Toshiba GONH103EU-V Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding

Deze handleiding is ook geschikt voor

ON-SITE SERVICE I NEDERLANDS 33
NL
DOOR DE KLANT VERVANGBARE ONDERDELEN (CRU)
Bepaalde onderdelen zijn speciaal ontworpen om gemakkelijk te worden
verwijderd en vervangen door de klant en worden aangeduid als CRU
(Customer Replaceable Unit). Als de supportmedewerker tijdens de
probleemoplossing en diagnose op afstand vaststelt dat de reparatie door
uzelf kan worden uitgevoerd, stuurt Toshiba zowel het onderdeel als de
documentatie voor het vervangingsproces naar u toe. Op verzoek van Toshiba
moet het oorspronkelijke onderdeel worden teruggestuurd naar Toshiba. Dit
gebeurt op kosten van Toshiba.
SERVICENIVEAU
Afhankelijk van het soort on-site service dat u hebt aangeschaft, kunt u
aanspraak maken op een van de volgende services.
a) Silver on-site
Als u de Silver on-site service met respons op de volgende werkdag hebt
aangeschaft, wordt alleen een door Toshiba gecertificeerde technicus
gestuurd om het defecte product op uw locatie te repareren als de reparatie
niet door uzelf kan worden uitgevoerd via een CRU-proces.
b) Gold on-site
Als u de Gold on-site service met respons op de volgende werkdag hebt
aangeschaft, kunt u het opsturen van een vervangingsonderdeel weigeren
en stuurt de klantenservice van Toshiba een door Toshiba gecertificeerde
technicus om het defecte product op uw locatie te repareren.
LANDELIJKE DEKKING
Als u een lokale on-site service hebt aangeschaft, is deze alleen beschikbaar
in het land van aanschaf.
Als u een Europese on-site service hebt aangeschaft, is deze beschikbaar
in Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland,
Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen,
Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk.
Als u een internationale on-site service hebt aangeschaft, is deze beschikbaar
in alle landen die worden vermeld op de volgende website:
ios.toshiba.com
De service wordt verleend voor Toshiba producten op locaties binnen een
straal van 100 km van een grote stad. Als een serviceverzoek wordt ingediend
voor een product op een locatie buiten de straal van 100 km, wordt de service
zo spoedig mogelijk verleend.
Toshiba behoudt zich het recht voor de service uit te besteden aan een
geautoriseerde serviceprovider van Toshiba.
OMSCHRIJVING VAN DE SERVICE
Deze on-site service met respons op de volgende werkdag is alleen bedoeld
voor het repareren van hardware en omvat een telefonische diagnose om het
defect aan uw Toshiba hardware te bepalen. Als reparatie nodig is, stuurt
Toshiba een door Toshiba gecertificeerde technicus naar uw locatie, meestal
in de loop van de volgende werkdag, afhankelijk van de beschikbaarheid van
onderdelen.
De responstijd 'op de volgende werkdag' is gedefinieerd als de tijd die verloopt
tussen de melding van het probleem aan de Servicelijn en de aankomst van
de door Toshiba gecertificeerde technicus op uw locatie. Om in aanmerking
te komen voor de service met respons op de volgende werkdag, moet het
servicegevalvóór15uurzijnaangemeldbijdeToshibaServicelijn.
Deze service geldt voor Toshiba Satellite Pro, Tecra, Porgé en bepaalde
zakelijke tablets (hierna producten genoemd). Meer informatie over de
compatibiliteit van producten is te vinden op:
toshiba.nl/services
Deze service breidt de standaardgarantie van uw Toshiba product uit met
betrekking tot de garantieperiode, de tijd waarbinnen service wordt verleend
of de service-omvang. Deze voorwaarden gelden derhalve in aanvulling op
de algemene garantievoorwaarden en krijgen de overhand als er sprake is
van een conflict.
Deze service is alleen beschikbaar voor Toshiba producten aangeschaft in
Europa.
Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten.
REGISTRATIE EN ACTIVERING VAN DE SERVICE
Dezeserviceisalleengeldigbijaanschafbinnen90dagennaaankoopvanuw
Toshiba product en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden geactiveerd.
Om uw service te activeren moet u het product online registreren via de
volgende website:
toshiba.nl/registratie
Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw
product en uw gebruikersgegevens bij de hand hebt. Als u de service al hebt
geactiveerd bij aankoop in de Toshiba Store, hoeft u de service niet opnieuw
te activeren op onze website.
Als uw product niet is geregistreerd op het moment dat u contact opneemt
met de Toshiba Servicelijn voor een servicegeval, is de service met respons
op de volgende werkdag mogelijk niet van toepassing.
Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u
aanspraak maken op deze service.
Deze service is alleen geldig voor het Toshiba product waarvoor hij wordt
geregistreerd.
TOSHIBA ON-SITE SERVICE MET RESPONS
OP VOLGENDE WERKDAG
NEDERLANDS ALGEMENE SERVICEVOORWAARDEN 2
ON-SITE SERVICE I NEDERLANDS 34
NL
VERKRIJGEN VAN SERVICE
Neem contact op met de klantenservice van Toshiba om de service aan te
vragen:
00800-86742273*
* Dit nummer werkt niet in alle landen. Gebruik deze nummers voor de
volgende landen:
•Tsjechië800142421
•Griekenland0080049129117
•Polen008004911380
•Zweden020795153
Raadpleeg de volgende website om ondersteuning te verkrijgen buiten
Europa:
ios.toshiba.com
De Toshiba Servicelijn is bereikbaar op werkdagen van 9 uur tot 17 uur,
behalve op feestdagen.
De medewerkers van ons servicecentrum zijn opgeleid en gecertificeerd om
diagnose te stellen van hardwareproblemen en u te voorzien van de snelste
manier om uw Toshiba product te repareren. Om onze supportmedewerkers
te helpen zo efciënt mogelijk vast te stellen wat het probleem is en welke
vervangingsonderdelen nodig zijn, dient u erop voorbereid te zijn om een
beschrijving te geven van het probleem.
Hou bij het bellen ook uw Toshiba systeem bij de hand en zorg ervoor dat u
het serienummer en het modelnummer kunt verstrekken, die u vindt aan de
achterkant van uw Toshiba product.
Soms kan het probleem met behulp van de diagnose op afstand worden
opgelost en is on-site reparatie niet nodig.
Als on-site reparatie nodig is, stuurt Toshiba een gecertificeerde technicus
naar uw locatie in de loop van de volgende werkdag, afhankelijk van de
beschikbaarheid van onderdelen. Het serviceniveau geeft de beoogde tijd
aan waarbinnen service wordt verleend en kan afhankelijk van de locatie
verschillen en wordt niet gegarandeerd.
Toshiba en zijn geautoriseerde verkopers en serviceproviders behouden
zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak te
verzoeken om een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een betaalde en van een
datum voorziene rekening van de geautoriseerde verkoper) waarop het model
en het serienummer worden vermeld.
VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT
Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle gegevens op uw Toshiba product
vóór het uitvoeren van de on-site reparatie of voordat u het product terugbrengt
of opstuurt naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider in verband
met een garantieclaim. Verwijder alle vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke
gegevens.
Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma's,
gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw
installeren van programma's of gegevens. De door Toshiba gecertificeerde
technicus zal het besturingssysteem alleen opnieuw installeren als u beschikt
over de herstelmedia die bij uw product zijn geleverd.
Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade,
gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw
configureren van software.
Toshiba behoudt zich het recht voor om de logistieke kosten bij u in rekening
te brengen als u niet aanwezig bent op de afgesproken tijd en plaats voor de
reparatie.
