SMART DIAGNOSIS (SLIMME DIAGNOSE)
Als er een audiobericht wordt aangekondigd na Smart Diagnosis (slimme diagnose), raadpleegt u de volgende
tabel om de juiste acties te ondernemen.
Audiobericht Maatregelen (als verwijzing)
Starting HOM-BOT smart diagnosis. Please step away and remove
any items within 1 meter, or about 3 feet.
Verwijder objecten binnen een straal van 1 m rond het
oplaadstation, en bewaar afstand totdat de diagnose is voltooid.
HOM-BOT needs to be charging in order to activate smart
diagnosis. Please dock the HOM-BOT to the home station.
Verplaats de robotstofzuiger naar het oplaadstation om op te
laden.
Starting HOM-BOT smart diagnosis. Reservation has been
cancelled for smart diagnosis. Please step away and remove any
items within 1 meter, or about 3 feet.
No defect found during diagnosis.
Unable to initiate smart diagnosis due to a low battery. Please try
again after battery is charged.
Probeer de Smart Diagnosis (slimme diagnose) nogmaals
na het opladen van de batterij.
Please check that the dust bin and filter are properly installed.
Open de klep van de opvangbak en onderzoek de bak.
HOM-BOT will not charge due to infrared sensor error. Please
try smart diagnosis again after turning the main power switch on
the back of the HOM-BOT 'Off' then 'On' again. If the problem
continues, please contact LG Electronics customer care.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit en als hetzelfde
bericht wordt afgespeeld, neemt u contact op met het
servicecentrum van LG Electronics.
HOM-BOT will not charge due to ultrasonic sensor error.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit en als hetzelfde bericht wordt
afgespeeld, neemt u contact op met het servicecentrum van LG Electronics.
HOM-BOT will not charge due to a problem with the cliff sensors
on bottom. Please wipe the sensors clean.
Reinig de drie hoogtesensoren aan de onderkant van de
voorkant van het apparaat.
Please clean the camera sensor on bottom right side. Reinig de lens van de camerasensor rechtsonderaan.
Please clean the obstacle detecting sensor windows on the left
and right side of the HOM-BOT.
Reinig de lens van de obstakelsensoren aan zowel de linker-
als de rechterkant.
A problem has been found on the Gyro Sensor. Please try smart
diagnosis again after turning the main power switch on the back
of the HOM-BOT 'Off' then 'On' again. If the problem continues,
please contact LG Electronics customer care.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit en als hetzelfde
bericht wordt afgespeeld, neemt u contact op met het
servicecentrum van LG Electronics.
Please check for foreign material on the left wheel. Controleer het linkerwiel op vreemde voorwerpen.
Please check for foreign material on the right wheel. Controleer het rechterwiel op vreemde voorwerpen.
A problem has been found on the left wheel sensor. Please try
smart diagnosis again after turning the main power switch on
the back of the HOM-BOT 'Off' then 'On' again. If the problem
continues, please contact LG Electronics customer care.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit en als hetzelfde
bericht wordt afgespeeld, neemt u contact op met het
servicecentrum van LG Electronics.
A problem has been found on the right wheel sensor. Please try
smart diagnosis again after turning the main power switch on
the back of the HOM-BOT 'Off' then 'On' again. If the problem
continues, please contact LG Electronics customer care.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit en als hetzelfde
bericht wordt afgespeeld, neemt u contact op met het
servicecentrum van LG Electronics.
A problem has been found with the brush. Please check for any
foreign material.
Controleer of er geen vreemde voorwerpen in de borstel
vastzitten.
A problem has been found in the suction motor. Please try smart
diagnosis again after turning the main power switch on the back
of the HOM-BOT 'Off' then 'On' again. If the problem continues,
please contact LG Electronics customer care.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit en als hetzelfde
bericht wordt afgespeeld, neemt u contact op met het
servicecentrum van LG Electronics.
A problem has been found in the acceleration sensor. Please try
smart diagnosis again after turning the main power switch on
the back of the HOM-BOT 'Off' then 'On' again. If the problem
continues, please contact LG Electronics customer care.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit en als hetzelfde bericht
wordt afgespeeld, neemt u contact op met het servicecentrum
van LG Electronics.
In order to listen to the smart diagnosis result again, please press
the charging button. To stop, please press the stop button.
Als u de diagnose-uitkomst wilt herhalen, drukt u op de knop
'Home', of op de knop 'Stop' om de diagnose te voltooien.
Smart diagnosis mode will be turned off.
Smart Diagnosis mode will not operate with the mop plate
attached. Please try again after removing it.
Voer de slimme diagnose opnieuw uit nadat u de dweilhouder
hebt verwijderd.
Smart diagnosis has failed to complete its diagnostics. Please
try again after turning the main power switch on the back of the
HOM-BOT 'Off' then 'On' again.
Zet de hoofdstroomschakelaar OFF (uit) en vervolgens weer ON
(aan) om de diagnose te hervatten. Raak de robot NIET aan of
verstoor de werking ervan niet totdat de diagnose is voltooid.
Please check if the charging terminal is damaged or dirty.
Reinig de onderkant van de machine en de contactpunten op het oplaadstation.