Nederlands - 266
Zorg
Het wordt aangeraden de achterzijde en de houten kast van uw Music System Home met een droge
doek schoon te maken. Om de stof aan de voorzijde schoon te maken, kan men een pluizenroller
gebruiken. Niet aan water blootstellen.
Problemen oplossen en veelgestelde vragen
Problemen oplossen
Op het scherm staat: Connect Radio to WiFi (Verbind radio met wifi). Uw luidspreker kan geen
verbinding maken met een netwerk waarvoor het eerder was ingesteld. Controleer of het netwerk
nog steeds actief is: Als het netwerk nog steeds actief is, probeer de luidspreker uit en weer aan te
zetten. Als dat niet lukt, voer dan een fabrieksinstelling uit (houd de knoppen Setup (Instellingen) en
Party Mode (Party-modus) 3 seconden ingedrukt) en herhaal het installatieproces voor de luidspreker.
Op het scherm staat: Wireless Setup Enabled (Instellingen voor wifi geactiveerd). Uw luidspreker
is niet ingesteld voor een draadloos netwerk en staat in instellingsmodus. Raadpleeg de aanwijzingen
voor instellen in de Quick Setup-gids of de Online-handleiding.
Op het scherm staat: Pairing Enabled (Koppelen geactiveerd). Uw luidspreker is nu in de modus
voor bluetoothkoppeling. Raadpleeg de aanwijzingen om via bluetooth te koppelen in de Quick Set-
up-gids of de Online-handleiding.
Ik kan mijn draadloze netwerk (wifi) dat in de Tivoli Audio Wireless-app vermeld staat niet
vinden. Zorg dat uw draadloze toegangspunt of draadloze router aanstaat en verbonden is met het
internet. Zorg dat uw wifiband ingesteld is op de standaard 2,4 GHz. Het ART-systeem ondersteunt
5 GHz-netwerken niet. Zorg dat uw apparaat verbonden is met uw draadloze netwerk. Sluit de Tivoli
Audio Wireless-app en open deze vervolgens opnieuw. Nu moet u het draadloze netwerk kunnen
zien.
De muziek die door mijn luidspreker klinkt is niet in balans. Open de Tivoli Audio Wireless-app,
en selecteer Zone (Zone) en Speakers (Luidsprekers) om de balans de controleren. Selecteer de lu-
idspreker(s) die u gebruikt. Als u slechts één luidspreker gebruikt, controleer of deze staat ingesteld
op stereo. Als u twee luidsprekers gebruikt, controleer of het volume hetzelfde is. Controleer boven-
dien of ze allebei zijn ingesteld op Stereo (Stereo) of Left/Right (Links/Rechts) als u naar ze luistert als
stereopaar. Als u meer dan twee luidsprekers gebruikt, controleer of alle linker- en rechterluidsprekers
zijn ingesteld in paren (en bv. niet tweemaal links en eenmaal rechts).
Ik heb de speakers ingesteld, maar ik kan het Music System Home die in de app staat niet
vinden. Schakel het toestel uit door de aan/uit-knop aan de voorzijde van het apparaat ingedrukt
te houden tot het display alleen de tijd toont. Druk vervolgens nogmaals op de aan/uit-knop om de
luidspreker aan te zetten. Start de app opnieuw op, en zoek weer naar de luidspraker zodra het dis-
play “WiFi enabled” (wifi ingeschakeld) aangeeft. Als “Connect to WiFi” (verbind met wifi) verschijnt,
raadpleeg dan tip 1 en 2 van problemen oplossen.
Ik speel Spotify af maar het geluid komt uit mijn telefoon. Open de Spotify-app. Klik tijdens het
afspelen van een nummer onderaan het scherm op “Available Devices” (Beschikbare toestellen).
Selecteer de naam van de hoofdluidspreker van uw Tivoli Model One-zone. Het geluid wordt nu naar
het Tivoli-systeem gestuurd. Raadpleeg de Spotify Connect-handleiding die bij uw luidspreker wordt
geleverd voor meer informatie, evenals uw Music System Home Setup-gids en Online-handleiding.
Updating Firmware