6
Informatie
1
2
3
7
Wat valt buiten deze garantie?
Alle hierin versterkte garanties zijn niet van toepassing als het Belkin product op
verzoek van Belkin niet op kosten van de koper voor onderzoek aan Belkin ter
beschikking is gesteld of als Belkin constateert dat het Belkin product verkeerd
is geïnstalleerd, op enige wijze is veranderd of vervalst. De productgarantie
van Belkin biedt geen bescherming tegen van buiten komend onheil (anders
dan blikseminslag), zoals overstromingen, aardbevingen en oorlogsmolest,
vandalisme, diefstal, normale slijtage, afslijting, depletie, veroudering, misbruik,
beschadiging door netspanningsdalingen (z.g. “brown-outs” en “sags”),
ongeoorloofde programmering en/of wijziging van de systeemapparatuur.
Hoe wordt service verleend?
Om voor serviceverlening door Belkin in aanmerking te komen, moet u
het volgende doen:
1. Neem binnen 15 dagen na constatering van een garantiegeval
contact op met de Customer Service (Klantenservice) van Belkin
International, Inc., Express Business Park, Shipton Way, Rushden
NN10 6GL, Verenigd Koninkrijk, of bel (800)-223-5546.
U moet de volgende gegevens kunnen verstrekken:
a. Het artikelnummer van het Belkin-product.
b. Waar u het product hebt gekocht.
c. Wanneer u het product hebt gekocht.
d. Het originele aankoopbewijs.
2. De medewerker/ster van de klantenservice van Belkin zal u vervolgens
instructies geven hoe u het aankoopbewijs en het product moet
verzenden en uitleggen hoe de claim verder afgewikkeld wordt.
Belkin behoudt zich het recht voor het defecte Belkin product te onderzoeken.
De kosten voor verzending van het Belkin product naar Belkin komen volledig
voor rekening van de koper. Als Belkin naar eigen bevinding tot de conclusie
komt dat het onpraktisch is de beschadigde apparatuur naar Belkin te
verzenden, kan Belkin naar eigen goeddunken een deskundige reparatie-
inrichting aanwijzen en deze opdragen de betreffende apparatuur te inspecteren
en de reparatiekosten ervan te begroten. De eventuele verzendkosten van het
product naar de reparatie-inrichting en van de terugzending naar de koper
en van de kostenbegroting komen geheel voor rekening van de koper. Het
beschadigde product moet voor onderzoek beschikbaar blijven totdat de claim
is afgehandeld. Belkin behoudt zich bij de vereffening van claims het recht voor
tot in-de-plaatstreding bij alle geldige verzekeringspolissen waarover de koper
van het product beschikt.