Toshiba 1TB STOR.E STEEL S Handleiding

Categorie
Externe harde schijven
Type
Handleiding

Deze handleiding is ook geschikt voor

NLPLPTROSKSRTRAR
dATA RecOveRy SeRvice i fOR TOShibA hARd diSc dRiveS
TOShibA dATA RecOveRy SeRvice
fOR TOShibA hARd diSc dRiveS
eNbGcZde
eNGLiSh SeRvice TeRMS ANd cONdiTiONS 2
Български ОБЩи УслОВиЯ На УслУгаТа
3
ČeSKy POdMÍNKy SLUŽby
5
deUTSch SeRvicebediNGUNGeN
6
ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
8
eSPAÑOL TÉRMiNOS y cONdiciONeS deL SeRviciO
10
fRANÇAiS cONdiTiONS GÉNÉRALeS de SeRvice
12
hRvATSKi UvJeTi i OdRedbe KORiŠTeNJA USLUGe
14
iTALiANO TeRMiNi e cONdiZiONi deL SeRviZiO
15
MAGyAR SZOLGÁLTATÁSi feLTÉTeLeK
17
NedeRLANdS ALGeMeNe SeRvicevOORWAARdeN
19
POLSKi WARUNKi KORZySTANiA Z USŁUGi
21
PORTUGUÊS TeRMOS e cONdiÇÕeS dO SeRviÇO
23
ROMâNă TeRMeNi Şi cONdiŢii PeNTRU SeRvice
25
SLOveNČiNA POdMieNKy SLUŽby
27
SRPSKi OdRedbe i USLOvi USLUGe
29
TÜRKÇe SeRvİS hÜKÜM ve KOŞULLARi
30
  31
GReSfRhRiThU
NL
ALS GeGeveNSheRSTeL MOGeLiJK bLiJKT:
De gegevens worden hersteld en opgeslagen op een server van Toshiba of
zijn serviceprovider. U ontvangt een nieuwe harde schijf met de herstelde
gegevens. Voor de nieuwe harde schijf geldt het resterende deel van de
garantieperiode die wordt vermeld in de algemene garantievoorwaarden van
uw harde schijf of drie maanden, welke van beide langer is.
De beschadigde harde schijf wordt eigendom van Toshiba en alle gegevens
worden vernietigd. Nadat de gegevens zijn vernietigd, kunnen ze niet meer
worden hersteld.
Een kopie van de herstelde gegevens wordt gedurende tien kalenderdagen
na verzending van de nieuwe harde schijf bewaard op een server van Toshiba
of zijn serviceprovider. Als Toshiba of zijn serviceprovider binnen die periode
geen bericht van u ontvangt, worden de opgeslagen gegevens gewist en zijn
deze daarna niet langer beschikbaar.
ALS GeGeveNSheRSTeL ONMOGeLiJK bLiJKT:
U ontvangt bericht van Toshiba of zijn serviceprovider. Na dit bericht hebt
u tien kalenderdagen de tijd om uw beschadigde harde schijf op te vragen.
U kunt daarvoor contact opnemen met de Toshiba Servicelijn.
Als er geen bericht van u is ontvangen, wordt uw beschadigde harde schijf
vernietigd. De vernietigde gegevens kunnen niet meer worden hersteld.
U hebt geen recht op een schadevergoeding voor de waarde van de vernie-
tigde harde schijf.
bePeRKiNGeN eN UiTSLUiTiNGeN vAN de SeRvice
Deze service is niet van toepassing als het defect aan de harde schijf of het on-
derdeel het gevolg is van behandeling, onderhoud of reparatie anders dan door
een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider van Toshiba, of
als de stickers/serienummers op de harde schijf zijn gewijzigd of onleesbaar zijn
gemaakt.
Deze Gegevensherstelservice omvat niet het herstel of de reconstructie van soft-
wareprogramma's. Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige ver-
volgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw
configureren van software.
Gezien het feit dat de media of gegevens al in een beschadigde staat kunnen
verkeren, doet u afstand van alle aanspraken op schadevergoeding voor de
waarde van voornoemde items. Toshiba of zijn leveranciers zijn derhalve niet
aansprakelijk voor bijkomende schade aan voornoemde items door pogingen
om de gegevens te herstellen en deze gegevens op te slaan op een nieuw ap-
paraat.
Toshiba of zijn leveranciers zijn niet aansprakelijk voor enige schade die de media
of de gegevens oplopen tijdens verzending of vervoer. De klant stemt ermee in
dat een eventuele vordering moet worden ingediend bij de koerier.
Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van de
service, valt het bestaande defect niet onder deze service.
ALGeMeNe iNfORMATie
Deze service breidt de garantie van uw Toshiba harde schijf uit tot een Gege-
