Citronic MPCD-S6 Handleiding

Categorie
MP3 / MP4-spelers
Type
Handleiding
Veiligheidsinformatie
WAARSCHUWING :
GEBRUIK HET APPARAAT NIET IN EEN
VOCHTIGE OMGEVING OM BRAND EN EEN
SCHOK TE VOORKOMEN.
BELANGRIJK:
1.Controleer bij gebruik of het netsnoer niet beschadigd
is om een gevaarlijke situatie te voorkomen ; tevens zal
het apparaat dan niet of slecht werken. Trek de
steker nooit aan het snoer uit de wandcontactdoos
(stopcontact).
2. Nooit de behuizing verwijderen om een schok te
voorkomen ; neem contact op met uw leverancier bij
calamiteiten.
3. Zorg ervoor dat er geen metalen voorwerpen in het
apparaat komen en vermijd dat er vloeistof in/op
apparaat lekt.
N.B.
Deze CD speler maakt gebruik van een laser :
Kijk
nooit in de laser , dit kan blindheid
veroorzaken.
HET REPAREREN VAN DE CD SPELER
DIENT DOOR EEN ERVAREN EN
GEKWALIFICEERD VAKMAN TE
GESCHIEDEN : NOOIT ZELF
EXPERIMENTEREN.
Symbolen in acht nemen !!!
Nooit de behuizing verwijderen om een electrische schok te vermijden
HOGE SPANNING : Kans op een electrische schok bij aanraking van onderdelen in
de cd speler.
ATTENTIE : Bedien-en service instructies raadplegen
BELANGRIJKE VEILIGHEIDSINSTRUCTIES
Voordat u de speler gebruikt dient u eerst alle instructies te lezen.
De cd speler nooit in een vochtige omgeving gebruiken zoals zwembad , badkamer , keuken o.i.d.
De cd speler horizontaal plaatsen , niet met geweld verplaatsen en voorzichtig neerzetten.
Om de veiligheid te waarborgen dienen er geen gaten ingeboord te worden voor oa plafond/muurmontage
(tevens vervalt dan de garantie).
De speler nooit boven radiatoren – heaters-ovens en zelfs niet boven een versterker plaatsen.
In de EU dient de speler op een deugdelijk 220Vac wandcontactdoos te worden aangesloten.
Het netsnoer zodanig plaatsen dat deze niet beschadigd kan worden om een levensgevaarlijke of zelfs dodelijke
schok te voorkomen.
Maak de speler schoon met een ietwat vochtige doek en gebruik géén water of andere vloeistof ivm het maken
van kortsluiting gevolgd door eventueel een levensgevaarlijke afloop.
Wanneer de speler een lange tijd niet wordt gebruikt dient u de steker uit het stopcontact te verwijderen.
De speler mag alleen door gekwalificeerd personeel worden gerepareerd of geopend.
Ventilatieopeningen mogen niet worden afgedekt; de cd speler dient zo te worden geplaatst dat
ventilatieopeningen vrij zijn om oververhitting te voorkomen.
Alleen toebehoren en accessoires gebruiken die door de dealer zijn voorgeschreven. Plaats de cd
speler op een deugdelijke en stabiele ondergrond om vallen te voorkomen en geen letsel kan
veroorzaken.
Bij onweer dient u de steker uit het stopcontact te verwijderen om schade in welke vorm dan ook te
voorkomen.
Bij het vervangen van onderdelen dient er voor gezorgd te worden dat originele -door de fabrikant
aangegeven onderdelen worden gebruikt.
Vóór het aanzetten van de cd speler dient u er zich van te vergewissen dat de veiligheid voor mens
en materieel is gewaarborgd.
De Set Up van de MPCD-S6 Ultima
1 Controleer de inhoud
Controleer of de volgende onderdelen aan wezig zijn :
1 CD speler
2 Handleiding
3 Autostart kabel
4 Netsnoer
2 Het installeren van de speler
1 Plaats de speler op een vlakke ondergrond
2 Plaats de speler niet in direct zonlicht en/of in een vochtige ruimte
3 Plaats de speler niet in de omgeving van een TV of radio ivm interferentie
Belangrijk :
De speler zal normaal functioneren wanneer de voorkant tot max 10 graden wordt opgetild gerekend
vanaf de verticale positie. Wanneer de speler hoger wordt opgesteld bestaat de kans dat de speler
niet of slecht werkt.
De plaats van de LCD is zo geconstrueerd dat deze uitleesbaar is op een manier zoals in
onderstaande figuur is weergegeven.
10
Sight point
45
3 Aansluiting
1 Zet de netschakelaar uit
2 Sluit het RCA-snoer aan op de ingang van de mixer
Belangrijk :
Gebruik het bijgeleverde netsnoer ; bij gebruik van andere soorten kabel is het mogelijk dat
de speler onherstelbaar wordt beschadigd.
Zorg ervoor dat de spanning van de speler af is als u deze gaat installeren.
1 Er mag geen olie , stof of andere vetiige substanties op het CD-plaatje komen ; is deze toch vuil
maak dan schoon met een vochtige doek en gebruik geen gevaarlike stoffen zoals benzine ,thinner ,
spiritus ,sprays o.i.d.. De Cd altijd met respect behandelen om beschadiging te voorkomen. Buig of
verwarm de Cd niet en maak het centergat niet groter. Schrijf alléén op de label en gebruik daarvoor
alléén een stift en geen ballpen o.i.d..
Gebruik de Cd niet direct als u vanuit een vochtige ruimte komt, eerst laten drogen maar niet
verwarmen.
2 Wanneer u een Cd gedraaid hebt ,deze altijd weer uit de speler halen en stofvrij opbergen.
Leg een Cd-plaatje nooit in direct zonlicht , in een vochtige en/of stoffige ruimte of in de buurt van
een verwarming.
Functionele weergave :
2
3
4
5
6
7
8
9
10
19
17
16
22
14
15
18
12
11
131
20
21
23
Kenmerken & Functies :
1 LCD display – Uitlezing van de functies en modes.
2 Search wheel – Mbv deze draaiknop kunt u snel (4posities) vooruit-en achteruit scannen door
de tracks. Hoe verder u draait deste sneller u kunt zoeken.
3 Track Button- Hiermee kunt u een track selecteren ;door de toets 1x te drukken gaat u één
track verder of terug , door de toets vast te houden scant u door de tracks.
4 In Button-Hiermee kunt u een cue-point selecteren zonder de muziek te onderbreken.Ook wordt
hiermee de starting-point geselecteerd van een consistente loop.
