4.2 Foutberichten
Display Oorzaak en oplossing
Kan niet registreren.
Kan geen verbinding maken met de
hoofdmonitor. Wifi inschakelen
voor deze smartphone.
Kan geen verbinding maken met de
hoofdmonitor. Controleer de wi-
fi-verbinding.
R De signaalsterkte van de draadloze router is slecht.
→ Zet uw apparaten op een andere plek neer, zodat uw mobiele apparaat en de
hoofdmonitor zich dichter bij uw draadloze router bevinden.
R U hebt de registratieprocedure niet voltooid binnen de opgegeven tijd.
→ Controleer of de draadloze router is ingeschakeld en dat zowel de hoofdmo-
nitor als uw mobiele apparaat met uw draadloze router zijn verbonden. Pro-
beer vervolgens uw mobiele apparaat opnieuw bij de draadloze router te re-
gistreren.
R De Wi-Fi-functie van uw mobiele apparaat is uitgeschakeld.
→ Schakel de Wi-Fi-functie van uw mobiele apparaat opnieuw in.
R Uw mobiele apparaat bevindt zich buiten het bereik van de draadloze router.
→ Controleer of de draadloze router is ingeschakeld en dat zowel de hoofdmo-
nitor als uw mobiele apparaat met uw draadloze router zijn verbonden. Pro-
beer vervolgens uw mobiele apparaat opnieuw bij de draadloze router te re-
gistreren.
Kan geen verbinding maken met de
hoofdmonitor. Controleer de
stroomvoorziening of de wifi-ver-
binding met de hoofdmonitor.
R De hoofdmonitor is niet verbonden met de draadloze router.
→ Controleer of de draadloze router is ingeschakeld en dat zowel de hoofdmo-
nitor als uw mobiele apparaat met dezelfde draadloze router zijn verbonden.
Probeer het vervolgens opnieuw.
Deurtelefoon niet beschikbaar R Er is een probleem met de verbinding tussen de hoofdmonitor en de deurtelefoon.
→ Controleer of de deurtelefoon is ingeschakeld.
→ Controleer of er geen problemen zijn met de verbinding tussen de deurtelefoon
en de hoofdmonitor.
Kan geen verbinding maken met de
server. Controleer de instellingen.
R De instellingen voor de e-mailserver zijn onjuist.
→ Wijzig de instellingen en probeer het opnieuw (pagina 12).
R De draadloze router kan geen verbinding maken met internet.
→ Zorg dat uw draadloze router zo is geconfigureerd dat de apparaten die met
de draadloze router zijn verbonden, verbinding kunnen maken met internet.
Verificatie is mislukt.
Controleer de instellingen voor het
type beveiliging en de SMTP-verifi-
catie.
R Veiligheidsinstellingen zijn onjuist.
R Er zijn instellingen voor SMTP-verificatie vereist, maar deze zijn onjuist.
→ Wijzig de instellingen en probeer het opnieuw (pagina 12).
Verificatie is mislukt.
Controleer uw accountnaam of
wachtwoord.
R De instellingen voor de gebruikersnaam en het wachtwoord voor SMTP-verificatie
zijn onjuist.
→ Wijzig de instellingen en probeer het opnieuw (pagina 12).
Verbinding maken is mislukt R De hoofdmonitor is niet verbonden met de draadloze router.
→ Zorg dat de draadloze router is ingeschakeld en dat de hoofdmonitor verbin-
ding kan maken met de draadloze router.
Verbonden met een nieuw draad-
loos toegangspunt (SSID). Wilt u dit
toevoegen?
R De SSID van de draadloze router is gewijzigd sinds u de app de laatste keer hebt
gebruikt. U hebt de SSID mogelijk zelf gewijzigd of de draadloze router vervangen
door een nieuw exemplaar.
→ Voeg het draadloze toegangspunt toe aan de lijst met draadloze toegangs-
punten (pagina 14). (Er kunnen maximaal 10 draadloze toegangspunten wor-
den opgeslagen.)
4.3 Informatie over handelsmerken en auteursrecht
Handelsmerken
R Wi-Fi is een gedeponeerd handelsmerk of een handelsmerk van Wi-Fi Alliance.
R iPhone en iPad zijn handelsmerken van Apple Inc., die in de Verenigde Staten en andere landen zijn gedeponeerd.
R Android is een handelsmerk van Google Inc.
21
4. Algemene informatie