vensherstelservice en verlengt de duur van uw standaardgarantie (indien van
toepassing). Deze service omvat een onderzoek naar de mogelijkheid van gege-
vensherstel, en als dit mogelijk is, herstel van de opgeslagen gegevens, opslag
van de gegevens op een nieuwe harde schijf en verzending van de harde schijf
terug naar u.
Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en
krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict.
Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten.
OMSchRiJviNG vAN de SeRvice
Deze service kan alleen worden aangeschaft in Oostenrijk, België, Bosnië-Her-
zegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Egypte, Estland, Frankrijk, Duits-
land, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Koeweit, Letland, Litouwen,
Luxemburg, Macedonië, Malta, Montenegro, Nederland, Polen, Portugal, Roe-
menië, Saoedi-Arabië, Servië, Slowakije, Slovenië, Zuid-Afrika, Spanje, Zwitser-
land, Turkije, de Verenigde Arabische Emiraten en het Verenigd Koninkrijk en is
alleen beschikbaar in het land waar deze is aangeschaft.
Om gebruik te maken van deze service, moet uw claim online worden geregis-
treerd op de volgende Toshiba-website:
www.toshiba.eu/option-claim
Zorg er bij het registreren voor dat u het Toshiba-product en de productinforma-
tie bij de hand hebt, want die hebt u nodig om het proces te voltooien.
Vergeet niet de herstelmedia toe te voegen wanneer u het defecte product te-
rugbrengt of terugstuurt naar Toshiba, want deze media zijn vereist om het be-
sturingssysteem opnieuw te installeren en de herstelde gegevens op te slaan op
de nieuwe harde schijf.
Let op: Toshiba of zijn serviceproviders geven geen garantie op het herstel van
de gegevens.
Door gebruik te maken van de aangeboden service geeft u Toshiba of zijn ser-
viceproviders toestemming om uw harde schijf te onderzoeken en zo de aard
van de schade en de mogelijkheid van gegevensherstel vast te stellen. Zo
lang als Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben tot de gegevens op
de harde schijf, hechten veel belang aan naleving van de Wet Bescherming
Persoonsgegevens. Verder zijn Toshiba of zijn serviceproviders uitdrukkelijk ver-
plicht tot strikte geheimhouding over al uw gegevens waartoe zij toegang heb-
ben verkregen ten gevolge van de uitvoering van de Gegevensherstelservice. De
gegevens zullen niet door Toshiba of zijn serviceproviders worden gebruikt voor
hun eigen doelen of doelen van derde partijen. Alle gegevens waartoe Toshiba of
zijn serviceproviders toegang hebben gehad, inclusief kopieën van die gegevens,
worden tien kalenderdagen na afronding van de Gegevensherstelservice terug-
gezonden of vernietigd.
Door het aanvragen van de Gegevensherstelservice bevestigt u dat alle gege-
vens op de harde schijf uitsluitend uw wettelijk eigendom zijn.
TOShibA GeGeveNSheRSTeLSeRvice
vOOR TOShibA hARde SchiJveN
GeGeveNSheRSTeLSeRvice i NedeRLANdS 19
GeeN GARANTie/UiTSLUiTiNG vAN
AANSPRAKeLiJKheid
Toshiba of zijn serviceproviders aanvaarden geen aansprakelijkheid, uitdrukkelijk
of stilzwijgend.
Toshiba of n serviceproviders zijn niet aansprakelijk voor enig verlies van ge-
gevens of inkomsten- of winstderving of enige speciale, bijkomstige of indirecte
schade, inclusief maar niet beperkt tot verlies van gegevens tijdens het vervoer
van of naar Toshiba of zijn serviceproviders.
Benadrukt moet worden dat deze Gegevensherstelservice een inherent risico
met zich meebrengt van schade aan harde schijf of gegevens, inclusief zonder
beperking, risicos ten gevolge van vernietiging of beschadiging van de harde
schijf of gegevens en onvermogen om gegevens te herstellen, of onvolledig of
foutief herstel van gegevens. Toshiba of zijn serviceproviders kunnen niet aan-
sprakelijk worden gesteld voor dergelijke schade of verlies.
GeGeveNSheRSTeLSeRvice i NedeRLANdS 20
NL