Out Button- Hiermee selecteert u een ending-point van een loop ; De loop zal zo vaak worden
gespeeld totdat u de OUT Button opnieuw toetst.
5 Reloop Button- Als u een loop hebt gemaakt maar de speler staat niet in loop-mode zoals
boven beschreven én u toetst de RELOOP-button dan zal loop-mode opnieuw worden geactiveerd.
Wilt u de loop beeindigen toets u weer op OUT-Button. LOOP en RELOOP zal in de display
verschijnen. Wanneer u in Play-mode de RELOOP-button toetst zal het laatste set-point onmiddellijk
worden geactiveerd zonder dat de muziek wordt onderbroken.
6 CUE Button- Op het CUE-point zal de muziek wél worden onderbroken (pauze). Toetst u daarna
in PLAY-mode opnieuw op de CUE-Button zal Pauze worden geactiveerd en wordt het laatste CUE-
point opgezocht. Toets opnieuw op Play en de muziek wordt verder afgespeeld.Als de Cd op het
CUE-point is aangeland brandt de rode CUE-led.
7 Play/Pause Button – iedere druk op deze toets zal de muziek stoppen(pauze) of afspelen.In
Skid-mode zal de muziek in snelheid af-of toenemen.
8 Sampler Button-Om de sampler-mode te activeren toets deze knop en toets de gewenste
Bank-Button ( zie 14) .Nu zal de sampler de muziek mixen. De sampler kan zelfs spelen zonder dat
er een Cd in zit. De sampler zal één keer of continu afspelen afhankelijk van het drukken van de
toets en de led brandt; druk de toets opnieuw voor single-play en de Led flikkert en druk opnieuw om
de sampler-mode uit te schakelen.
9 Memory Button- Druk deze toets en nadien de gewenste Bank-toets om de muziek vanaf het
CUE-point op te slaan. De opnameduur is afhankelijk van de lengte van de BANK ; de Memory-led
zal nu branden. U kunt de BANK’s en de lastplay-mode ook opslaan door de memory-toets 1 sec
vast te houden. Om zich te herstellen kunt u de memorymode-set doen voordat u de Cd in de lade
legt.
10 Eject Button- Hiermee kunt u de lade openen ; dit werkt niet in Cue-of Pauzemode.
11 Key Lock Button- Deze toets wordt gebruikt om de Keylock en Pitch control te selecteren.De
Keylock-mode wordt gebruikt om de snelheid te veranderen zonder dat de toonhoogte af-of toeneemt
i.t.t. de pitch control mode. Bij gebruik brandt de led rood boven de TEMOP Lock toets.
12 Pitch Button- Druk deze toets om de slider-functie te gebruiken.
13 Pitch-select Button- Hiermee selecteert u het Pitch percentage van 4-8-16-100%.
14 4 HOT CUE Buttons- Hiermee start u de Memory-mode door gewenste BANK-toets te
drukken wanneer de Memory-led brandt.De muziek vanaf het CUE-point wordt opgeslagen. Druk op
de gewenste BANK-toets wanneer de Sampler-led brandt; nu zal de Sampler-mode starten.De lengte
wordt bepaald door de BANK-lengte Als u op de BANK-toets drukt zal onmiddellijk het start-point
worden opgezocht.De led van de geactiveerde BANK-toets zal gaan flikkeren.
15 Pitch Slider- Hiermee kunt u de afspeelsnelheid regelen, de toonhoogte zal veranderen.
16 Time Button- Hiermee kunt u schakelen tussen het weergeven van de verstreken afspeeltijd ,
de resterende tracktijd en de resterende totaaltijd.
17 SGL/CTN Button- Hiermee kunt u kiezen tussen het afspelen van een enkele track of alle
tracks.
18 Pitch+/-Buttons- Hiermee kunt u de snelheid lager of hoger maken door de gewenste toets
vast te houden. Indien u deze loslaat gaat de pitch terug naar de originele stand.
19 Jog Wheel- Deze draaitoets heeft 3 functies :
1 Om frames op te zoeken in pauze – of cue-mode om een cue-point te selecteren.
2 Werkt als een pitch-bend gedurende play-mode.Als u de toets rechtsom draait zal de snelheid
verhogen tot 100% en linksom draaien verlagen tot –100%.De snelheid is afhankelijk van hoe lang u
aan deze toets draait.
3 De toets regelt ook de Bop-functie en een speed-effect wanneer de jogwheel--effectfunctie is
geactiveerd.
20 CD Led- Deze Led brandt wanneer de lade leeg is.
21 Parameter/Folder Button- Om te switchen tussen Parameter en Folder.
1 In Parameter-mode aan de Time/Ratio toetsen draaien om deze in te stellen.
2 Druk opnieuw de toets om naar de Folder-mode te switchen.
a TRACK KNOB- Kies de gewenste track door deze toets intedrukken in “normal mode” en te draaien.
De Trackname komt in de LCD.
b FOLDER KNOB- Om de gewenste Folder op te zoeken draait u de toets naar “folder mode”; draai
dan aan de Track-knob om de gewenste track in de folder op te zoeken.De Track-en Foldername
verschijnt in de LCD. Om de Foldername te zien in “normal mode” toets de Folder Knob.
c Skipt van Filename naar Titel/Artiest terwijl de MP3 muziek wordt afgespeeld.
22 BPM Button- Om BPM-mode te selecteren (manual /auto).
23 TAP Button- Wordt gebruikt voor manual BPM. Toets en houdt de TAP-button vast, draai dan
aan de Folder-of Tracktoets om de BPM in te stellen.
24 Reverse Button- Deze toets activeert de Reverse Playmode. Deze functie speelt de track of
de sampler in Reverse-Mode af.
25 26 27 28 29 30 24
25 FX SEL Button- Deze Pijltoets wordt gebruikt om FX te activeren en te selecteren tussen
SCRATCH/FILTER/ECHO/TRANS en SKID/PHASE/FLANGER/PAN. De Led boven deze toets geeft
aan welke FX is geselecteerd.
26 Scratch/Skid Button- Om het Scratch-effect aan/uit te zetten wanneer de FX SELled groen
is. Zo ook het Skid-effect wanneer deze led blauw is.Wanneer één van beide is geactiveerd kunt u de
Time parametertoets tunen om de starttijd en de Ratio parameter om de stoptijd af te regelen.Als u
de Time parameters wilt tunen kunt u één van beide Parametertoetsen indrukken en dan het
JOGwheel te draaien.Houd de toets vast om de scratch--cue-functie te activeren en de scratch-Led
wordt rood.
