17
Garantiebepalingen
Van harte gefeliciteerd! U heeft goed gekozen en bent nu de trotse eigenaar van een OEHLBACH
®
-
antenne. Vanwege hun onovertroffen kwaliteit genieten OEHLBACH
®
-antennes overal ter wereld een
uitstekende reputatie. Dankzij deze hoge kwaliteit is het mogelijk om op deze OEHLBACH®-antenne
een garantie van 2 jaar te verlenen. De producten van OEHLBACH
®
worden tijdens de productie con-
tinu gecontroleerd en getest, van het begin van het fabricageproces tot het moment dat zij de fabriek
verlaten. Als dit product toch niet naar volle tevredenheid mocht functioneren, houd dan rekening met
het volgende:
1. De garantieperiode begint op de datum van aankoop en geldt alleen voor de oorspronkelijke
eigenaar.
2. Gedurende de garantieperiode corrigeren wij eventuele defecten die aantoonbaar te wijten zijn aan
materiaal- of fabricagefouten, naar eigen inzicht door vervanging of reparatie van defecte onderde-
len. Verdere claims, met name voor prijsreductie, koopvernietiging, schadevergoeding of gevolg-
schade, zijn uitgesloten. De garantieperiode wijzigt niet als gevolg van een honorering onzerzijds
van een garantieclaim.
3. Aan het product mogen geen ondeskundige ingrepen zijn uitgevoerd.
4. Neem in het geval van een garantieclaim allereerst contact op met uw leverancier. Als het nodig is
om het product naar ons te zenden, let er dan op dat:
· het product in de onbeschadigde, originele verpakking wordt verzonden;
· u het aankoopbewijs meezendt.
5. Van garantie uitgesloten zijn:
· verlichtingseenheden;
· aan slijtage onderhevige onderdelen;
· transportschade, zichtbaar of onzichtbaar (claims voor dergelijke schade moeten onmiddellijk
worden ingediend bij de transporteur/vervoerder);
· krassen in metalen onderdelen, frontpanelen, enz. (dergelijke defecten moeten binnen 5 dagen
na aankoop direct bij uw dealer worden gemeld);
· defecten veroorzaakt door verkeerde installatie of aansluiting, onjuist gebruik (zie gebruikshand
leiding) of belasting, of door inwerking van externe krachten;
· ondeskundig gerepareerde of aangepaste apparaten, die door een andere partij dan door ons
zijn geopend;
· gevolgschade aan andere apparatuur;
· kostenvergoedingen voor reparaties die door derden zijn uitgevoerd, zonder onze voorafgaande
toestemming.