ON-SITE SERVICE I NEDERLANDS 34
NL
VERKRIJGEN VAN SERVICE
Neem contact op met de klantenservice van Toshiba om de service aan te
vragen:
00800-86742273*
* Dit nummer werkt niet in alle landen. Gebruik deze nummers voor de
volgende landen:
•Tsjechië800142421
•Griekenland0080049129117
•Polen008004911380
•Zweden020795153
Raadpleeg de volgende website om ondersteuning te verkrijgen buiten
Europa:
ios.toshiba.com
De Toshiba Servicelijn is bereikbaar op werkdagen van 9 uur tot 17 uur,
behalve op feestdagen.
De medewerkers van ons servicecentrum zijn opgeleid en gecertificeerd om
diagnose te stellen van hardwareproblemen en u te voorzien van de snelste
manier om uw Toshiba product te repareren. Om onze supportmedewerkers
te helpen zo efficiënt mogelijk vast te stellen wat het probleem is en welke
vervangingsonderdelen nodig zijn, dient u erop voorbereid te zijn om een
beschrijving te geven van het probleem.
Hou bij het bellen ook uw Toshiba systeem bij de hand en zorg ervoor dat u
het serienummer en het modelnummer kunt verstrekken, die u vindt aan de
achterkant van uw Toshiba product.
Soms kan het probleem met behulp van de diagnose op afstand worden
opgelost en is on-site reparatie niet nodig.
Als on-site reparatie nodig is, stuurt Toshiba een gecertificeerde technicus
naar uw locatie in de loop van de volgende werkdag, afhankelijk van de
beschikbaarheid van onderdelen. Het serviceniveau geeft de beoogde tijd
aan waarbinnen service wordt verleend en kan afhankelijk van de locatie
verschillen en wordt niet gegarandeerd.
Toshiba en zijn geautoriseerde verkopers en serviceproviders behouden
zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak te
verzoeken om een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een betaalde en van een
datum voorziene rekening van de geautoriseerde verkoper) waarop het model
en het serienummer worden vermeld.
VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT
Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle gegevens op uw Toshiba product
vóór het uitvoeren van de on-site reparatie of voordat u het product terugbrengt
of opstuurt naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider in verband
met een garantieclaim. Verwijder alle vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke
gegevens.
Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma's,
gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw
installeren van programma's of gegevens. De door Toshiba gecertificeerde
technicus zal het besturingssysteem alleen opnieuw installeren als u beschikt
over de herstelmedia die bij uw product zijn geleverd.
Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade,
gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw
configureren van software.
Toshiba behoudt zich het recht voor om de logistieke kosten bij u in rekening
te brengen als u niet aanwezig bent op de afgesproken tijd en plaats voor de
reparatie.
ONDERDELEN EN MATERIALEN
Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie
naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde
onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van
accu's. Voor accu's geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege
de aard van het product, tenzij bij de aangeschafte service ook de optie
Accuvervangingsservice is inbegrepen. Een uitgebreide beschrijving vindt u
in de paragraaf ‘Extra serviceopties’.
Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden
gerepareerd of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het
product of onderdeel, of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle
producten en onderdelen die onder garantie zijn vervangen, worden het
eigendom van Toshiba.
Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden
verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service
wordt verleend, indien beschikbaar.
BEPERKINGEN VAN DE SERVICE
Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing
op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak,
beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van
onderdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing,
onjuiste installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of
verwaarlozing.
Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie
van het product verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door
deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon
en kosten in rekening te brengen.
Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het
defect aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud
of reparatie anders dan door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde
serviceprovider van Toshiba of als de stickers/serienummers op het product
of onderdeel zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt.
Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van
de service, valt het bestaande defect niet onder deze service.
Accessoires vallen niet onder deze service. Neem in het geval van een
probleem contact op met de Toshiba-dealer in uw regio.
Uitsluitingen van de standaardgarantie gelden ook voor deze
garantieverlenging. Zie de algemene voorwaarden van de standaardgarantie
die u bij uw product hebt ontvangen voor meer informatie over de garantie-
uitsluitingen.