www.prestigio.com
Probleemoplossing
gevallen kunt u contact opnemen met uw tablet leverancier.
Uw tablet werkt niet goed in uw auto
Een auto bevat veel metalen onderdelen die elektromagnetische
golven absorberen welke de prestaties van de tablet kunnen
beïnvloeden. Een carkit is beschikbaar om u te voorzien van een
externe antenne en stelt u in staat om te bellen en gebeld te
worden zonder het hanteren van de handset.
Neem contact op met het plaatselijke autoriteiten of het u is
toegestaan om de tablet te gebruiken tijdens het rijden.
Uw tablet wordt niet opgeladen
Indien de batterij helemaal leeg is, kan het vooropladen enkele
minuten in beslag nemen(tot 5 minuten in sommige gevallen)
voordat de batterijpictogram wordt weergegeven op het scherm.
De genomen foto met de tablet camera is niet duidelijk
Zorg ervoor dat de lens van de camera aan beide kanten schoon is.
Uw apparaat loopt vast of heeft fatale fouten
Als uw apparaat vastloopt of niet meer reageert moet u mogelijk
programma's sluiten of het apparaat terugzetten om het opnieuw
te kunnen gebruiken. Indien uw apparaat is vastgelopen en niet
reageert, de Aan/Uit knop ingedrukt houden voor 8-10 seconden.
Het apparaat wordt automatisch opnieuw opgestart.
Als dit het probleem niet oplost, dan de fabrieksinstellingen
terugzetten. Op de menu keuze, tik op Instellingen > Back up &
terugzetten > Terugzetten op fabrieksinstellingen > Apparaat
terugzetten > Alles wissen.
Er wordt geen verbinding tot stand gebracht als u het apparaat
aansluit op een computer
- Zorg ervoor dat de USB-kabel die u gebruikt compatibel is met
uw apparaat.
- Zorg ervoor dat u de juiste drivers heeft geïnstalleerd en dat ze
bijgewerkt zijn op uw computer.
- Indien u een Windows XP gebruiker bent, zorg ervoor dat uw
Windows XP Service Pack 3 of hoger heeft geïnstalleerd op uw
computer.
- Zorg ervoor dat u Windows Media Player 10 of hoger heeft
geïnstalleerd op uw computer.
Het netwerk symbool is niet weergegeven
De netwerkverbinding is verbroken. Of u bent in een radio
schaduw (in een tunnel of tussen hoge gebouwen) of u bevindt
zich buiten het netwerkdekkingsgebied. Probeer het vanuit
een andere plek, probeer u opnieuw te verbinden met het
netwerk(vooral in het buitenland),of neem contact op met uw
netwerkoperator voor assistentie / informatie.
Het aanraakscherm reageert langzaam of niet naar naar behoren.
Indien uw apparaat een aanraakscherm heeft en het
aanraakscherm niet naar behoren reageert, probeer dan het
volgende:
- Verwijder eventuele beschermende bedekkingen van het
aanraakscherm. Beschermende bedekkingen kunnen het
apparaat verhinderen om uw invoeren te herkennen en
worden niet aanbevolen voor apparaten met aanraakscherm.
- Zorg ervoor dat uw handen schoon en droog zijn wanneer u op
het aanraakscherm tikt
- Start uw apparaat opnieuw op om eventuele tijdelijke
softwarefouten te verhelpen.
- Zorg ervoor dat de software uw apparaat is bijgewerkt naar de
nieuwste versie.
- Indien het aanraakscherm gekrast of beschadigd is, breng het
naar uw lokale dealer.
Uw batterij lijkt te oververhitten
U gebruikt misschien een oplader die niet bedoeld is voor het
gebruik met uw tablet. Zorg ervoor dat u altijd gebruik maakt van
het authentieke accessoires die meegeleverd zijn met uw tablet.
U kunt geen JPEG foto´s ontvangen/of opslaan.
Een foto kan misschien niet door uw tablet worden geaccepteerd
als het te groot is, als de naam te lang is, of als het niet het juiste
bestandsformaat heeft.
Tijdens het opladen geeft het batterijpictogram geen blak aan en
de omlijning knippert
Laadt de batterij alleen op in een omgeving waar de temperatuur
niet onder 0°C (32°F) gaat of boven 45°C (113°F) komt. In andere