IBM 46Y1815 Data papier

Categorie
Garantie
Type
Data papier

Deze handleiding is ook geschikt voor

IBM ServicePac voor eindgebruikers
De IBM ServicePac aanbiedingen
zijn vooraf gebundelde IT support
services die verkrijgbaar zijn bij
uw IBM Business Partner. Het IBM
ServicePac assortiment omvat
opties om de garantieservice of
serviceovereenkomst van uw
producten te upgraden of uit te
breiden met allerlei educatieve
diensten, software support of
implementatieservices.
Het IBM ServicePac is gemakkelijk
en gebruikersvriendelijk en
geschikt voor elk type klant van
individuele consumenten tot grote
ondernemingen. Elke ServicePac
optie is voorzien van een partnummer
en kan bij de hardware
worden besteld.
Een contract voor support services is
gemakkelijker af te sluiten dan ooit: elk
ServicePac is een op zichzelf staande
overeenkomst en u kunt zich in enkele
seconden elektronisch registreren
voor de service van IBM.
De bewezen kwaliteit en
betrouwbaarheid van de
IBM-diensten en de gebruikelijke
ServicePac aanbiedingen
beschermen uw investering in
IBM technologie en staan garant voor
optimaal rendement op basis van de
beste service support ter wereld.
IBM Global Technology Services
Klanten die IBM ServicePac aankopen
via hun IBM Business Partner, genieten
de volgende voordelen:
Snelle toegang tot een groot
aantal verschillende diensten,
ondersteuning en expertise van
topkwaliteit, ondersteuning en
expertise
Supersnelle servicerespons om
problemen snel te verhelpen
Optimaal rendement uit investering
in technologie
Minimaliseert uitvaltijd en kosten
Gemakkelijk aan te kopen
Gebruikersvriendelijke producten
en diensten
Een vast, gemakkelijk te begrijpen
serviceoverzicht en een vaste prijs.
IBM ServicePacs zijn verkrijgbaar voor
de volgende soorten services:
Garantieservice Upgrade
en Onderhoud, met keuze in
serviceniveaus afgestelde op uw
specifieke behoeften
Software Support opties voor
Microsoft Windows, Linux, VMware
en IBM Director omgevingen op
IBM System x en IBM BladeCenter
Technische Ondersteuning op
Afstand op IBM System x en IBM
BladeCenter
Educatieve Diensten, waaronder
AIX trainingen
Onderhoudsservice (na garantie)
met mogelijkheid van verlenging
voor 1 en 2 jaar.
IBM ServicePac zijn geschikt voor
een groot aantal verschillende
IBM platformen, waaronder:
System x
BladeCenter
System Storage
System p
System i
Printing Systems
Retail Systems
PC.
IBM ServicePac biedt meerwaarde
Kies IBM ServicePac en u heeft het
voordeel van:
Eenvoud
Duidelijk gedefinieerde
serviceniveaus
Gemakkelijk aan te schaffen,
kant-en-klare oplossingen
Snelle, elektronische
serviceregistratie.
Een betaalbare kwaliteitsservice
Concurrerende prijzen
Het hele jaar, 24 uur per dag, 7
dagen per week beschikbaarheid
over ondersteuning van een
fabrikant van wereldformaat.
Aankoop en registratie
IBM ServicePacs voor Garantie- en
