FAQ (VEELGESTELDE VRAGEN)
V: heb ik nummerweergave nodig om de Call Blocker te laten werken?
A: Ja, nummerweergave moet op de telefoonlijn zijn geactiveerd zodat Call
Blocker eectief kan werken. (Zonder nummerweergave blokkeert Call
Blocker alle oproepen)
V: ik krijg een ingesprektoon als ik de programmeercodes probeer in te
voeren.
A: sommige Amerikaanse telefoonaabieders gebruiken netwerkcodes die in
conicht schijnen te komen met de opdracht * * van Call Blocker. Om dit te
negeren, wacht u op een kiestoon en houdt u de knop NU BLOKKEREN 5
seconden ingedrukt. Hierdoor gaat de Call Blocker naar de programmeer-
stand waarna hij de invoer van alle codes moet toestaan.
V: kan ik de CPR Call Blocker gebruiken op doorverbindingen?
A: ja dat kan maar het kan problemen opleveren. De CPR Call Blocker is
ontworpen voor gebruik op één telefoonaansluiting (de master aansluiting)
Als u extra telefoons in huis wilt gebruiken, kunt u het beste een DECT (Digital
Enhanced Cordless Telephone) installatie met meerdere draadloze toestellen
gebruiken, zodat Call Blocker alle telefoons kan beschermen die zijn
aangesloten op het basisstation op de master-aansluiting.
V: als ik probeer om een telefoonnummer in de Call Blocker te programmer-
en, hoor ik een opgenomen bericht van mijn telefoonaanbieder - wat moet ik
doen?
A: dat is meestal het gevolg van een onjuiste installatie. Sluit de Call Blocker
opnieuw op de juiste manier aan door de instelschema's zorgvuldig te volgen
of bel technische ondersteuning voor hulp.
V: op mijn Call Blocker verschijnt een foutmelding.
A: dat komt door een piekstroom op de lijn. Verbreek de Call Blocker
gedurende 15 minuten en herstel de verbinding weer.
V: ik kan geen kiestoon krijgen als de Call Blocker niet is aangesloten.
A: sluit opnieuw aan met de alternatieve poorten, hetzij LINE 1/TEL 1 of LINE
2/TEL 2 (volgens de aanwijzingen op pagina 58).
(Voor u bezoek meer FAQ's www.cprcallblockerforum.com)
64