Problemen oplossen www.hp.com en www.hp.nl 1–5
Diagnosevoorzieningen voor computerproblemen
4. U kunt de weergegeven informatie bekijken, afdrukken en/of
opslaan.
✎
Klik op File (Bestand) en selecteer vervolgens Print (Afdrukken)
om de informatie af te drukken. Selecteer een van de volgende opties:
Detailed Report (All Categories) (Gedetailleerd rapport alle
categorieën), Summary Report (All Categories) (Beknopt rapport
alle categorieën) of Current Category (Huidige categorie). Klik op
OK om het geselecteerde rapport af te drukken.
✎
Als u de informatie wilt opslaan, klikt u op File (Bestand) en
vervolgens selecteert u Save As (Opslaan als). Selecteer een van de
volgende opties: Detailed Report (All Categories) (Gedetailleerd
rapport alle categorieën), Summary Report (All Categories)
(Beknopt rapport alle categorieën) of Current Category (Huidige
categorie). Klik op OK om het geselecteerde rapport op te slaan.
5. Klik op File (Bestand) en vervolgens op Exit (Afsluiten)
om Diagnostics for Windows af te sluiten.
Menubalk: File (Bestand), Categories (Categorieën), Navigation
(Navigatie), Level (Niveau), Tab (Tabblad), Help
Boven in het venster van Diagnostics for Windows (Diagnose voor
Windows) bevindt zich de menubalk, die zes vervolgmenu’s bevat:
■ File (Bestand): Save As (Opslaan als), Print (Afdrukken),
Printer Setup (Printerinstellingen), Exit (Afsluiten)
■ Categories (Categorieën): zie de lijst met categorieën in het
volgende gedeelte
■ Navigation (Navigatie): Previous Category (Vorige categorie, F5),
Next Category (Volgende categorie,
F6)
■ Level (Niveau): Less (Minder, F7), More (Meer, F8)
<informatie op het scherm>
■ Tab (Tabblad): Overview (Overzicht), Test, Status, Log (Logboek),
Error (Fout)
■ Help: Contents (Inhoud), How to use Help (Help gebruiken),
About (Info)