26 27
NLNL
Hoofdsteun
• De bekleding van de hoofdsteun losmaken van de haken aan de achterzijde (fig. I).
• De bekleding over de zijsteunen lostrekken (fig. J). Let op dat de schuimdelen blijven zitten.
• Het elastieken bandje over de hoofdsteun losmaken. De bekleding is nu los van de hoofdsteun.
Het bevestigen van de bekleding gebeurt in de omgekeerde volgorde. Let erop dat u de bekleding goed vastzet
achter de haken en dat de gordelhaken aan de hoofdsteun vrij blijven om de schoudergordel door te voeren.
Let op!
• Hoe strakker de autogordel om het kind zit, hoe beter uw kind beschermd is.
• De autogordel mag nooit gedraaid zijn.
• De autogordel moet vlak en strak over het lichaam lopen.
• De schoudergordel mag niet in de hals drukken maar moet over de schouder lopen (fig. D-3).
• De heupgordel mag niet in de buik drukken maar moet over de bovenbenen lopen.
• Wanneer u de autogordel niet goed kunt sluiten of straktrekken, neem dan direct contact op met de leverancier.
Gebruik het product in geen geval.
Checklist
• Neem voor alle zekerheid deze checklist door voordat u op pad gaat.
• Controleer of u de Rodi SPS goed in de auto heeft geplaatst.
•
Controleer of de autogordel strak en goed om uw kind zit en of de schoudergordel de juiste hoogte heeft (fig. D-3).
• Controleer of de Rodi SPS, wanneer deze niet in gebruik is, vastzit in de autogordels. Elk los voorwerp kan gevaar
opleveren voor de inzittenden.
• Wanneer u vragen heeft kunt u bellen naar uw leverancier.
Garantie
Wij geven 24 maanden garantie. Dit geeft ons vertrouwen weer in de hoogwaardige kwaliteit van het ontwerp, de
techniek, het product en de productprestaties. Wij garanderen dat dit product vervaardigd is overeenkomstig de
actuele Europese veiligheidsvoorschriften en kwaliteitsnormen die op dit product van toepassing zijn, en dat dit
product op het moment van aanschaf vrij is van materiaal- en constructiefouten. Onder de hierin vermelde
voorwaarden kan deze garantie worden ingeroepen door de eerste eindgebruiker in de landen waar dit product
verkocht wordt door een dochterfirma van de Dorel Group of door een erkende dealer of erkende detailhandelaar.
Onze garantie van 24 maanden omvat gebreken met betrekking tot de gebruikte materialen en de constructie bij
gebruik onder normale omstandigheden en overeenkomstig onze handleiding voor een periode van 24 maanden
vanaf de datum van de originele aankoop in de detailhandel door de eerste eindgebruiker. Voor een reparatie-
verzoek of een verzoek om reserveonderdelen uit hoofde van deze garantie dient u een aankoopbewijs te
overleggen dat binnen 24 maanden voorafgaand aan het serviceverzoek dient te zijn afgegeven.
Onze garantie van 24 maanden geldt niet voor gebreken die veroorzaakt worden door normale slijtage, schade
veroorzaakt door ongevallen, verkeerd gebruik, nalatigheid, brand, contact met vloeistoffen of andere externe
oorzaken, schade die het gevolg is van het niet naleven van de handleiding, schade veroorzaakt door gebruik in
combinatie met een ander product, schade die veroorzaakt wordt door onderhoud uitgevoerd door iemand die
niet door ons is goedgekeurd, of wanneer het product is gestolen of wanneer een label of identificatie-nummer van
het product werd verwijderd of gewijzigd. Voorbeelden van normale slijtage zijn versleten wielen en slijtage van
textiel door regelmatig gebruik en de natuurlijke verbleking van kleuren en materialen door de normale veroudering
van het product.
Wat u kunt doen ingeval van gebreken:
Mocht zich een probleem of gebrek voordoen, dan is de door ons erkende dealer of detailhandelaar uw eerste
aanspreekpunt. Onze garantie van 24 maanden wordt door hen erkend
(1)
. U dient een aankoopbewijs te overleggen
dat binnen 24 maanden voorafgaand aan het verzoek dient te zijn afgegeven. Het is het eenvoudigst wanneer u uw
serviceverzoek vooraf door ons laat goedkeuren. Wanneer u een claim indient die geldig is onder deze garantie, is
het mogelijk dat we u vragen uw product terug te sturen naar de door ons erkende dealer of detailhandelaar of het
product naar ons op te sturen in overeenstemming met onze instructies. Wij zullen de kosten voor de verzending
en terugzending betalen indien alle instructies nageleefd worden. Schade en/of gebreken die niet gedekt worden
door onze garantie noch door de wettelijke rechten van de consument en/of schade en/of defecten met
betrekking tot het product die niet gedekt worden door onze garantie kunnen behandeld worden tegen betaling
van een redelijke vergoeding.
Consumentenrechten:
Een consument heeft wettelijke rechten in overeenstemming met de van toepassing zijnde consumentenwetgeving,
die
van land tot land kan verschillen. De rechten van de consument onder de van toepassing zijnde nationale
wetgeving worden door deze garantie niet aangetast.
Lifetime Warranty:
Als onderdeel van onze Algemene Voorwaarden, die terug te vinden zijn op onze website www.maxi-cosi.com/
lifetimewaranty, bieden wij een vrijwillige levenslange fabrieksgarantie voor eerste gebruikers. Om van deze
levenslange garantie te genieten, dient u zich te registreren via onze website.
Deze garantie wordt verstrekt door Dorel Netherlands.
We zijn geregistreerd in Nederland onder bedrijfsnummer 17060920. Ons bedrijfsadres is Korendijk 5,
5704 RD Helmond, Nederland, en ons postadres is Postbus 6071, 5700 ET Helmond, Nederland.
De namen en de adressen van andere bedrijven van de Dorel Group kunnen teruggevonden worden op de laatste
pagina van deze handleiding en op onze website voor het betreffende merk.
(1) Producten die gekocht zijn van wederverkopers of leveranciers die
het etiket of het identificatienummer hebben gewijzigd of
verwijderd,
worden als niet-toegelaten producten beschouwd. Producten die gekocht zijn van niet erkende wederverkoper
worden ook als niet-toegelaten producten beschouwd. Op de desbetreffende producten is geen garantie van toepassing,
aangezien de echtheid van die producten niet kan worden vastgesteld.