- 11 -
GARANTIEKAART
U heeft een kwaliteitsproduct van één van de meest ervaren fabrikanten van
elektronische apparaten aangeschaft. Hiervoor gelden de wettelijke
garantievoorwaarden van 36 maanden, volgens de onderstaande
garantievoorwaarden:
1. Wij vergoeden onvoorwaardelijk alle schade of gebreken aan het apparaat,
die aantoonbaar te wijten zijn aan productiefouten. Deze gebreken dienen
ten spoedigste, in ieder geval binnen de garantie periode, gemeld te worden.
2. De garantie geldt niet voor batterijen en lichte kunststofdelen, zoals glas of
kunststof. De garantie geldt ook niet in geval van geringe afwijkingen van
productbeschrijvingen of schadelijke invloeden van chemische,
elektrochemische aard of inwerking van vloeistoffen, b.v. water. Ook
onzorgvuldig gebruik valt niet onder de garantievoorwaarden.
3. In geval van garantie worden defecte onderdelen hersteld of, indien
noodzakelijk, vervangen. Het opsturen van het apparaat kan door de HELP-
DESK-LIJN noodzakelijk worden geacht. Verstuurt U het apparaat wel in een
deugdelijke verpakking. Vervangen apparaten en/of onderdelen blijven in het
bezit van het servicebedrijf.
4. Bij reclamatie moet ten allen tijde de GELDIGE KASSABON meegezonden
worden!!
5. De garantie vervalt, als daarvoor niet bevoegde personen/derden, reparaties
uitgevoerd hebben of getracht hebben uit te voeren. Dit ter beoordeling van
het servicebedrijf.
6. Door het repareren of vervangen van het defecte apparaat wordt de
garantieperiode NIET verlengd!
7. Verdere aanspraken, vooral waar het betreft schade ontstaan buiten het
apparaat – wettelijke regelingen uitgezonderd – zijn uitgesloten.
8. Na afloop van de garantieperiode heeft U alsnog de mogelijkheid een defect
apparaat aan het bovenvermelde adres te zenden; hieraan zijn dan echter
wel kosten verbonden.
9. Mocht U nog eventuele vragen met betrekking tot het aangeschafte apparaat
hebben, dan kunt U zich van maandag t/m vrijdag tot bovenvermeld
servicebedrijf wenden.
help-desk-lijn: 0800 – 0224 538
help-desk-lijn: 0800 – 71 919