SCRATCH CUE
IN PLAYBACK MODE:
In Playmode en wanneer de TOUCH-toets mode aanstaat, kan het JOGwheel gebruikt worden om
het laatste CUE-point op te zoeken. Raak het JOGwheel iets aan en de speler gaat direct naar het
laatste CUE-point zonder dat de muziek wordt onderbroken.
IN CUE MODE :
In Cuemode en wanneer de TOUCH-toets mode aanstaat , kan het JOGwheel gebruikt worden om
de Playback mode te activeren. Wanneer het JOGwheel wordt vastgehouden gaat de speler in
Playback mode tot zolang u het JOGwheel weer loslaat, daarna gaat de speler terug naar het laatste
point.
27 Filter/Phase Button- Het Filter-effect kan hiermee worden ge(de)activeerd wanneer de FC
SEL led groen is. Zo ook het Phase-effect wanneer de led blauw is.De Time parametertoets wordt
gebruikt om de Filter/Phase effect scantijd in msec af te regelen.De Ratio parameter toets wordt
gebruikt om de Filter/Phase effect frequentie-sweep af te regelen.
28 Hold Button- Hiermee kunt u nieuwe parameters setten en locken in FX.De toets wordt rood
wanneer de Hold-functie is geactiveerd.Als de Holf-functie niet is geselecteerd is iedere verandering
in de effect-parameters kortstondig.
29 Echo/Flanger Button- Hiermee wordt de Echo ge(de)activeerd wanneer de FX Sel led groen
is. Zo ook het Flanger-effect wanneer de led blauw is.De Time parameter toets wordt gebruikt om de
Echo/Flanger effect scantijd in msec af te regelen. De Ratio parameter toets wordt gebruikt om de
Echo/Flanger effect frequentie-sweep af te regelen.
30 Trans/Pan Button- Hiermee wordt het Trans-effect ge(de)activeerd wanneer de FX Sel Led
groen is. Zo ook het Pan-effect wanneer de led blauw is. De Time parameter toets wordt gebruikt om
de Trans/Pan effect scantijd in msec af te regelen. De Ratio parameter toets wordt gebruikt om de
Trans/Pan effect frequentie-sweep af te regelen.
31 Audio Out-sockets- Sluit de output aan op de input van een mixer.Het afgenomen signaal is
analoog.
32 Digital Out-sockets- Sluit de output aan op b.v.een digitale versterker.
33 Relay Socket – Bij aansluiting op een mixer met crossfader-start kunt u de cd speler starten
mbv de crossfader. Bij aansluiting op een andere cd speler gaat de 2
e
speler automatisch starten
wanneer de 1
e
speler ophoudt te spelen (relay-play).
34 Power Switch- Netschakelaar aan/uit te schakelen.
35 AC Connection- Hierin kunt u het netsnoer plaatsen.
31 32 33 34 35
2
10
3
19
12
1
4
5
6 7 8 9
11
13
14
15
16
17
18
20
21
LCD DISPLAY
1 Auto Cue
- Toets en houd SGL/CTN 1 sec vast om de Auto Cue functie aan/uit te zetten.
2 Single- Laat zien dat de speler een enkele track speelt; wanneer “single” niet is opgelicht
speelt de speler alle tracks. Te regelen mbv SGL/CTN toets.
3 Loop- De speler speelt een door u ingestelde loop af.
4 Reloop- De speler gaat terug naar de door u vooraf ingestelde loop.
5 Elapsed,Total Remain- Geeft de verstreken of nog af te spelen tijd weer van één track
of totaal te spelen tracks.
6t/m8- Laat het aantal minuten/seconden en frames zien.
9 Time Bar- Laat de verstreken en nog af te spelen tijd zien wanneer de Time-toets wordt
gebruikt.
10 Folder/Track- Laat de Folder en Track zien.
11 Pitch- Laat de Pitch(snelheidspercentage) zien.
12 AntiShock and Buffer Indicator- De Memory-status wordt in de display middels een
emmer weergegeven die gevuld of geleegd wordt.De emmer geeft de instant-start-functie weer
mbv buffermemory.Als de emmer flikkert is de instant-start niet beschikbaar. Elk segment in de
emmer geeft 2 seconden (max. 10 seconden) anti shock –protectie weer .
13 Cue- Deze licht op wanneer een Cue-point is bereikt.
14 Pause- licht op tijdens Pauze of Cue-mode.
15 Play- licht op tijdens afspelen.
16 CD Indicator- Deze geeft aan dat er een Cd in de lade aanwezig is.
17 MP3 Indicator- Deze geeft aan dat er een MP3 diskette in de lade aanwezig is.
18 Character Display- Geeft de naam van de track en album weer van een MP3 diskette.
19 Key Lock- Geeft aan dat de Key Lock-functie geactiveerd is.
20 Auto BPM- Geeft aan dat de auto BPM counter is geactiveerd.
21 BPM Indicator- Geeft de BPM’s aan van de track.
BEDIENING
1 Eject functie
Een druk op deze toets opent de lade als de speler in
Stop, Cue of Pauze-mode staat.
2 CD Slot in
Plaats de Cd in de CD Slot in. Zorg ervoor dat u de
speler met 2 vingers op de hoeken vasthoudt en dat u
de binnenkant van de speler niet aanraakt.
3 Selecting Tracks
Selecteer de gewenste track door de Track-search toets
te drukken ; indien de toets wordt vastgehouden gaat de
speler sneller door de tracks.
4 Start Playback
Druk op de Play/Pauze toets om het afspelen te
beginnen; de Play indicator licht op.
5 Stop Playback
Er zijn 2 mannieren op het afspelen te stoppen
1 Druk de Play/Pauze toets tijdens het afspelen om de
speler in de Pauzestand te zetten.
2 Druk de Cue toets tijdens het afspelen om terug te
keren naar de point waar het afspelen is begonnen
( Back Cue).
6 Pausing
Druk op de Play/Pauze toets om tussen Play en Pauze
te switchen; de Pauze indicator licht op.
7 Cueing
Wanneer de Cue toets wordt gedrukt begint de speler op
het Cuepoint dat vooraf is ingesteld en gaat vervolgens
in de Pauzemode staan. Wanneer dan op Play/Pauze
wordt gedrukt begint de speler af te spelen
.
