12
Emulation Handleiding
Een Cuelist programmeren
Een lichtshow in Emulation bestaat uit cuelists. Een cuelist is een opvolgende serie van lichtscenes die cues genoemd worden.
Handel als volgt om een cuelist te maken.
Start in het hoofdscherm. Om een geopend menu te sluiten klik nogmaals op de oplichtende knop.
5 Een Cuelist programmeren
Selecteer xtures door in het hoofdscherm op deze te
klikken, of gebruik de SELECTION knoppen onderaan
links op het scherm.
Verander de attributen van de geselecteerde
xtures in het Programmer scherm. Verander
bijvoorbeeld een gobo op de Gobo pagina.
Verander de attributen
voor de tweede cue in het
Programmer scherm.
Klik op ‘RECORD’ en klik op
dezelfde ‘GO’ knop die werd
gebruikt voor de voorgaande cue.
Emulation maakt nu een tweede
cue aan in dezelfde Cuelist.
1
5
6 7
2
Klik op ‘RECORD’ en klik op de ‘GO’ knop om de playback te starten
vanaf waar een nieuwe cuelist moet komen. Emulation maakt een
cuelist aan met één cue, toegewezen aan de gekozen playback knop.
3
4
Attributen verwijderen uit de Programmer
Klik op ‘DELETE’ en klik op het attribuut of de attribuutpagina in de Programmer om een attribuut te verwijderen uit
het Programmergeheugen. Zo kan het niet worden opgenomen in een cue.
Fixtures uit de Programmer verwijderen
Select het xture/de xtures en klik éen keer op ‘CLEAR’ in de Programmer om een xture uit de Programmer te
verwijderen.
Wis nu het geheugen van de
Programmer’: klik twee keer op
‘CLEAR’ in de Programmer.
8