ONDERDELEN EN MATERIALEN
Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie
naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde
onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van
accu's. Voor accu's geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege
de aard van het product, tenzij bij de aangeschafte service ook de optie
Accuvervangingsservice is inbegrepen. Een uitgebreide beschrijving vindt u
in de paragraaf ‘Extra serviceopties’.
Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden
gerepareerd of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het
product of onderdeel, of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle
producten en onderdelen die onder garantie zijn vervangen, worden het
eigendom van Toshiba.
Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden
verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service
wordt verleend, indien beschikbaar.
BEPERKINGEN VAN DE SERVICE
Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing
op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak,
beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van
onderdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing,
onjuiste installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of
verwaarlozing.
Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie
van het product verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door
deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon
en kosten in rekening te brengen.
Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het
defect aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud
of reparatie anders dan door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde
serviceprovider van Toshiba of als de stickers/serienummers op het product
of onderdeel zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt.
Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van
de service, valt het bestaande defect niet onder deze service.
Accessoires vallen niet onder deze service. Neem in het geval van een
probleem contact op met de Toshiba-dealer in uw regio.
Uitsluitingen van de standaardgarantie gelden ook voor deze
garantieverlenging. Zie de algemene voorwaarden van de standaardgarantie
die u bij uw product hebt ontvangen voor meer informatie over de garantie-
uitsluitingen.
ON-SITE SERVICE I NEDERLANDS 35
NL
EXTRA SERVICEOPTIES
Indien u recht hebt op een of meer van de volgende Extra serviceopties, zijn
de volgende voorwaarden van toepassing:
a) Behoud van harde schijf
Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie
Behoud van harde schijf hebt aangeschaft, hebt u recht op het behoud
van de eerste defecte harde schijf, indien deze moet worden vervangen
binnen de servicetermijn. De harde schijf blijft uw eigendom, maar komt
niet in aanmerking voor verdere ondersteuning. Alle bijkomende producten
en onderdelen, evenals de extra harde schijven die onder garantie worden
vervangen, worden het eigendom van Toshiba.
Als er sprake is van een terugroepactie voor de harde schijf, valt de harde
schijf niet langer onder deze service en moet deze worden teruggestuurd naar
Toshiba.
b) Accuvervangingsservice
Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie
Accuvervangingsservice hebt aangeschaft, wordt de garantie van de accu
dienovereenkomstig verlengd. Gedurende deze periode kunt u één keer
aanspraak maken op vervanging van de accu na het verstrijken van de
standaardgarantie van uw accu.
Dezeserviceisalleengeldigalsdeaccucapaciteitminderisdan50%.Voordat
u aanspraak maakt op de service, moet u een door Toshiba aangeboden
diagnostisch hulpprogramma downloaden, installeren en uitvoeren om de
resterende accucapaciteit te bepalen.
De door Toshiba geautoriseerde serviceprovider is verplicht de resterende
accucapaciteit te controleren na ontvangst van uw product. Als de
geautoriseerde serviceprovider vaststelt dat de accucapaciteit meer is dan
50%, behoudt de geautoriseerde serviceprovider zich het recht voor een
prijsopgave te doen voor onderdelen, arbeidsloon en kosten.

