Nederlands - 175
weer aan te zetten. Als dat niet lukt, voer dan een fabrieksinstelling uit (houd de knoppen Setup
(Instellingen) en Party Mode (Party-modus) 3 seconden ingedrukt) en herhaal het installatieproces
voor de luidspreker.
2. Op het scherm staat: Wireless Setup Enabled (Instellingen voor wifi geactiveerd). Uw luidspre-
ker is niet ingesteld voor een draadloos netwerk en staat in instellingsmodus. Raadpleeg de aanwi-
jzingen voor instellen in de Quick Setup-gids of de Online-handleiding.
3. Op het scherm staat: Pairing Enabled (Koppelen geactiveerd). Uw luidspreker is nu in de
modus voor bluetoothkoppeling. Raadpleeg de aanwijzingen om via bluetooth te koppelen in de
Quick Setup-gids of de Online-handleiding.
4. Ik kan mijn draadloze netwerk (wifi) dat in de Tivoli Audio Wireless-app vermeld staat niet
vinden. Zorg dat uw draadloze toegangspunt of draadloze router aanstaat en verbonden is met
het internet. Zorg dat uw wifiband ingesteld is op de standaard 2,4 GHz. Het ART-systeem onder-
steunt 5 GHz-netwerken niet. Zorg dat uw apparaat verbonden is met uw draadloze netwerk.
Sluit de Tivoli Audio Wireless-app en open deze vervolgens opnieuw. Nu moet u het draadloze
netwerk kunnen zien.
5. De muziek die door mijn luidspreker klinkt is niet in balans. Open de Tivoli Audio Wire-
less-app, en selecteer Zone (Zone) en Speakers (Luidsprekers) om de balans de controleren. Se-
lecteer de luidspreker(s) die u gebruikt. Als u slechts één luidspreker gebruikt, controleer of deze
staat ingesteld op stereo. Als u twee luidsprekers gebruikt, controleer of het volume hetzelfde is.
Controleer bovendien of ze allebei zijn ingesteld op Stereo (Stereo) of Left/Right (Links/Rechts)
als u naar ze luistert als stereopaar. Als u meer dan twee luidsprekers gebruikt, controleer of alle
linker- en rechterluidsprekers zijn ingesteld in paren (en bv. niet tweemaal links en eenmaal rechts).
6. De luidsprekers zijn geïnstalleerd maar ik de vind de Model One Digital niet terug in de
lijst van de app. Controleer of de led aan de achterzijde van luidspreker constant groen oplicht.
Schakel het toestel uit door de aan/uit-knop aan de achterzijde van het apparaat ingedrukt te
houden tot de led rood wordt. Druk vervolgens nogmaals op de aan/uit-knop om de luidspreker
aan te zetten. Start de app opnieuw. Ga opnieuw op zoek naar de luidspreker in het “Play New”
(Nieuw afspelen)-venster van zodra de led aan de achterzijde van luidspreker opnieuw constant
groen oplicht. Raadpleeg tips 1 en 2 van Problemen oplossen als de groene led knippert.
7. Ik speel Spotify af maar het geluid komt uit mijn telefoon. Open de Spotify-app. Klik tijdens
het afspelen van een nummer onderaan het scherm op “Available Devices” (Beschikbare toestel-
len). Selecteer de naam van de hoofdluidspreker van uw Tivoli Model One-zone. Het geluid wordt
nu naar het Tivoli-systeem gestuurd. Raadpleeg de Spotify Connect-handleiding die bij uw luid-
spreker wordt geleverd voor meer informatie, evenals uw Model One Digital Quick Setup-gids en
Online-handleiding.
8. Ik speel Spotify af, maar ik zie niet waar onderaan de app “Available Devices” (Beschikbare
toestellen) staat. Zorg dat u een Spotify Premium-account gebruikt. Voor meer informatie, raad-
pleeg de Spotify Connect-handleiding die bij uw luidspreker zit of ga naar Spotify.com. Als u een
Spotify Premium-account gebruikt, zorg dan dat de luidspreker verbonden is met uw draadloze
netwerk en start uw Spotify-app opnieuw.
Zorg