NL
35
Mogelijke oorzaak
• Oplossing
Geen stroom
•Ga na of de stroomkabel van de SLA5500 goed is aangesloten en dat de stroom
aanstaat.
Het netwerk herkent de SLA5500 niet.
• Ga na of het MAC-adres voor de SLA5500 juist is ingevoerd in de
MAC-toegangscontrole van het draadloze netwerk.
Zet de Wireless Music Receiver uit en weer aan.
Internet niet beschikbaar.
• Controleer of het internet-basisstation een actieve verbinding heeft met het
internet.
Het draadloze netwerk is niet juist geconfigueerd.
• Open het pc-hulpprogramma voor de SLA5500 Wireless Music Receiver en
selecteer de draadloze muziekkoppeling waarbij het probleem zich voordoet. Klik
op Profiles en ga na of het actieve profiel juist is geconfigureerd in het netwerk.
Zet de SLA5500 aan en zorg ervoor dat het juiste profiel is geselecteerd onder
Network Profiles.
Dit kan worden veroorzaakt door netwerkvertragingen die optreden bij het
verzenden van UPnP-verzoeken.
• Zorg ervoor dat de SLA5500 op de voeding is aangesloten en dat de batterijen in
de afstandsbediening nieuw zijn en dat deze op de juiste wijze zijn geplaatst.
Wacht een paar seconden en probeer het opnieuw. Als het probleem blijft
aanhouden, schakelt u de Wireless Music Link uit en weer aan.
De Media Manager-muziekbibliotheek bevat geen muziekbestanden.
• Volg de instructies onder ‘Philips Media Manager installeren’ voor het toevoegen
van bestanden aan de muziekbibliotheek.
Media Manager is niet actief.
• Start de Philips Media Manager-server door op het Media Manager-pictogram te
klikken dat zich in de rechterzijde van de Windows-taakbalk op uw computer
bevindt.
Het bestand is verplaatst of verwijderd, maar de koppeling bevindt zich nog steeds in
de Media Manager Library.
• In de Media Manager Library wordt alleen de koppeling naar een muziekbestand
opgeslagen, niet het bestand zelf. Als u het muziekbestand verplaatst of verwijdert
en dit niet verwijdert of opnieuw selecteert in de Philips Media Manager Library,
kan de SLA5500 het bestand niet vinden. Open Philips Media Manager en
verwijder het bestand of voeg het toe vanuit de juiste bestandslocatie.
De bestandsrechten voor het muziekbestand zijn onjuist.
• Controleer dat u leestoegang hebt tot het muziekbestand op de computer waarop
dit is opgeslagen. Als dit bestand zich op een andere computer dan de UPnP-
server bevindt, dient u te controleren of de netwerkverbinding tussen deze
twee computers actief is.
Er zijn beperkingen met betrekking tot de voorkeursinstellingen, afhankelijk van het
gebruikte pc-serverhulpprogramma (bijvoorbeeld Philips Media Manager EZ Server,
Intel, Mediabolic).
• De PC-serversoftware is mogelijk niet volledig compatibel met de
UPnP-specificatie. Er is niets anders aan te doen dat de voorkeursinstellingen
opnieuw aan te brengen.
Probleemoplossing
Probleem
Datum/tijd worden niet weergegeven
wanneer de SLA5500 wordt
aangezet.
De SLA5500 reageert niet op
externe opdrachten en blijft hangen
in de UPnP-menustructuur
Kan niet door muziekbestanden
bladeren.
Kan het muziekbestand niet afspelen.
Voorkeursinstellingen werken niet
meer nadat een nieuwe cd is geript
of een server opnieuw is ingesteld.
SLA5500-foutcode
Het LCD-scherm van de SLA5500 kan de volgende foutcode weergeven in het geval van een probleem.
Verklaring foutcode
De lijst is vol. De dynamische afspeellijst kan maximaal 20 items bevatten. Vervang een bestaand
item door het nieuwe item. Zie ‘Items in de dynamische afspeellijst vervangen’ voor
meer informatie.