Documenttranscriptie

ON-SITE SERVICE I NEDERLANDS 33 TOSHIBA ON-SITE SERVICE MET RESPONS OP VOLGENDE WERKDAG Deze on-site service met respons op de volgende werkdag is alleen bedoeld voor het repareren van hardware en omvat een telefonische diagnose om het defect aan uw Toshiba hardware te bepalen. Als reparatie nodig is, stuurt Toshiba een door Toshiba gecertificeerde technicus naar uw locatie, meestal in de loop van de volgende werkdag, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen. De responstijd 'op de volgende werkdag' is gedefinieerd als de tijd die verloopt tussen de melding van het probleem aan de Servicelijn en de aankomst van de door Toshiba gecertificeerde technicus op uw locatie. Om in aanmerking te komen voor de service met respons op de volgende werkdag, moet het servicegeval vóór 15 uur zijn aangemeld bij de Toshiba Servicelijn. Deze service geldt voor Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portégé en bepaalde zakelijke tablets (hierna producten genoemd). Meer informatie over de compatibiliteit van producten is te vinden op: toshiba.nl/services Deze service breidt de standaardgarantie van uw Toshiba product uit met betrekking tot de garantieperiode, de tijd waarbinnen service wordt verleend of de service-omvang. Deze voorwaarden gelden derhalve in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en krijgen de overhand als er sprake is van een conflict. Deze service is alleen beschikbaar voor Toshiba producten aangeschaft in Europa. DOOR DE KLANT VERVANGBARE ONDERDELEN (CRU) Bepaalde onderdelen zijn speciaal ontworpen om gemakkelijk te worden verwijderd en vervangen door de klant en worden aangeduid als CRU (Customer Replaceable Unit). Als de supportmedewerker tijdens de probleemoplossing en diagnose op afstand vaststelt dat de reparatie door uzelf kan worden uitgevoerd, stuurt Toshiba zowel het onderdeel als de documentatie voor het vervangingsproces naar u toe. Op verzoek van Toshiba moet het oorspronkelijke onderdeel worden teruggestuurd naar Toshiba. Dit gebeurt op kosten van Toshiba. SERVICENIVEAU Afhankelijk van het soort on-site service dat u hebt aangeschaft, kunt u aanspraak maken op een van de volgende services. a) Silver on-site Als u de Silver on-site service met respons op de volgende werkdag hebt aangeschaft, wordt alleen een door Toshiba gecertificeerde technicus gestuurd om het defecte product op uw locatie te repareren als de reparatie niet door uzelf kan worden uitgevoerd via een CRU-proces. b) Gold on-site Als u de Gold on-site service met respons op de volgende werkdag hebt aangeschaft, kunt u het opsturen van een vervangingsonderdeel weigeren en stuurt de klantenservice van Toshiba een door Toshiba gecertificeerde technicus om het defecte product op uw locatie te repareren. Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten. LANDELIJKE DEKKING REGISTRATIE EN ACTIVERING VAN DE SERVICE Deze service is alleen geldig bij aanschaf binnen 90 dagen na aankoop van uw Toshiba product en moet binnen 30 dagen na aanschaf worden geactiveerd. Om uw service te activeren moet u het product online registreren via de volgende website: toshiba.nl/registratie Als u een lokale on-site service hebt aangeschaft, is deze alleen beschikbaar in het land van aanschaf. Als u een Europese on-site service hebt aangeschaft, is deze beschikbaar in Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk. Zorg dat u de voor de registratie benodigde gegevens over deze service, uw product en uw gebruikersgegevens bij de hand hebt. Als u de service al hebt geactiveerd bij aankoop in de Toshiba Store, hoeft u de service niet opnieuw te activeren op onze website. Als u een internationale on-site service hebt aangeschaft, is deze beschikbaar in alle landen die worden vermeld op de volgende website: Als uw product niet is geregistreerd op het moment dat u contact opneemt met de Toshiba Servicelijn voor een servicegeval, is de service met respons op de volgende werkdag mogelijk niet van toepassing. De service wordt verleend voor Toshiba producten op locaties binnen een straal van 100 km van een grote stad. Als