32 Gebruikshandleiding SHC6000 Veldcomputer
defecte onderdeel of product vervangen. Vervangende producten
kunnen zowel nieuw als een hersteld product zijn. SC garandeert
vervangen of gerepareerde producten gedurende een periode van
negentig (90) dagen na de datum van retourzending of tot het einde
van de oorspronkelijke garantieperiode, al naar gelang welke periode
hiervan de langere is.
Beperking van aansprakelijkheid
Voor zover dit wettelijk is toegestaan, blijft de verplichting van SC
beperkt tot het repareren of vervangen van het product. SC is in
geen geval aansprakelijk voor speciale, incidentele of gevolgschade,
indirecte schade of als straf opgelegde schadevergoedingen van
welke soort dan ook, of voor inkomsten- of winstderving, verlies van
zaken, gegevensverlies of ander financieel verlies voortkomend uit of
in verband met de verkoop, installatie, onderhoud, gebruik, prestatie,
storing of onderbreking van producten. Eventuele verantwoordelijkheid
en/of aansprakelijkheid van SC zal, in verband met een product dat
onder de garantie valt, beperkt blijven tot maximaal de oorspronkelijke
aanschafprijs.
Heersend recht
Deze garantie wordt beheerst door de wetgeving van de staat
Californië in de Verenigde Staten, met uitsluiting van de bepalingen
van het VN-verdrag inzake internationale koopovereenkomsten
van roerende zaken (Weens Koopverdrag). De rechtbanken van
Californië hebben de exclusieve, persoonlijke jurisdictie indien er
geschillen voortkomen uit of in verband met deze garantie.
Reparaties onder de garantie
Als u een reparatie of onderhoud aan de SHC6000 veldcomputer
nodig hebt die onder de garantie valt, dient u binnen de toepasselijke
garantieperiode een reparatieverzoek in te dienen op onze website op
https://us.sokkia.com/sokkia-care of dient u contact op te nemen met
een geautoriseerd reparatiecentrum. Voor producten die zonder de
juiste autorisatie worden teruggestuurd voor onderhoud of reparatie,
kunnen afzonderlijke administratiekosten in rekening worden gebracht
en/of kan de reparatie vertraagd plaatsvinden. De klant dient alle
verzendkosten te betalen wanneer hij of zij apparatuur naar een
reparatiecentrum verzendt. Het reparatiecentrum zal de gerepareerde
apparatuur op dezelfde wijze terugsturen als deze is ontvangen en zal
de verzendkosten voor dit deel voor zijn rekening nemen.