Cuepoint setting:
A Tijdens het spelen de speler in de Pauzestand zetten ,
gebruik dan het jogwheel om het startpoint op te zoeken.
Dit is dan het Cuepoint. Om tijdens het afspelen terug te
keren naar het Cuepoint druk op de Cuetoets. OF ……
B Druk tijdens het afspelen de IN-toets om het
Cuepoint ( wordt “Cue on the fly” genoemd) vast te
stellen. Om tijdens het afspelen terug te keren naar het
Cuepoint wordt de Cuetoets gedrukt.
Druk op de Play/Pauze toets om vanaf het Cuepoint
weer met afspelen te beginnen.
8 Auto Cue
Wanneer de Cd begint te spelen wordt automatisch het
begin van track 1 het Cuepoint. Als bv wordt geskipt
naar track5 voordat de Play toets wordt gedrukt wordt
9 Frame Search
Druk de Pauze toets en gebruik daarna het
jogwheel om het Cuepoint te bepalen. Tijdens
het draaien van het jogwheel hoort u de muziek in
jogwheeltempo spelen. Wanneer het Cuepoint is
bepaald wordt op de Play/Pauze toets gedrukt om dit te
bevestigen.
10 Scanning(fast forward/fast reverse)
Mbv Searchwheel (2) kunt u in 4 snelheden door de
tracks scannen ; de snelheid hangt af van de snelheid
waarmee u aan het searchwheel draait.
11 Loop Play
Ukunt een loop maken tussen 2 punten :
A Druk de Play/Pauze toets en de Cd begint te spelen.
De led van deze toetsen begint te branden.
fig.1
B Druk de IN toets; dit bepaalt het startpoint.De Led van
de IN toets begint te branden.
fig.2
C Druk de OUT toets bij het gewenste eindpoint van de
loop; de IN en OUT led zullen branden en flikkeren. De
LOOP indicator in de display zal ook gaan flikkeren. De
muziek wordt afgespeeld in de Seamless Loop.
fig.3
D Druk op de OUT toets om de Seamless Loop te
verlaten; de Led zal blijven branden maar flikkert niet
meer. De muziek wordt dan normaal afgespeeld.
fig.4
het begin hiervan automatisch het Cuepoint. Ook
wanneer tijdens afspelen de Pauzetoets wordt gedrukt is
dit punt het Cuepoint.
E Om de LOOP te herhalen wordt de RELOOP toets
gedrukt; IN/R.CUE en OUT Led zullen beginnen te
flikkeren. Tevens begint LOOP indicator in de display te
flikkeren.
fig.5
12 Seamless Loop Play (Cont.)
A (Moet in Seamless Loop mode). Wanneer een
Seamless Loop niet gemaakt is , wordt instructies
gevolgd op deze bladzijde ; als deze wél gemaakt is
druk dan op de RELOOP toets om opnieuw in de
Seamless Loop te komen.
B daarna de OUT toets drukken om in NORMAL PLAY
te komen. Dit sluit de Seamless Loop buiten.
fig.6
C Druk de OUT toets opnieuw om het nieuwe eindpoint
van de LOOP te bevestigen.
fig.7
D Wanneer een loop niet helemaal juist is gemaakt kan
mbv de RELOOP toets en JOGwheel deze worden
gewijzigd: Houd de RELOOP toets vast tot het juiste
eindpoint is gevonden mbv van het JOGwheel. De Led
van de OUT toets zal branden en flikkeren.
13 Time Display
Iedere keer als de Time toets wordt gedrukt tijdens
afspelen zal de display de verstreken, de nog te spelen
en de nog totale te spelen tijd weergeven.
14 Pitch Bending
De snelheid wordt hoger/lager als de pitch bend + of de
Pitch bend- toets wordt gedrukt.Als de toetsen worden
vastgehouden wordt de snelheid steeds hoger/lager.
15 Memory Cueing(set Cuepoint)
Druk op Memory toets om in Memorymode te komen
(Led gaat aan); druk de gewenste Bank toets op het
gewenste Cuepoint om dit punt vast te leggen.De info in
de dispaly zal 2 keer flikkeren en dan blijven branden
ten teken dat de Cue info is vastgelegd.
16 Recall Cue point
Druk de Memory toets om in de Recall mode te komen
(Led gaat uit) ; druk de gewenste Bank toets om naar
het Cue Memory Point te gaan. De laatste Cue die werd
opgeslagen zal in de display worden weergegeven en
de muziek wordt afgespeeld.
17 Memory Backup
De laatste programmering (SGL,CTN) wordt
vastgehouden zelfs als de netspanning wegvalt.
18 Fader Start Playback
Verbind 2 spelers (aansluiting 33 achterkant) met CH1
en CH2 van de mixer. De Linker speler gaat naar stand-
by wanneer de crossfader van de mixer naar rechts
wordt geschoven en de rechter speler begint op het
reeds ingestelde Cuepoint te spelen en vice versa.
19 Relay Play 2 Players
Als 2 spelers middels aansluiting 33 met elkaar worden
verbonden en beide spelers worden in Single mode
gezet (Single indicator in de display begint op te lichten)
wordt de Relay Play FX als volgt bewerkstelligd:
- Druk Playback op d eerste speler.
- Wanneer de 1
e
track van de 1
e
speler is afgelopen
begint automatisch de 2
e
speler af te spelen.
- De 1
e
speler gaat dan in standby naar de volgende
track en zo kan continu worden gerelay played.
- Met gebruikmaking van het Cue point op de standby
speler kan worden teruggekeerd naar ieder gewenst
punt.
N.B.
Relay Play zal niet naar behoren werken als de audio-
out aansluitingen niet op dezelfde versterker worden
aangesloten.
20 Stutter Effect
Dit kan op 2 manieren worden gemaakt :
1 Druk op Play toets zodat de muziek wordt afgespeeld ;
de Play/Pauze Led gaat branden.
fig.8
Druk snel op de maat van de muziek op de Cue toets.
fig.9
2 Druk snel op de gewenste Bank toets.
21 Sensitivity Adjustment
Houd de Pitch on/off toets vast; om de jogwheel
gevoeligheid (-20~+20) in te stellen mbv de
parameterknoppen.
22 Sleep Mode
In Pauze- of in Cue mode zal de speler de laser en de
motorsturing na 15 minuten uitschakelen.Dit zal de
duurzaamheid van beiden vergroten.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Features
Anti-shock Playback
Instant Start
Seamless Loop
Pitch Control
LCD Display
Auto Cue
500*4 sampler can by memoried
4 banks for sampler and Cue memory, <5 sec.
