspronkelijke onderdeel worden teruggestuurd naar Toshiba. Dit gebeurt op kosten van Toshiba. LANDELIJKE DEKKING Als u een Europese garantieverlenging hebt gekocht, is deze service in heel Europa beschikbaar in alle landen waar Toshiba beschikt over geautoriseerde serviceproviders. Toshiba en zijn geautoriseerde verkopers en serviceproviders behouden zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak te verzoeken om een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een betaalde en van een datum voorziene rekening van de geautoriseerde verkoper) waarop het model en het serienummer worden vermeld. VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle gegevens op uw Toshiba product vóór u het product terugbrengt of opstuurt naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider in verband met een garantieclaim. Verwijder alle vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke gegevens. Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma's, gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw installeren van programma's of gegevens. Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw configureren van software. ONDERDELEN EN MATERIALEN Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van accu's. Voor accu's geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege de aard van het product, tenzij bij de aangeschafte service ook de optie Accuvervangingsservice is inbegrepen. Een uitgebreide beschrijving vindt u in de paragraaf ‘Extra serviceopties’. NL REGISTRATIE EN ACTIVERING VAN DE SERVICE Mocht de Toshiba Servicelijn storingen in de hardware ontdekken, dan moeten de desbetreffende onderdelen naar het Service Center worden verzonden. Als uw product in aanmerking komt voor Pick-up & Return service, regelt Toshiba dat het defecte apparaat vanaf uw locatie wordt opgehaald, wordt gerepareerd en na reparatie naar u wordt teruggebracht. Voor deze service neemt Toshiba alle reparatie-, logistieke en verzekeringskosten op zich. Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden gerepareerd of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het product of onderdeel, of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle producten en onderdelen die onder garantie zijn vervangen, worden het eigendom van Toshiba. GARANTIEVERLENGING I NEDERLANDS 27 EXTRA SERVICEOPTIES Indien u recht hebt op een of meer van de volgende Extra serviceopties, zijn de volgende voorwaarden van toepassing: a) Behoud van harde schijf Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service wordt verleend, indien beschikbaar. BEPERKINGEN VAN DE SERVICE Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak, beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van onderdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing, onjuiste installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of verwaarlozing. Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie Behoud van harde schijf hebt aangeschaft, hebt u recht op het behoud van de eerste defecte harde schijf, indien deze moet worden vervangen binnen de servicetermijn. De harde schijf blijft uw eigendom, maar komt niet in aanmerking voor verdere ondersteuning. Alle bijkomende producten en onderdelen, evenals de extra harde schijven die onder garantie worden vervangen, worden het eigendom van Toshiba. Als er sprake is van een terugroepactie voor de harde schijf, valt de harde schijf niet langer onder deze service en moet deze worden teruggestuurd naar Toshiba. b) Accuvervangingsservice Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het defect aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud of reparatie anders dan door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider van Toshiba of als de stickers/serienummers op het product of onderdeel zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt. Accessoires vallen niet onder deze service. Neem in het geval van een probleem contact op met de Toshiba-dealer in uw regio. Toshiba behoudt zich het recht voor de service uit te besteden aan een geautoriseerde serviceprovider van Toshiba. Uitsluitingen van de standaardgarantie gelden ook voor deze garantieverlenging. Zie de algemene voorwaarden van de standaardgarantie die u bij uw product hebt ontvangen voor meer informatie over de garantieuitsluitingen. Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie Accuvervangingsservice hebt aangeschaft, wordt de garantie van de accu dienovereenkomstig verlengd. Gedurende deze periode kunt u één keer aanspraak maken op vervanging van de accu na het verstrijken van de standaardgarantie van uw accu. Deze service is alleen geldig als de accucapaciteit minder is dan 50%. Voordat u aanspraak maakt op de service, moet u een door Toshiba aangeboden diagnostisch hulpprogramma downloaden, installeren en uitvoeren om de resterende accucapaciteit te bepalen. De door Toshiba geautoriseerde serviceprovider is verplicht de resterende accucapaciteit te controleren na ontvangst van uw product. Als de geautoriseerde serviceprovider vaststelt dat de accucapaciteit meer is dan 50%, behoudt de geautoriseerde serviceprovider zich het recht voor een prijsopgave te doen voor onderdelen, arbeidsloon en kosten. NL Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie van het product verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon en kosten in rekening te brengen.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49

Toshiba EXH103EU-V Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding
Deze handleiding is ook geschikt voor