Onderhoudsopties kunnen tegelijk
worden besteld met uw IBM hardware.
Als u uw IBM Business Partner of
hardwareleverancier bezoekt,
vergeet dan niet te vragen naar
IBM ServicePacs.
IBM ServicePacs voor onderhoud
(na garantie) kunnen worden
aangeschaft, voordat uw lopende
productgarantie of IBM ServicePac
dekking is verstreken. Onderhoud
ServicePacs zijn verkrijgbaar bij uw
IBM Business Partner. Het is nooit
te laat om uw servicedekking te
verlengen en u met een gerust hart te
verlaten op de Service die IBM biedt.
Uw IBM ServicePac contract wordt
elektronisch via Internet (of voor
IBM Software Support per e-mail)
afgesloten en geregistreerd. U kunt
ook uw IBM Business Partner vragen
om uw IBM ServicePacs namens u te
registreren.
Op deze manier beperkt u het risico
op problemen bij service validatie bij
IBM en vermindert u de administratie.
Meer informatie
Voor meer informatie kunt
u contact opnemen met uw
IBM Business Partner of IBM
verkoopvertegenwoordiger.
U kunt ook ibm.com/services
bezoeken.
EG06-IGS-010483 (11/06) TT
IBM United Kingdom Limited
Normandy House
PO Box 32
Bunnian Place
Basingstoke
RG21 7EJ
Verenigd Koninkrijk
De IBM home page is te vinden op ibm.com
IBM, het IBM logo, ibm.com, AIX, BladeCenter,
ServicePac, System i, System Storage, System p en
System x zijn handelsmerken van International Business
Machines Corporation in de Verenigde Staten en/of
andere landen.
Linux is een handelsmerk van Linus Torvalds in de
Verenigde Staten en/of andere landen.
Microsoft en Windows zijn handelsmerken van
Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of
andere landen.
Andere bedrijfsnamen en namen van producten of
diensten kunnen handelsmerken of dienstmerken zijn
van andere bedrijven.
Verwijzingen in deze publicatie naar IBM-producten,
programma’s of diensten betekenen niet dat IBM van
plan is deze beschikbaar te stellen in alle landen
waar IBM actief is. Verwijzingen naar producten,
programma’s of diensten van IBM impliceren niet dat
uitsluitend producten, programma’s of diensten van
IBM mogen worden gebruikt. Functioneel equivalente
producten, programma’s of diensten kunnen ook
worden gebruikt.
IBM hardware producten worden vervaardigd van
nieuwe onderdelen of een combinatie van nieuwe en
gebruikte onderdelen. In sommige gevallen kan het
een hardware product betreffen dat niet nieuw is en al
eerder werd geïnstalleerd. In alle gevallen blijven de
garantievoorwaarden van IBM van kracht.
Deze publicatie dient uitsluitend ter algemene
raadgeving. Alle informatie kan zonder aankondiging
worden gewijzigd. Neem voor de meest recente
informatie over IBM-producten en –diensten contact
op met uw plaatselijke IBM verkoopkantoor of
wederverkoper.
Foto’s kunnen afbeeldingen van
ontwerpmodellen bevatten.
© Copyright IBM Corporation 2006
Alle rechten voorbehouden.