Documenttranscriptie

data recovery service I for toshiba hard disc drives Toshiba Data Recovery Service SERVICE TERMS AND CONDITIONS 2 Български ОБЩи УслОВиЯ На УслУгаТа 3 Česky PODMÍnKY slUŽBY 5 deutsch servicebediNguNgeN 6 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ 8 espaÑol tÉrMiNos y coNdicioNes del servicio 10 fraNÇais coNditioNs gÉNÉrales de service 12 hRVATsKi UVJETi i ODREDBE KORiŠTEnJA UslUgE 14 italiaNo terMiNi e coNdiZioNi del serviZio 15 MAgYAR sZOlgÁlTATÁsi FElTÉTElEK 17 NederlaNds algeMeNe servicevoorWaardeN 19 POlsKi WARUnKi KORZYsTAniA Z UsŁUgi 21 portuguÊs terMos e coNdiÇÕes do serviÇo 23 ROMână TERMEni Şi COnDiŢii PEnTRU sERViCE 25 slOVEnČinA PODMiEnKY slUŽBY 27 sRPsKi ODREDBE i UslOVi UslUgE 29 TÜRKÇE SERVİS HÜKÜM VE KOŞULLARI 30 TR ‫ بنود وشروط الخدمة‬ 31 ‫ العربية‬ SR SK RO PT PL NL HU IT HR FR ES GR DE CZ BG EN English AR for Toshiba HARD DISC DRIVEs gegevensherstelservice I Nederlands 19 Toshiba Gegevensherstelservice voor Toshiba harde schijven ALGEMENE INFORMATIE Deze service breidt de garantie van uw Toshiba harde schijf uit tot een Gegevensherstelservice en verlengt de duur van uw standaardgarantie (indien van toepassing). Deze service omvat een onderzoek naar de mogelijkheid van gegevensherstel, en als dit mogelijk is, herstel van de opgeslagen gegevens, opslag van de gegevens op een nieuwe harde schijf en verzending van de harde schijf terug naar u. Deze voorwaarden gelden in aanvulling op de algemene garantievoorwaarden en krijgen altijd de overhand als er sprake is van een conflict. Deze service beperkt op generlei wijze uw wettelijke rechten. Als gegevensherstel mogelijk blijkt: • De gegevens worden hersteld en opgeslagen op een server van Toshiba of zijn serviceprovider. U ontvangt een nieuwe harde schijf met de herstelde gegevens. Voor de nieuwe harde schijf geldt het resterende deel van de garantieperiode die wordt vermeld in de algemene garantievoorwaarden van uw harde schijf of drie maanden, welke van beide langer is. • De beschadigde harde schijf wordt eigendom van Toshiba en alle gegevens worden vernietigd. Nadat de gegevens zijn vernietigd, kunnen ze niet meer worden hersteld. • Een kopie van de herstelde gegevens wordt gedurende tien kalenderdagen na verzending van de nieuwe harde schijf bewaard op een server van Toshiba of zijn serviceprovider. Als Toshiba of zijn serviceprovider binnen die periode geen bericht van u ontvangt, worden de opgeslagen gegevens gewist en zijn deze daarna niet langer beschikbaar. Omschrijving van de service Om gebruik te maken van deze service, moet uw claim online worden geregistreerd op de volgende Toshiba-website: www.toshiba.eu/option-claim Zorg er bij het registreren voor dat u het Toshiba-product en de productinformatie bij de hand hebt, want die hebt u nodig om het proces te voltooien. Vergeet niet de herstelmedia toe te voegen wanneer u het defecte product terugbrengt of terugstuurt naar Toshiba, want deze media zijn vereist om het besturingssysteem opnieuw te installeren en de herstelde gegevens op te slaan op de nieuwe harde schijf. Let op: Toshiba of zijn serviceproviders geven geen garantie op het herstel van de gegevens. Door gebruik te maken van de aangeboden service geeft u Toshiba of zijn serviceproviders toestemming om uw harde schijf te onderzoeken en zo de aard van de schade en de mogelijkheid van gegevensherstel vast te stellen. Zo lang als Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben tot de gegevens op de harde schijf, hechten zij veel belang aan naleving van de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Verder zijn Toshiba of zijn serviceproviders uitdrukkelijk verplicht tot strikte geheimhouding over al uw gegevens waartoe zij toegang hebben verkregen ten gevolge van de uitvoering van de Gegevensherstelservice. De gegevens zullen niet door Toshiba of zijn serviceproviders worden gebruikt voor hun eigen doelen of doelen van derde partijen. Alle gegevens waartoe Toshiba of zijn serviceproviders toegang hebben gehad, inclusief kopieën van die gegevens, worden tien kalenderdagen na afronding van de