een serviceverzoek wordt ingediend voor een product op een locatie buiten de straal van 100 km, wordt de service zo spoedig mogelijk verleend. Als de registratie is gelukt, ontvangt u een bevestiging per e-mail en kunt u aanspraak maken op deze service. Deze service is alleen geldig voor het Toshiba product waarvoor hij wordt geregistreerd. ios.toshiba.com Toshiba behoudt zich het recht voor de service uit te besteden aan een geautoriseerde serviceprovider van Toshiba. NL OMSCHRIJVING VAN DE SERVICE VERKRIJGEN VAN SERVICE Neem contact op met de klantenservice van Toshiba om de service aan te vragen: ON-SITE SERVICE I NEDERLANDS 34 Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw configureren van software. Toshiba behoudt zich het recht voor om de logistieke kosten bij u in rekening te brengen als u niet aanwezig bent op de afgesproken tijd en plaats voor de reparatie. 00800-86742273* * Dit nummer werkt niet in alle landen. Gebruik deze nummers voor de volgende landen: ONDERDELEN EN MATERIALEN • Tsjechië 800142421 • Griekenland 0080049129117 • Polen 008004911380 • Zweden 020795153 Raadpleeg de volgende website om ondersteuning te verkrijgen buiten Europa: Toshiba zal het product of onderdelen die vallen onder de standaardgarantie naar eigen keuze gratis repareren of vervangen door nieuwe of gereviseerde onderdelen gedurende de volledige servicetermijn, met uitzondering van accu's. Voor accu's geldt een beperkte garantietermijn van 1 jaar vanwege de aard van het product, tenzij bij de aangeschafte service ook de optie Accuvervangingsservice is inbegrepen. Een uitgebreide beschrijving vindt u in de paragraaf ‘Extra serviceopties’. ios.toshiba.com De medewerkers van ons servicecentrum zijn opgeleid en gecertificeerd om diagnose te stellen van hardwareproblemen en u te voorzien van de snelste manier om uw Toshiba product te repareren. Om onze supportmedewerkers te helpen zo efficiënt mogelijk vast te stellen wat het probleem is en welke vervangingsonderdelen nodig zijn, dient u erop voorbereid te zijn om een beschrijving te geven van het probleem. Hou bij het bellen ook uw Toshiba systeem bij de hand en zorg ervoor dat u het serienummer en het modelnummer kunt verstrekken, die u vindt aan de achterkant van uw Toshiba product. Soms kan het probleem met behulp van de diagnose op afstand worden opgelost en is on-site reparatie niet nodig. Als on-site reparatie nodig is, stuurt Toshiba een gecertificeerde technicus naar uw locatie in de loop van de volgende werkdag, afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen. Het serviceniveau geeft de beoogde tijd aan waarbinnen service wordt verleend en kan afhankelijk van de locatie verschillen en wordt niet gegarandeerd. Toshiba en zijn geautoriseerde verkopers en serviceproviders behouden zich het recht voor om vóór het aanvaarden van een service-aanspraak te verzoeken om een aankoopbewijs (bijvoorbeeld een betaalde en van een datum voorziene rekening van de geautoriseerde verkoper) waarop het model en het serienummer worden vermeld. VERPLICHTINGEN VAN DE KLANT Zorg dat er een back-up is gemaakt van alle gegevens op uw Toshiba product vóór het uitvoeren van de on-site reparatie of voordat u het product terugbrengt of opstuurt naar een door Toshiba geautoriseerde serviceprovider in verband met een garantieclaim. Verwijder alle vertrouwelijke, bedrijfs- of persoonlijke gegevens. Toshiba is niet verantwoordelijk voor beschadiging of verlies van programma's, gegevens of verwisselbare opslagmedia of voor het herstellen of opnieuw installeren van programma's of gegevens. De door Toshiba gecertificeerde technicus zal het besturingssysteem alleen opnieuw installeren als u beschikt over de herstelmedia die bij uw product zijn geleverd. Voor producten of onderdelen die op basis van deze service worden gerepareerd of vervangen, geldt de resterende garantieperiode van het product of onderdeel, of van drie maanden, welke van beide langer is. Alle producten en onderdelen die onder garantie zijn vervangen, worden het eigendom van Toshiba. Indien vervanging van het toetsenbord nodig is, worden alleen