Documenttranscriptie

IBM Global Technology Services IBM ServicePac voor eindgebruikers De IBM ServicePac aanbiedingen Klanten die IBM ServicePac aankopen zijn vooraf gebundelde IT support via hun IBM Business Partner, genieten services die verkrijgbaar zijn bij de volgende voordelen: uw IBM Business Partner. Het IBM • Snelle toegang tot een groot ServicePac assortiment omvat aantal verschillende diensten, opties om de garantieservice of ondersteuning en expertise van serviceovereenkomst van uw topkwaliteit, ondersteuning en producten te upgraden of uit te expertise breiden met allerlei educatieve diensten, software support of implementatieservices. • Supersnelle servicerespons om problemen snel te verhelpen • Optimaal rendement uit investering in technologie Het IBM ServicePac is gemakkelijk • Minimaliseert uitvaltijd en kosten en gebruikersvriendelijk en • Gemakkelijk aan te kopen geschikt voor elk type klant – van • Gebruikersvriendelijke producten individuele consumenten tot grote ondernemingen. Elke ServicePac optie is voorzien van een partnummer en diensten • Een vast, gemakkelijk te begrijpen serviceoverzicht en een vaste prijs. en kan bij de hardware worden besteld. IBM ServicePacs zijn verkrijgbaar voor Een contract voor support services is de volgende soorten services: gemakkelijker af te sluiten dan ooit: elk • Garantieservice Upgrade ServicePac is een op zichzelf staande en Onderhoud, met keuze in overeenkomst en u kunt zich in enkele serviceniveaus afgestelde op uw seconden elektronisch registreren specifieke behoeften voor de service van IBM. • Software Support opties voor Microsoft Windows, Linux, VMware De bewezen kwaliteit en en IBM Director omgevingen op betrouwbaarheid van de IBM System x en IBM BladeCenter IBM-diensten en de gebruikelijke ServicePac aanbiedingen beschermen uw investering in IBM technologie en staan garant voor optimaal rendement op basis van de beste service support ter wereld. • Technische Ondersteuning op Afstand op IBM System x en IBM BladeCenter • Educatieve Diensten, waaronder AIX trainingen • Onderhoudsservice (na garantie) met mogelijkheid van verlenging voor 1 en 2 jaar. IBM ServicePac zijn geschikt voor IBM ServicePacs voor onderhoud een groot aantal verschillende (na garantie) kunnen worden IBM platformen, waaronder: aangeschaft, voordat uw lopende • System x productgarantie of IBM ServicePac • BladeCenter dekking is verstreken. Onderhoud • System Storage ServicePacs zijn verkrijgbaar bij uw • System p IBM Business Partner. Het is nooit De IBM home page is te vinden op ibm.com • System i te laat om uw servicedekking te • Printing Systems verlengen en u met een gerust hart te • Retail Systems verlaten op de Service die IBM biedt. IBM, het IBM logo, ibm.com, AIX, BladeCenter, ServicePac, System i, System Storage, System p en System x zijn handelsmerken van International Business Machines Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. • PC. Uw IBM ServicePac contract wordt IBM ServicePac biedt meerwaarde elektronisch via Internet (of voor Kies IBM ServicePac en u heeft het IBM Software Support per e-mail) voordeel van: afgesloten en geregistreerd. U kunt ook uw IBM Business Partner vragen Eenvoud om uw IBM ServicePacs namens u te • Duidelijk gedefinieerde registreren. serviceniveaus Op deze manier beperkt u het risico • Gemakkelijk aan te schaffen, op problemen bij service validatie bij kant-en-klare oplossingen IBM en vermindert u de administratie. • Snelle, elektronische serviceregistratie. Meer informatie Voor meer informatie kunt Een betaalbare kwaliteitsservice u contact opnemen met uw • Concurrerende prijzen IBM Business Partner of IBM • Het hele jaar, 24 uur per dag, 7 verkoopvertegenwoordiger. dagen per week beschikbaarheid over ondersteuning van een fabrikant van wereldformaat. U kunt ook ibm.com/services bezoeken. Aankoop en registratie IBM ServicePacs voor Garantie- en Onderhoudsopties kunnen tegelijk worden besteld met uw IBM hardware. Als u uw IBM Business Partner of IBM United Kingdom Limited Normandy House PO Box 32 Bunnian Place Basingstoke RG21 7EJ Verenigd Koninkrijk Linux is een handelsmerk van Linus Torvalds in de Verenigde Staten en/of andere landen. Microsoft en Windows zijn handelsmerken van Microsoft Corporation in de Verenigde Staten en/of andere landen. Andere bedrijfsnamen en namen van producten of diensten kunnen handelsmerken of dienstmerken zijn van andere bedrijven. Verwijzingen in deze publicatie naar IBM-producten, programma’s of diensten betekenen niet dat IBM van plan is deze beschikbaar te stellen in alle landen waar IBM actief is. Verwijzingen naar producten, programma’s of diensten van IBM impliceren niet dat uitsluitend producten, programma’s of diensten van IBM mogen worden gebruikt. Functioneel equivalente producten, programma’s of diensten kunnen ook worden gebruikt. IBM hardware producten worden vervaardigd van nieuwe onderdelen of een combinatie van nieuwe en gebruikte onderdelen. In sommige gevallen kan het een hardware product betreffen dat niet nieuw is en al eerder werd geïnstalleerd. In alle gevallen blijven de garantievoorwaarden van IBM van kracht. Deze publicatie dient uitsluitend ter algemene raadgeving. Alle informatie kan zonder aankondiging worden gewijzigd. Neem voor de meest recente informatie over IBM-producten en –diensten contact op met uw plaatselijke IBM verkoopkantoor of wederverkoper. Foto’s kunnen afbeeldingen van ontwerpmodellen bevatten. © Copyright IBM Corporation 2006 Alle rechten voorbehouden. hardwareleverancier bezoekt, vergeet dan niet te vragen naar IBM ServicePacs. EG06-IGS-010483 (11/06) TT
  • Page 1 1
  • Page 2 2

IBM 46Y1815 Data papier

Categorie
Garantie
Type
Data papier
Deze handleiding is ook geschikt voor