Inhoudsopgave
7
2.6 Het doen van / Beantwoorden van een aankondiging .........................................77
2.6.1 Oproepen ............................................................................................................................. 77
2.6.2 Iemand oproepen en een gesprek doorschakelen............................................................... 81
2.6.3 Beantwoorden van een Oproep Aankondiging..................................................................... 83
2.7 Een toestel instellen naar uw behoeften...............................................................85
2.7.1 Instellen van het alarm (Termijnherinnering)........................................................................ 85
2.7.2 Weigeren van binnenkomende gesprekken (Niet Storen [NS])............................................ 87
2.7.3 Ontvangen van een gesprek in Wacht (Gesprek in Wacht /Uitgehaakte gespreksaankondiging
[OHCA] / Fluister OHCA).................................................................................................... 89
2.7.4 Blokkeren van de Oproepaankondiging (Oproepen — BLOKKEREN) ................................ 90
2.7.5 Uw nummer weergeven op de telefoon van de gebelde en de beller (Identificatie weergave
van de beller/gebelde [CLIP / COLP]) ................................................................................ 91
2.7.6 Voorkomen dat uw nummer wordt weergeven op de telefoon van de gebelde (Blokkeren
Netlijn Identificatie van de beller [CLIR])............................................................................. 92
2.7.7 Voorkomen dat uw nummer wordt weergegeven op de telefoon van de beller (Blokkeren
Netlijn Identificatie van de gebelde [COLR])....................................................................... 93
2.7.8 De mogelijkheid blokkeren dat anderen uw oproepen overnemen (Blokkeren van oproepen
overnemen) ........................................................................................................................ 94
2.7.9 De mogelijkheid blokkeren dat anderen zich mengen in uw gesprek (Opheffen Tussenkomen
in een gesprek blokkeren) .................................................................................................. 95
2.7.10 De achtergrondmuziek aanzetten ...................................................................................... 96
2.7.11 Controle van de Dag / Nacht Service Status...................................................................... 97
2.7.12 Instellen van de parallel aangesloten telefoonbel (Parallel telefoontoestel)....................... 98
2.7.13 Wissen van functie instellingen op uw toestel (Toestelprogrammering Wissen).............. 100
2.8 Gebruiken van door de gebruiker geleverde apparatuur..................................101
2.8.1 Als een deurtelefoon / deuropener is aangesloten............................................................. 101
2.8.2 Als een Voice Processing Systeem is aangesloten............................................................ 104
2.8.3 Als een externe relais is aangesloten ................................................................................ 110
2.8.4 Als een externe bel is aangesloten .................................................................................... 111
2.9 Gebruik van een systeemtelefoon met display ..................................................112
2.9.1 Bellen via het Gesprekslog (Binnenkomend Gesprekslog) [alleen KX-T7533, KX-T7536, KX-
T7230, KX-T7235]............................................................................................................ 112
2.9.2 Een gesprekslog opnemen [alleen KX-T7533, KX-T7536, KX-T7230, KX-T7235]............ 114
2.9.3 De mogelijkheid blokkeren dat anderen uw gesprekslog inkijken (Binnenkomende
gesprekslog blokkeren) [alleen KX-T7533, KX-T7536, KX-T7230, KX-T7235] ................ 115
2.9.4 Gebruik van de KX-T7531, KX-T7533, KX-T7536 of KX-T7235........................................ 116
3 Bediening door de operator
3.1 Toestelbediening...................................................................................................130
3.1.1 Toewijzen van een serviceniveau....................................................................................... 130
3.1.2 Wijzigen van de instellingen...............................................................................................132
3.2 Systeembediening ................................................................................................133
3.2.1 Doorschakelen van een gesprek in Wacht (Automatische overloop / Hurry-up doorverbinden)133
3.2.2 Dag / Nacht Service........................................................................................................... 134
3.2.3 Aanzetten van de Externe Achtergrondmuziek.................................................................. 136
3.2.4 Opnemen van Uitgaande Berichten................................................................................... 137
3.2.5 Gebruik van de ANTWOORD / VRIJGEVEN toets [alleen KX-T7541]............................... 138
3.2.6 Hotelgebruik functies.......................................................................................................... 139
3.2.7 Afdrukken van het systeem werkrapport............................................................................ 144