Veelgestelde vragen
1. Hoe kan ik controleren of SupportAssist is geïnstalleerd op mijn systeem?
U kunt controleren of SupportAssist is geïnstalleerd door de volgende stappen uit te voeren:
a. Klik op Start om het programmamenu te openen.
b. Zoek en open de pagina Apps en functies.
c. Controleer in de lijst met programma's of SupportAssist aanwezig is.
2. Hoe kan ik mijn contact- en verzendinformatie wijzigen?
Voor instructies voor het bijwerken van uw contact- en verzendgegevens raadpleegt u Contact- en verzendgegevens bijwerken.
3. Ik heb per ongeluk een melding over een fout geannuleerd. Hoe en waar vind ik de melding terug om informatie over de
fout te bekijken?
Als u een melding annuleert, wordt deze na zes uur of als u het systeem opnieuw opstart opnieuw weergegeven.
4. Kan ik de contact- en verzendgegevens wijzigen tijdens het maken van een supportaanvraag?
Ja, u kunt de contact- en verzendgegevens wijzigen tijdens het maken van een supportaanvraag.
5. Waarom zou ik mijn verzendinformatie invoeren voor een probleem met een niet-verzendbaar onderdeel?
Als na analyse een hardwarestoring is geïdentificeerd als de hoofdoorzaak van het probleem, wordt het verzendadres gebruikt voor de
verzending van een vervangend onderdeel naar u. Als u uw verzendadres al tijdens het maken van een SupportAssist-profiel hebt
ingevoerd, wordt uw verzendadres automatisch opgehaald voordat u een supportaanvraag indient.
6. Welke talen ondersteunt de SupportAssist-gebruikersinterface?
De gebruikersinterface van SupportAssist ondersteunt 25 talen. De ondersteunde talen zijn Arabisch, Chinees (Vereenvoudigd),
Chinees (Traditioneel), Deens, Duits, Engels, Fins, Frans, Frans (Canadees), Grieks, Hebreeuws, Hongaars, Italiaans, Japans, Koreaans,
Nederlands, Noors, Pools, Portugees (Brazilië), Portugees (Iberisch), Russisch, Spaans, Tsjechisch, Turks en Zweeds. Voor instructies
voor het wijzigen van uw taalinstelling, raadpleegt u
De taalinstelling wijzigen.
7. Het duurt lang om SupportAssist te openen. Wat moet ik doen?
Als het veel tijd vergt om SupportAssist te openen, start u de SupportAssist-service opnieuw door de volgende stappen uit te voeren:
a. Klik op Start om het programmamenu te openen.
b. Zoek en open de applicatie Services.
c. Klik in het rechterdeelvenster op Dell SupportAssist.
d. Klik in het linkerdeelvenster op Stoppen en vervolgens op Opnieuw starten.
8. Ik heb een hardwareprobleem op mijn systeem. Waarom wordt het niet gedetecteerd door SupportAssist?
Als geen hardwareprobleem wordt gedetecteerd, controleer dan of de SupportAssist-services worden uitgevoerd op het systeem door
de volgende stappen uit te voeren:
a. Klik op Start om het programmamenu te openen.
b. Zoek en open de applicatie Services.
c. Controleer of de status Actief wordt weergegeven voor de volgende services:
• Dell Data Vault Collector
• Dell Data Vault Processor
• Dell Data Vault Service API
• Dell SupportAssist
• Installatiebeheer van Dell SupportAssist
9. Wanneer ik de servicetag of het modelnummer van het systeem aanwijs, wordt Onbekende garantie weergegeven.
Waarom?
Onbekende garantie wordt weergegeven om de volgende redenen:
8
26 Veelgestelde vragen