Gegevensherstelservice teruggezonden of vernietigd. Door het aanvragen van de Gegevensherstelservice bevestigt u dat alle gegevens op de harde schijf uitsluitend uw wettelijk eigendom zijn. Als gegevensherstel onmogelijk blijkt: • U ontvangt bericht van Toshiba of zijn serviceprovider. Na dit bericht hebt u tien kalenderdagen de tijd om uw beschadigde harde schijf op te vragen. U kunt daarvoor contact opnemen met de Toshiba Servicelijn. • Als er geen bericht van u is ontvangen, wordt uw beschadigde harde schijf vernietigd. De vernietigde gegevens kunnen niet meer worden hersteld. U hebt geen recht op een schadevergoeding voor de waarde van de vernietigde harde schijf. Beperkingen en uitsluitingen van de service Deze service is niet van toepassing als het defect aan de harde schijf of het onderdeel het gevolg is van behandeling, onderhoud of reparatie anders dan door een geautoriseerde verkoper of geautoriseerde serviceprovider van Toshiba, of als de stickers/serienummers op de harde schijf zijn gewijzigd of onleesbaar zijn gemaakt. Deze Gegevensherstelservice omvat niet het herstel of de reconstructie van softwareprogramma's. Toshiba is niet aansprakelijk voor winstderving of enige vervolgschade, gegevensverlies, verlies van software of de kosten van het opnieuw configureren van software. Gezien het feit dat de media of gegevens al in een beschadigde staat kunnen verkeren, doet u afstand van alle aanspraken op schadevergoeding voor de waarde van voornoemde items. Toshiba of zijn leveranciers zijn derhalve niet aansprakelijk voor bijkomende schade aan voornoemde items door pogingen om de gegevens te herstellen en deze gegevens op te slaan op een nieuw apparaat. Toshiba of zijn leveranciers zijn niet aansprakelijk voor enige schade die de media of de gegevens oplopen tijdens verzending of vervoer. De klant stemt ermee in dat een eventuele vordering moet worden ingediend bij de koerier. Als een defect aan de apparatuur zich al heeft voorgedaan vóór aanschaf van de service, valt het bestaande defect niet onder deze service. NL Deze service kan alleen worden aangeschaft in Oostenrijk, België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Kroatië, Cyprus, Tsjechië, Egypte, Estland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Koeweit, Letland, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Malta, Montenegro, Nederland, Polen, Portugal, Roemenië, Saoedi-Arabië, Servië, Slowakije, Slovenië, Zuid-Afrika, Spanje, Zwitserland, Turkije, de Verenigde Arabische Emiraten en het Verenigd Koninkrijk en is alleen beschikbaar in het land waar deze is aangeschaft. gegevensherstelservice I Nederlands 20 Geen garantie/Uitsluiting van aansprakelijkheid Toshiba of zijn serviceproviders aanvaarden geen aansprakelijkheid, uitdrukkelijk of stilzwijgend. Toshiba of zijn serviceproviders zijn niet aansprakelijk voor enig verlies van gegevens of inkomsten- of winstderving of enige speciale, bijkomstige of indirecte schade, inclusief maar niet beperkt tot verlies van gegevens tijdens het vervoer van of naar Toshiba of zijn serviceproviders. NL Benadrukt moet worden dat deze Gegevensherstelservice een inherent risico met zich meebrengt van schade aan harde schijf of gegevens, inclusief zonder beperking, risico’s ten gevolge van vernietiging of beschadiging van de harde schijf of gegevens en onvermogen om gegevens te herstellen, of onvolledig of foutief herstel van gegevens. Toshiba of zijn serviceproviders kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor dergelijke schade of verlies.
  • Page 1 1
  • Page 2 2
  • Page 3 3
  • Page 4 4
  • Page 5 5
  • Page 6 6
  • Page 7 7
  • Page 8 8
  • Page 9 9
  • Page 10 10
  • Page 11 11
  • Page 12 12
  • Page 13 13
  • Page 14 14
  • Page 15 15
  • Page 16 16
  • Page 17 17
  • Page 18 18
  • Page 19 19
  • Page 20 20
  • Page 21 21
  • Page 22 22
  • Page 23 23
  • Page 24 24
  • Page 25 25
  • Page 26 26
  • Page 27 27
  • Page 28 28
  • Page 29 29
  • Page 30 30
  • Page 31 31

Toshiba 1TB STOR.E STEEL S Handleiding

Categorie
Externe harde schijven
Type
Handleiding
Deze handleiding is ook geschikt voor