Each bank
Dimensions: 348(W)*106(H)*246(D)mm
Weight: 3.7 Kg
Power Requirements
Power supply: AC 230/240V, 50Hz
Consumption: 17W
Note: Specifications and design are subject to
change without notice for purpose of
improvement.

Documenttranscriptie

Veiligheidsinformatie WAARSCHUWING : GEBRUIK HET APPARAAT NIET IN EEN VOCHTIGE OMGEVING OM BRAND EN EEN SCHOK TE VOORKOMEN. BELANGRIJK: 1.Controleer bij gebruik of het netsnoer niet beschadigd is om een gevaarlijke situatie te voorkomen ; tevens zal het apparaat dan niet of slecht werken. Trek de steker nooit aan het snoer uit de wandcontactdoos (stopcontact). 2. Nooit de behuizing verwijderen om een schok te voorkomen ; neem contact op met uw leverancier bij calamiteiten. 3. Zorg ervoor dat er geen metalen voorwerpen in het apparaat komen en vermijd dat er vloeistof in/op apparaat lekt. N.B. Deze CD speler maakt gebruik van een laser : Kijk nooit in de laser , dit kan blindheid veroorzaken. HET REPAREREN VAN DE CD SPELER DIENT DOOR EEN ERVAREN EN GEKWALIFICEERD VAKMAN TE GESCHIEDEN : NOOIT ZELF EXPERIMENTEREN. Symbolen in acht nemen !!! Nooit de behuizing verwijderen om een electrische schok te vermijden HOGE SPANNING : Kans op een electrische schok bij aanraking van onderdelen in de cd speler. ATTENTIE : Bedien-en service instructies raadplegen ™ BELANGRIJKE VEILIGHEIDSINSTRUCTIES Voordat u de speler gebruikt dient u eerst alle instructies te lezen. De cd speler nooit in een vochtige omgeving gebruiken zoals zwembad , badkamer , keuken o.i.d. De cd speler horizontaal plaatsen , niet met geweld verplaatsen en voorzichtig neerzetten. Om de veiligheid te waarborgen dienen er geen gaten ingeboord te worden voor oa plafond/muurmontage (tevens vervalt dan de garantie). De speler nooit boven radiatoren – heaters-ovens en zelfs niet boven een versterker plaatsen. In de EU dient de speler op een deugdelijk 220Vac wandcontactdoos te worden aangesloten. Het netsnoer zodanig plaatsen dat deze niet beschadigd kan worden om een levensgevaarlijke of zelfs dodelijke schok te voorkomen. Maak de speler schoon met een ietwat vochtige doek en gebruik géén water of andere vloeistof ivm het maken van kortsluiting gevolgd door eventueel een levensgevaarlijke afloop. Wanneer de speler een lange tijd niet wordt gebruikt dient u de steker uit het stopcontact te verwijderen. De speler mag alleen door gekwalificeerd personeel worden gerepareerd of geopend. Ventilatieopeningen mogen niet worden afgedekt; de cd speler dient zo te worden geplaatst dat ventilatieopeningen vrij zijn om oververhitting te voorkomen. Alleen toebehoren en accessoires gebruiken die door de dealer zijn voorgeschreven. Plaats de cd speler op een deugdelijke en stabiele ondergrond om vallen te voorkomen en geen letsel kan veroorzaken. Bij onweer dient u de steker uit het stopcontact te verwijderen om schade in welke vorm dan ook te voorkomen. Bij het vervangen van onderdelen dient er voor gezorgd te worden dat originele -door de fabrikant aangegeven onderdelen worden gebruikt. Vóór het aanzetten van de cd speler dient u er zich van te vergewissen dat de veiligheid voor mens en materieel is gewaarborgd. ™ De Set Up van de MPCD-S6 Ultima 1 Controleer de inhoud Controleer of de volgende onderdelen aan wezig zijn : 1 CD speler 2 Handleiding 3 Autostart kabel 4 Netsnoer 2 Het installeren van de speler 1 Plaats de speler op een vlakke ondergrond 2 Plaats de speler niet in direct zonlicht en/of in een vochtige ruimte 3 Plaats de speler niet in de omgeving van een TV of radio ivm interferentie Belangrijk : De speler zal normaal functioneren wanneer de voorkant tot max 10 graden wordt opgetild gerekend vanaf de verticale positie. Wanneer de speler hoger wordt opgesteld bestaat de kans dat de speler niet of slecht werkt. De plaats van de LCD is zo geconstrueerd dat deze uitleesbaar is op een manier zoals in onderstaande figuur is weergegeven. 10 Sight point 45 3 Aansluiting 1 Zet de netschakelaar uit 2 Sluit het RCA-snoer aan op de ingang van de mixer Belangrijk : Gebruik het bijgeleverde netsnoer ; bij gebruik van andere soorten kabel is het mogelijk dat de speler onherstelbaar wordt beschadigd. Zorg ervoor dat de spanning van de speler af is als u deze gaat installeren. 1 Er mag geen olie , stof of andere vetiige substanties op het CD-plaatje komen ; is deze toch vuil maak dan schoon met een vochtige doek en gebruik geen gevaarlike stoffen zoals benzine ,thinner , spiritus ,sprays o.i.d.. De Cd altijd met respect behandelen om beschadiging te voorkomen. Buig of verwarm de Cd niet en maak het centergat niet groter. Schrijf alléén op de label en gebruik daarvoor alléén een stift en geen ballpen o.i.d.. Gebruik de Cd niet direct als u vanuit een vochtige ruimte komt, eerst laten drogen maar niet verwarmen. 2 Wanneer u een Cd gedraaid hebt ,deze altijd weer uit de speler halen en stofvrij opbergen. Leg een Cd-plaatje nooit in direct zonlicht , in een vochtige en/of stoffige ruimte of in de buurt van een verwarming. ™ Functionele weergave : 21 1 13 2 12 11 3 4 5 6 22 23 15 14 9 16 7 17 8 18 19 10 20 Kenmerken & Functies : 1 LCD display – Uitlezing van de functies en modes. 2 Search wheel – Mbv deze draaiknop kunt u snel (4posities) vooruit-en achteruit scannen door de tracks. Hoe verder u draait deste sneller u kunt zoeken. 3 Track Button- Hiermee kunt u een track selecteren ;door de toets 1x te drukken gaat u één track verder of terug , door de toets vast te houden scant u door de tracks. 