DAP-1665 19
NEDERLANDS
PROBLEEMOPLOSSING
INSTALLATIE- EN CONFIGURATIEPROBLEMEN
1. WAAROM KRIJG IK GEEN TOEGANG TOT HET WEBGEBASEERDE
CONFIGURATIEPROGRAMMA?
- Controleer de fysieke verbinding tussen uw computer en het toegangspunt. De LAN LED op
het toegangspunt moet branden om aan te geven dat een verbinding bestaat. U dient er ook
voor te zorgen dat de Ethernet-poort van uw computer geactiveerd is en correct functioneert.
- Indien u Wi-Fi gebruikt om een verbinding te maken met het toegangspunt dient u ervoor
te zorgen dat u verbinding maakt met het correct draadloze netwerk en dat er geen
verbindingsproblemen zijn. Indien u nog steeds geen verbinding kunt maken met het
conguratieprogramma probeert u een verbinding te maken met het toegangspunt met de
meegeleverde Ethernet-kabel.
2. HOE RESET IK MIJN DAP-1665 AP OP DE STANDAARD FABRIEKSINSTELLINGEN?
- Controleer of het toegangspunt is ingeschakeld.
- Houd de reset-knop op de achterkant van het toestel gedurende 5 seconden ingedrukt.
Opmerking: Wanneer u de AP op de fabrieksstandaard instelt, worden de huidige conguratie-
instellingen gewist. U moet het installatieproces herhalen zoals beschreven in de bovenstaande
installatiegids om uw toegangspunt opnieuw te congureren.
3. HOE VOEG IK EEN NIEUWE DRAADLOZE CLIENT OF PC TOE, INDIEN IK MIJN
DRAADLOZE NETWERKNAAM (SSID) OF DRAADLOZE CODE VERGETEN BEN?
- Indien u uw Wi-Fi-instellingen nog niet gewijzigd hebt van de fabrieksstandaarden, kunt u de
informatie gebruiken zoals voorzien op de Wi-Fi conguratiekaart om een verbinding te maken
met het toegangspunt.
- Indien u uw Wi-Fi-instellingen gewijzigd hebt, dient u het webgebaseerde conguratieprogramma
te openen zoals beschreven op de vorige pagina en de installatiewizard opnieuw uit te voeren
om uw draadloze instellingen te vernieuwen.
- Noteer deze instellingen zodat u ze later in elk draadloos aangesloten toestel kunt invoeren.
TECHNISCHE ONDERSTEUNING
Technische ondereuning voor klanten in Nederland:
http://www.dlink.com / 0107994344 / €0.15per minuut.
Technische ondereuning voor klanten in België:
http://www.dlink.com / 033039971 / €0.175per minuut(spitsuren), €0.0875per minuut(daluren)
Technische ondereuning voor klanten in Luxemburg:
http://www.dlink.com / +32 70 66 06 40