toetsenborden verstrekt met een Engelse indeling of de indeling van het land waar de service wordt verleend, indien beschikbaar. BEPERKINGEN VAN DE SERVICE Deze service dekt alleen onderdelen en arbeidsloon en is niet van toepassing op storingen of defecten die zijn toe te schrijven aan een uitwendige oorzaak, beschadiging, oneigenlijk gebruik, vervoer, slijtage, virussen, gebruik van onderdelen of software niet afkomstig van Toshiba, wijziging, aanpassing, onjuiste installatie, verkeerd onderhoud, reparaties van software of verwaarlozing. Deze service geldt niet voor software van welke aard dan ook. Als de reparatie van het product verband houdt met een oorzaak die niet wordt gedekt door deze service, behoudt Toshiba zich het recht voor om onderdelen, arbeidsloon en kosten in rekening te brengen. Deze service en de algemene garantie zijn niet van toepassing als het defect aan het product of onderdeel het gevolg is van service, onderhoud of reparatie anders dan door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider van Toshiba of als de stickers/serienummers op het product of onderdeel zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt. Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van de service, valt het bestaande defect niet onder deze service. Accessoires vallen niet onder deze service. Neem in het geval van een probleem contact op met de Toshiba-dealer in uw regio. Uitsluitingen van de standaardgarantie gelden ook voor deze garantieverlenging. Zie de algemene voorwaarden van de standaardgarantie die u bij uw product hebt ontvangen voor meer informatie over de garantieuitsluitingen. NL De Toshiba Servicelijn is bereikbaar op werkdagen van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen. EXTRA SERVICEOPTIES Indien u recht hebt op een of meer van de volgende Extra serviceopties, zijn de volgende voorwaarden van toepassing: a) Behoud van harde schijf Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie Behoud van harde schijf hebt aangeschaft, hebt u recht op het behoud van de eerste defecte harde schijf, indien deze moet worden vervangen binnen de servicetermijn. De harde schijf blijft uw eigendom, maar komt niet in aanmerking voor verdere ondersteuning. Alle bijkomende producten en onderdelen, evenals de extra harde schijven die onder garantie worden vervangen, worden het eigendom van Toshiba. Als er sprake is van een terugroepactie voor de harde schijf, valt de harde schijf niet langer onder deze service en moet deze worden teruggestuurd naar Toshiba. ON-SITE SERVICE I NEDERLANDS 35 b) Accuvervangingsservice Afhankelijk van de duur van de garantieverlenging waarvoor u de optie Accuvervangingsservice hebt aangeschaft, wordt de garantie van de accu dienovereenkomstig verlengd. Gedurende deze periode kunt u één keer aanspraak maken op vervanging van de accu na het verstrijken van de standaardgarantie van uw accu. Deze service is alleen geldig als de accucapaciteit minder is dan 50%. Voordat u aanspraak maakt op de service, moet u een door Toshiba aangeboden diagnostisch hulpprogramma downloaden, installeren en uitvoeren om de resterende accucapaciteit te bepalen. De door Toshiba geautoriseerde serviceprovider is verplicht de resterende accucapaciteit te controleren na ontvangst van uw product. Als de geautoriseerde serviceprovider vaststelt dat de accucapaciteit meer is dan 50%, behoudt de geautoriseerde serviceprovider zich het recht voor een prijsopgave te doen voor onderdelen, arbeidsloon en kosten. NL
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31
  • Page 32 32
  • Page 33 33
  • Page 34 34
  • Page 35 35
  • Page 36 36
  • Page 37 37
  • Page 38 38
  • Page 39 39
  • Page 40 40
  • Page 41 41
  • Page 42 42
  • Page 43 43
  • Page 44 44
  • Page 45 45
  • Page 46 46
  • Page 47 47
  • Page 48 48
  • Page 49 49
  • Page 50 50
  • Page 51 51
  • Page 52 52
  • Page 53 53
  • Page 54 54
  • Page 55 55
  • Page 56 56
  • Page 57 57
  • Page 58 58
  • Page 59 59
  • Page 60 60
  • Page 61 61

Toshiba GONH103EU-V Handleiding

Categorie
Garantie
Type
Handleiding
Deze handleiding is ook geschikt voor