4 In Button-Hiermee kunt u een cue-point selecteren zonder de muziek te onderbreken.Ook wordt hiermee de starting-point geselecteerd van een consistente loop. Out Button- Hiermee selecteert u een ending-point van een loop ; De loop zal zo vaak worden gespeeld totdat u de OUT Button opnieuw toetst. 5 Reloop Button- Als u een loop hebt gemaakt maar de speler staat niet in loop-mode zoals boven beschreven én u toetst de RELOOP-button dan zal loop-mode opnieuw worden geactiveerd. Wilt u de loop beeindigen toets u weer op OUT-Button. LOOP en RELOOP zal in de display verschijnen. Wanneer u in Play-mode de RELOOP-button toetst zal het laatste set-point onmiddellijk worden geactiveerd zonder dat de muziek wordt onderbroken. 6 CUE Button- Op het CUE-point zal de muziek wél worden onderbroken (pauze). Toetst u daarna in PLAY-mode opnieuw op de CUE-Button zal Pauze worden geactiveerd en wordt het laatste CUEpoint opgezocht. Toets opnieuw op Play en de muziek wordt verder afgespeeld.Als de Cd op het CUE-point is aangeland brandt de rode CUE-led. 7 Play/Pause Button – iedere druk op deze toets zal de muziek stoppen(pauze) of afspelen.In Skid-mode zal de muziek in snelheid af-of toenemen. 8 Sampler Button-Om de sampler-mode te activeren toets deze knop en toets de gewenste Bank-Button ( zie 14) .Nu zal de sampler de muziek mixen. De sampler kan zelfs spelen zonder dat er een Cd in zit. De sampler zal één keer of continu afspelen afhankelijk van het drukken van de toets en de led brandt; druk de toets opnieuw voor single-play en de Led flikkert en druk opnieuw om de sampler-mode uit te schakelen. ™ 9 Memory Button- Druk deze toets en nadien de gewenste Bank-toets om de muziek vanaf het CUE-point op te slaan. De opnameduur is afhankelijk van de lengte van de BANK ; de Memory-led zal nu branden. U kunt de BANK’s en de lastplay-mode ook opslaan door de memory-toets 1 sec vast te houden. Om zich te herstellen kunt u de memorymode-set doen voordat u de Cd in de lade legt. 10 Eject Button- Hiermee kunt u de lade openen ; dit werkt niet in Cue-of Pauzemode. 11 Key Lock Button- Deze toets wordt gebruikt om de Keylock en Pitch control te selecteren.De Keylock-mode wordt gebruikt om de snelheid te veranderen zonder dat de toonhoogte af-of toeneemt i.t.t. de pitch control mode. Bij gebruik brandt de led rood boven de TEMOP Lock toets. 12 Pitch Button- Druk deze toets om de slider-functie te gebruiken. 13 Pitch-select Button- Hiermee selecteert u het Pitch percentage van 4-8-16-100%. 14 4 HOT CUE Buttons- Hiermee start u de Memory-mode door gewenste BANK-toets te drukken wanneer de Memory-led brandt.De muziek vanaf het CUE-point wordt opgeslagen. Druk op de gewenste BANK-toets wanneer de Sampler-led brandt; nu zal de Sampler-mode starten.De lengte wordt bepaald door de BANK-lengte Als u op de BANK-toets drukt zal onmiddellijk het start-point worden opgezocht.De led van de geactiveerde BANK-toets zal gaan flikkeren. 15 Pitch Slider- Hiermee kunt u de afspeelsnelheid regelen, de toonhoogte zal veranderen. 16 Time Button- Hiermee kunt u schakelen tussen het weergeven van de verstreken afspeeltijd , de resterende tracktijd en de resterende totaaltijd. 17 SGL/CTN Button- Hiermee kunt u kiezen tussen het afspelen van een enkele track of alle tracks. 18 Pitch+/-Buttons- Hiermee kunt u de snelheid lager of hoger maken door de gewenste toets vast te houden. Indien u deze loslaat gaat de pitch terug naar de originele stand. 19 Jog Wheel- Deze draaitoets heeft 3 functies : 1 Om frames op te zoeken in pauze – of cue-mode om een cue-point te selecteren. 2 Werkt als een pitch-bend gedurende play-mode.Als u de toets rechtsom draait zal de snelheid verhogen tot 100% en linksom draaien verlagen tot –100%.De snelheid is afhankelijk van hoe lang u aan deze toets draait. 3 De toets regelt ook de Bop-functie en een speed-effect wanneer de jogwheel--effectfunctie is geactiveerd. 20 CD Led- Deze Led brandt wanneer de lade leeg is. 21 Parameter/Folder Button- Om te switchen tussen Parameter en Folder. 1 In Parameter-mode aan de Time/Ratio toetsen draaien om deze in te stellen. 2 Druk opnieuw de toets om naar de Folder-mode te switchen. a TRACK KNOB- Kies de gewenste track door deze toets intedrukken in “normal mode” en te draaien. De Trackname komt in de LCD. b FOLDER KNOB- Om de gewenste Folder op te zoeken draait u de toets naar “folder mode”; draai dan aan de Track-knob om de gewenste track in de folder op te zoeken.De Track-en Foldername verschijnt in de LCD. Om de Foldername te zien in “normal mode” toets de Folder Knob. c Skipt van Filename naar Titel/Artiest terwijl de MP3 muziek wordt afgespeeld. 22 BPM Button- Om BPM-mode te selecteren (manual /auto). 23 TAP Button- Wordt gebruikt voor manual BPM. Toets en houdt de TAP-button vast, draai dan aan de Folder-of Tracktoets om de BPM in te stellen. 24 Reverse Button- Deze toets activeert de Reverse Playmode. Deze functie speelt de track of de sampler in Reverse-Mode af. 25 26 27 28 29 30 24 ™ 25 FX SEL Button- Deze Pijltoets wordt gebruikt om FX te activeren en te selecteren tussen SCRATCH/FILTER/ECHO/TRANS en SKID/PHASE/FLANGER/PAN. De Led boven deze toets geeft aan welke FX is geselecteerd. 