All rights, including rights created by patent grant or registration of a utility model or design as well
as rights of technical modifications are reserved. Delivery subject to availability. Designations may
be trademarks, the use of which by third parties for their own purposes may violate the rights of the
trademark owners.
Copyright © Fujitsu Siemens Computers, mei 2005
Published by
Fujitsu Siemens Computers
http://www.fujitsu-siemens.nl
Company stamp
Issue
Mei 2005
Fujitsu Siemens Computers
Service Pack
Onsite 4 uur response
Service
Met het Fujitsu Siemens Computers Service Pack voor de desktop PC’s, de worksstations en de serversystemen zorgt
Fujitsu Siemens Computers ervoor dat hardware-storingen hersteld worden door reparatie of vervanging van hardware
componenten. Het Fujitsu Siemens Computers Service Pack aanbod verhoogt het niveau van de dienstverlening
gedurende een periode van maximaal 5 jaar.
Onsite 4 uur response Service
Indien het Fujitsu Siemens Computers product is voorzien van Onsite 4 uur response Service biedt dat voor u de
volgende voordelen:
Géén kosten voor het vervangen van onderdelen, arbeidsloon of reistijd.
Door verlenging van de standaard garantie periode blijft uw apparatuur langer in bedrijf.
Vakkundige ondersteuning door gecertificeerde medewerkers van het Fujitsu Siemens Computers Customer
Care Center.
Hoogwaardige reparaties ter plaatse door gecertificeerde medewerkers van door Fujitsu Siemens Computers
geautoriseerde Service Partners. De reparatie van uw product begint direct binnen 4 werkuren.
Gratis telefoonnummer voor ondersteuning.
Ruime openingstijden van het Fujitsu Siemens Computers Customer Care Center. Maandag t/m vrijdag 09.00 –
21.00 uur, zaterdag 09.00 – 18.00 uur.
Onsite 4 uur response Service bestaat uit de volgende
dienstverlening:
Call acceptance
Fujitsu Siemens Computers biedt telefonische ondersteuning bij
hardware storingen tijdens de standaard servicetijden (Maandag
t/m vrijdag 09.00 – 21.00 uur, zaterdag 09.00 – 18.00 uur). De
telefonische ondersteuning wordt uitgevoerd door het Customer
Care Center. Voorafgaande aan de afhandeling van de storing zal
een medewerker van het Customer Care Center de klant
verzoeken het ident- of serienummer van het betreffende product
door te geven.
Customer Care Center
Medewerkers van het Customer Care Center analyseren de
storing door telefonische diagnose. Indien mogelijk wordt er een
advies gegeven over een “work-around” of eliminatie van de
storing.
Probleemoplossing
Indien het Customer Care Center door telefonische diagnose
concludeert dat de storing uitsluitend door een hardware
interventie hersteld kan worden, wordt het product ter plaatse door
een door Fujitsu Siemens Computers geautoriseerde Service
Partner gerepareerd. De reparatie begint direct binnen 4 werkuren.
Serviceperiode
De looptijd van een Fujitsu Siemens Computers Service Pack
begint op de dag van de eerste levering aan de eindgebruiker
(verkoop datum op originele aankoopbewijs inclusief uniek ident-
of serienummer van het betreffende product
Beschikbaarheid
Onsite 4 uur response Service is beschikbaar voor de volgende
Fujitsu Siemens Computers producten:
SCENIC Edition PRIMEPOWER 250 en
450
SCENIC C, E, N, P en W FibreCAT
CELSIUS Workstation SCALAR
PRIMERGY server SAN-Switch
PRIMERGY Blade server VXA-2 packetloader