26 Scratch/Skid Button- Om het Scratch-effect aan/uit te zetten wanneer de FX SELled groen is. Zo ook het Skid-effect wanneer deze led blauw is.Wanneer één van beide is geactiveerd kunt u de Time parametertoets tunen om de starttijd en de Ratio parameter om de stoptijd af te regelen.Als u de Time parameters wilt tunen kunt u één van beide Parametertoetsen indrukken en dan het JOGwheel te draaien.Houd de toets vast om de scratch--cue-functie te activeren en de scratch-Led wordt rood. SCRATCH CUE IN PLAYBACK MODE: In Playmode en wanneer de TOUCH-toets mode aanstaat, kan het JOGwheel gebruikt worden om het laatste CUE-point op te zoeken. Raak het JOGwheel iets aan en de speler gaat direct naar het laatste CUE-point zonder dat de muziek wordt onderbroken. IN CUE MODE : In Cuemode en wanneer de TOUCH-toets mode aanstaat , kan het JOGwheel gebruikt worden om de Playback mode te activeren. Wanneer het JOGwheel wordt vastgehouden gaat de speler in Playback mode tot zolang u het JOGwheel weer loslaat, daarna gaat de speler terug naar het laatste point. 27 Filter/Phase Button- Het Filter-effect kan hiermee worden ge(de)activeerd wanneer de FC SEL led groen is. Zo ook het Phase-effect wanneer de led blauw is.De Time parametertoets wordt gebruikt om de Filter/Phase effect scantijd in msec af te regelen.De Ratio parameter toets wordt gebruikt om de Filter/Phase effect frequentie-sweep af te regelen. 28 Hold Button- Hiermee kunt u nieuwe parameters setten en locken in FX.De toets wordt rood wanneer de Hold-functie is geactiveerd.Als de Holf-functie niet is geselecteerd is iedere verandering in de effect-parameters kortstondig. 29 Echo/Flanger Button- Hiermee wordt de Echo ge(de)activeerd wanneer de FX Sel led groen is. Zo ook het Flanger-effect wanneer de led blauw is.De Time parameter toets wordt gebruikt om de Echo/Flanger effect scantijd in msec af te regelen. De Ratio parameter toets wordt gebruikt om de Echo/Flanger effect frequentie-sweep af te regelen. 30 Trans/Pan Button- Hiermee wordt het Trans-effect ge(de)activeerd wanneer de FX Sel Led groen is. Zo ook het Pan-effect wanneer de led blauw is. De Time parameter toets wordt gebruikt om de Trans/Pan effect scantijd in msec af te regelen. De Ratio parameter toets wordt gebruikt om de Trans/Pan effect frequentie-sweep af te regelen. 31 Audio Out-sockets- Sluit de output aan op de input van een mixer.Het afgenomen signaal is analoog. 32 Digital Out-sockets- Sluit de output aan op b.v.een digitale versterker. 33 Relay Socket – Bij aansluiting op een mixer met crossfader-start kunt u de cd speler starten mbv de crossfader. Bij aansluiting op een andere cd speler gaat de 2e speler automatisch starten wanneer de 1e speler ophoudt te spelen (relay-play). 34 Power Switch- Netschakelaar aan/uit te schakelen. 35 AC Connection- Hierin kunt u het netsnoer plaatsen. 31 32 33 34 35 ™ 19 3 4 15 1 20 2 14 11 13 16 12 17 21 10 5 18 6 7 8 9 LCD DISPLAY 1 Auto Cue- Toets en houd SGL/CTN 1 sec vast om de Auto Cue functie aan/uit te zetten. 2 Single- Laat zien dat de speler een enkele track speelt; wanneer “single” niet is opgelicht speelt de speler alle tracks. Te regelen mbv SGL/CTN toets. 3 Loop- De speler speelt een door u ingestelde loop af. 4 Reloop- De speler gaat terug naar de door u vooraf ingestelde loop. 5 Elapsed,Total Remain- Geeft de verstreken of nog af te spelen tijd weer van één track of totaal te spelen tracks. 6t/m8- Laat het aantal minuten/seconden en frames zien. 9 Time Bar- Laat de verstreken en nog af te spelen tijd zien wanneer de Time-toets wordt gebruikt. 10 Folder/Track- Laat de Folder en Track zien. 11 Pitch- Laat de Pitch(snelheidspercentage) zien. 12 AntiShock and Buffer Indicator- De Memory-status wordt in de display middels een emmer weergegeven die gevuld of geleegd wordt.De emmer geeft de instant-start-functie weer mbv buffermemory.Als de emmer flikkert is de instant-start niet beschikbaar. Elk segment in de emmer geeft 2 seconden (max. 10 seconden) anti shock –protectie weer . 13 Cue- Deze licht op wanneer een Cue-point is bereikt. 14 Pause- licht op tijdens Pauze of Cue-mode. 15 Play- licht op tijdens afspelen. 16 CD Indicator- Deze geeft aan dat er een Cd in de lade aanwezig is. 17 MP3 Indicator- Deze geeft aan dat er een MP3 diskette in de lade aanwezig is. 18 Character Display- Geeft de naam van de track en album weer van een MP3 diskette. 19 Key Lock- Geeft aan dat de Key Lock-functie geactiveerd is. 20 Auto BPM- Geeft aan dat de auto BPM counter is geactiveerd. 21 BPM Indicator- Geeft de BPM’s aan van de track. ™ BEDIENING 1 Eject functie Een druk op deze toets opent de lade als de speler in Stop, Cue of Pauze-mode staat. 2 CD Slot in Plaats de Cd in de CD Slot in. Zorg ervoor dat u de speler met 2 vingers op de hoeken vasthoudt en dat u de binnenkant van de speler niet aanraakt. 3 Selecting Tracks Selecteer de gewenste track door de Track-search toets te drukken ; indien de toets wordt vastgehouden gaat de speler sneller door de tracks. 4 Start Playback Druk op de Play/Pauze toets om het afspelen te beginnen; de Play indicator licht op. 9 Frame Search Druk de Pauze toets en gebruik daarna het jogwheel om het Cuepoint te bepalen. Tijdens het draaien van het jogwheel hoort u de muziek in jogwheeltempo spelen. Wanneer het Cuepoint is bepaald wordt op de Play/Pauze toets gedrukt om dit te bevestigen. 10 Scanning(fast forward/fast reverse) Mbv Searchwheel (2) kunt u in 4 snelheden door de tracks scannen ; de snelheid hangt af van de snelheid waarmee u aan het searchwheel draait. 11 Loop Play Ukunt een loop maken tussen 2 punten : A Druk de Play/Pauze toets en de Cd begint te spelen. De led van deze toetsen begint te branden. 5 Stop Playback Er zijn 2 mannieren op het afspelen te stoppen 1 Druk de Play/Pauze toets tijdens het afspelen om de speler in de Pauzestand te zetten. 2 Druk de Cue toets tijdens het afspelen om terug te keren naar de point waar het afspelen is begonnen ( Back Cue). fig.1 B Druk de IN toets; dit bepaalt het startpoint.De Led van de IN toets begint te branden. 6 Pausing Druk op de Play/Pauze toets om tussen Play en Pauze te switchen; de Pauze indicator licht op. fig.2 7 Cueing Wanneer de Cue toets wordt gedrukt begint de speler op het Cuepoint dat vooraf is ingesteld en gaat vervolgens in de Pauzemode staan. Wanneer dan op Play/Pauze wordt gedrukt begint de speler af te spelen. Cuepoint setting: A Tijdens het spelen de speler in de Pauzestand zetten , gebruik dan het jogwheel om het startpoint op te zoeken. Dit is dan het Cuepoint. Om tijdens het afspelen terug te keren naar het Cuepoint druk op de Cuetoets. OF …… B Druk tijdens het afspelen de IN-toets om het Cuepoint ( wordt “Cue on the fly” genoemd) vast te stellen. Om tijdens het afspelen terug te keren naar het Cuepoint wordt de Cuetoets gedrukt. Druk op de Play/Pauze toets om vanaf het Cuepoint weer met afspelen te beginnen. 8 Auto Cue Wanneer de Cd begint te spelen wordt automatisch het begin van track 1 het Cuepoint. Als bv wordt geskipt naar track5 voordat de Play toets wordt gedrukt wordt het begin hiervan automatisch het Cuepoint. Ook wanneer tijdens afspelen de Pauzetoets wordt gedrukt is dit punt het Cuepoint. C Druk de OUT toets bij het gewenste eindpoint van de loop; de IN en OUT led zullen branden en flikkeren. De LOOP indicator in de display zal ook gaan flikkeren. De muziek wordt afgespeeld in de Seamless Loop. fig.3 D Druk op de OUT toets om de Seamless Loop te verlaten; de Led zal blijven branden maar flikkert niet meer. De muziek wordt dan normaal afgespeeld. fig.4 E Om de LOOP te herhalen wordt de RELOOP toets gedrukt; IN/R.CUE en OUT Led zullen beginnen te flikkeren. Tevens begint LOOP indicator in de display te flikkeren. fig.5 12 Seamless Loop Play (Cont.) A (Moet in Seamless Loop mode). Wanneer een Seamless Loop niet gemaakt is , wordt instructies gevolgd op deze bladzijde ; als deze wél gemaakt is druk dan op de RELOOP toets om opnieuw in de Seamless Loop te komen. B daarna de OUT toets drukken om in NORMAL PLAY te komen. Dit sluit de Seamless Loop buiten. ™ wordt geschoven en de rechter speler begint op het reeds ingestelde Cuepoint te spelen en vice versa. fig.6 C Druk de OUT toets opnieuw om het nieuwe eindpoint van de LOOP te bevestigen. fig.7 D Wanneer een loop niet helemaal juist is gemaakt kan mbv de RELOOP toets en JOGwheel deze worden gewijzigd: Houd de RELOOP toets vast tot het juiste eindpoint is gevonden mbv van het JOGwheel. De Led van de OUT toets zal branden en flikkeren. 13 Time Display Iedere keer als de Time toets wordt gedrukt tijdens afspelen zal de display de verstreken, de nog te spelen en de nog totale te spelen tijd weergeven. 14 Pitch Bending De snelheid wordt hoger/lager als de pitch bend + of de Pitch bend- toets wordt gedrukt.Als de toetsen worden vastgehouden wordt de snelheid steeds hoger/lager. 19 Relay Play 2 Players Als 2 spelers middels aansluiting 33 met elkaar worden verbonden en beide spelers worden in Single mode gezet (Single indicator in de display begint op te lichten) wordt de Relay Play FX als volgt bewerkstelligd: - Druk Playback op d eerste speler. - Wanneer de 1e track van de 1e speler is afgelopen begint automatisch de 2e speler af te spelen. - De 1e speler gaat dan in standby naar de volgende track en zo kan continu worden gerelay played. - Met gebruikmaking van het Cue point op de standby speler kan worden teruggekeerd naar ieder gewenst punt. N.B. Relay Play zal niet naar behoren werken als de audioout aansluitingen niet op dezelfde versterker worden aangesloten. 20 Stutter Effect Dit kan op 2 manieren worden gemaakt : 1 Druk op Play toets zodat de muziek wordt afgespeeld ; de Play/Pauze Led gaat branden. 15 Memory Cueing(set Cuepoint) Druk op Memory toets om in Memorymode te komen (Led gaat aan); druk de gewenste Bank toets op het gewenste Cuepoint om dit punt vast te leggen.De info in de dispaly zal 2 keer flikkeren en dan blijven branden ten teken dat de Cue info is vastgelegd. fig.8 Druk snel op de maat van de muziek op de Cue toets. 16 Recall Cue point Druk de Memory toets om in de Recall mode te komen (Led gaat uit) ; druk de gewenste Bank toets om naar het Cue Memory Point te gaan. De laatste Cue die werd opgeslagen zal in de display worden weergegeven en de muziek wordt afgespeeld. 17 Memory Backup De laatste programmering (SGL,CTN) wordt vastgehouden zelfs als de netspanning wegvalt. 18 Fader Start Playback Verbind 2 spelers (aansluiting 33 achterkant) met CH1 en CH2 van de mixer. De Linker speler gaat naar standby wanneer de crossfader van de mixer naar rechts fig.9 2 Druk snel op de gewenste Bank toets. 21 Sensitivity Adjustment Houd de Pitch on/off toets vast; om de jogwheel gevoeligheid (-20~+20) in te stellen mbv de parameterknoppen. 22 Sleep Mode In Pauze- of in Cue mode zal de speler de laser en de motorsturing na 15 minuten uitschakelen.Dit zal de duurzaamheid van beiden vergroten. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Weight: 3.7 Kg Features Anti-shock Playback Instant Start Power Requirements Power supply: AC 230/240V, 50Hz Consumption: 17W Seamless Loop Pitch Control LCD Display Auto Cue 500*4 sampler can by memoried 4 banks for sampler and Cue memory, <5 sec. Each bank Dimensions: 348(W)*106(H)*246(D)mm Note: Specifications and design are subject to change without notice for purpose of improvement. ™
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22

Citronic MPCD-S6 Handleiding

Categorie
MP3 / MP4-spelers
Type
Handleiding

in andere talen

Gerelateerde artikelen